"A je to tu.. Jsme v Itálii!" .. Vzbudil mě teprve hlas Ley a Camerona, jak do mě žďouchají, že už budeme přistávat.. "Noro, broučku vstávej"... šeptala mi Lea.. "Noroo.." šeptal z druhý strany jemně Cameron.. Protáhlá jsem se a otevřela oči, na oba jsem se usmála "Dík" řekla jsem.. Ano i na Camerona.. Sebrala jsem věci, které jsem mela okolo sebe a dala je do kabelky.. Náhle se ozval hlas .."Budeme přistávat, prosím všechny cestující, aby se připoutali. Děkujeme, že jste si vybrali naši cestovní kancelář BlueStyle a přejeme hezký pobyt v Itálii!".. Byla jsem strašně šťastná, že jsem se někam konečně dostala a navíc s tak super lidmi! Až na jednu výjimku, vy víte koho.. Všichni jsme se připoutali a já si udělala poslední fotku z okýnka a fotku letadla zevnitř.. Jo, je to blbost, ale moje teta chtěla vidět všechno.
Náhle jsem cítila tlak, a začalo mi bušit srdce. Začali jsme klesat a mě se začalo s těží dýchat.. Najednou vystřelila moje ruka a dotkla se té Cameronovi. Tak strašně jsem jí tam chtěla nechat, ale když jsem si vzpoměla na silikonku, tak jsem jí rychle dala zpět a řekla prosté "Sorry"..
xxx
Přistáli jsme. V pořádku. Prostě jsme byli tu, v Itálii!.. Právě jsme hledali své kufry a už se čekalo jen na mě.. Nikde nic.. A najednou! Jako zázrakem se objevil, jako poslední v řadě, jak typické pro Noru Kimberleyovou. Vzala jsem si tedy můj nalezený kufr s tyrkysovými puntíky a šla za ostatními. Došli jsme na recepci a Lea to všechno zařídila za nás.. Když se vám kamarádka zblázní do italů, tak přeci musí umět Italsky, ne? Sice mě s tím jejím italským oslovováním dost štvala, ale teď se to doost hodilo. Všichni jsme znuděně čekali na Leu, až na Kate a Thomase, ty právě vedli 3. světovou se svými jazyky.. Uchechtla jsem se a otočila se, v tom se střetl můj pohled s Cameronovým.. Byli jsme oba jak v tranzu.. Teda spíš já, on jen koukal se zamračeným pohledem, jak kdyby chtěl po mě hned vyjet.. Akorát nevím, jestli mě zabít, nebo ulíbat k smrti.. Z mého zkoumání Cameronova pohledu se snažit vyčíst aspoň špetku jeho pocitů, právě teď, mě vytrhl pysklavý hlas Ley.. "A je to! Jde se zlatíčka!" vykřikla nadšeně.. V tom jsme se všichni zvedli a Connor se rázným krokem vydal k Lee.. "Jediný člověk, komu můžeš říkat zlato, jsem já! Rozumíme si miláčku?" řekl a políbil jí.. Jen se uchechtla a já vykřikla.. "Já jsem ale výjimka!".. A já taky!" přidala se Kate.. Lea se jen zasmála.. "Zapomeňte!" řekl Connor skrz zuby a vzal jí za ruku.. Všichni jsme se zasmáli a šli jsme..¨
Byli jsme právě u svých pokojů a dohadovali se, kdo s kým bude v pokoji.. Měli jsme 3.. Nevíme proč nám dali tolik pokojů, ale nevadilo nám to... Thomas a Connor se dohadovali s námi holkami, protože chtěli mít sex v Itálii a já zase vzpomínky s kamarádkami.. Chvíli jsme se všichni smáli, a pak se zase chtěli zabít.. "Fajn, seru na vás.. Dělejte si co chcete, buďte s kým chcete, já jdu sem" řekla jsem, vzala kufr a ukázala prstem na pokoj s číslem 29.. Všichni si povzdechli, protože to byl nejhezčí pokoj ze těch 3... Jen jsem se uchechtla a zavřela za sebou.. Po pár minutách, kdy jsem se stačila převlénout do plavek se otevřeli dveře a v nich stály holky, které si vezly kufry... Obě si je daly k posteli a začaly vytahovat věci.. Vzala jsem hromádku věcí a chystala se jí dát do poličky ve skříňce, ale v tom se rozlítly dveře a v nich stáli kluci.. Všechny pohledy se setkaly s mým polonahým tělem a já slyšela jen slova typu Wauu, nebo výsknutí, a pak jen hlasité DOST.. Všichni se otočili na Camerona, který tohle zařval a udělali pohled typu: Co je jako?.. a pak vešli..
Když jsme se konečně dobelhali na pláž, jediný, co kluky zajímalo, byl bar s chlastem.. Našemu milému Lucasovi, který několikrát propadl, až k nám do třídy bylo pochopitelně víc, jak 18, takže si jen kluci řekli a Lucas to mohl vzít.. No jo, typičtí kluci. Protočila jsem očima, když jsem je viděla, jak si jdou pro další sklenku a vzala si sluneční brýle.. Lea vzala Telefon a začala hodina našeho blbnutí s foťákem.. Vyfotily jsme se na lehátkách, pak u moře, v moři, na lávce a všude, kde nás napadlo.. Když jsme dofotily naše díla, šly jsme si sednout na okraj vody a máchaly si nohy ve vodě.. "Tak co ty a Thomas?" zeptala se Lea Kate.. "Ale jo, je božskej.. v posteli ani nemluvím a celkově, miluju jeho sarkasmus, vtipy i hraní si na romantika.. Před několika dny jsem přišla domů a on mi nachystal cestu ze zaplenýh svíček, až do koupelny, kde byl rozvalenej ve vaně a čekal jen na mě.. " řekla zasněně Kate a začervenala se.. "Wau, romantický?" řekla jsem.. "Hele Noro, nech si ten sarkasmus a radši nám pověz co je mezi tebou a panem tajemným" řekla Kate a párkrát pozvedla obočím.. "Panem... Tajemným?" zasekla jsem se a povytáhla obočí.. "No Camem přece.. Jak to mezi vámi je?" pokračovala.. "Nijak" odpověděla jsem prostě.. "Notak Noro, přeci se muselo něco stát.. Aspoň před tím.. No ty víš čím.. - Před silikonem"dopověděla jí naštvaně Lea.. "Noro, jestli to Kate nevyklopíš ty, tak já!" ujala se toho znovu Lea a Kate povytáhla obočí.. "No, víš.. Já.. Kate, ehm.. Já a Cameron.. no.. - prostě se cucali na zahradě, když jsme hráli vodní bitvu" dořekla to Lea a vyplázla na mě jazyk.. "Kurva Leo! Budeš mi furt skákat do řeči?!" řekla jsem trochu uraženě, ale pak jsem se zasmála.. "No ale.. To bylo v ton den co - Jo, to bylo v ten den se silikonem".. dopověděla jsem Kate zase já.. "Leo, ty jsi taková trubka, víš to?" řekla Kate směrem k Lee.. "No co.. Beztak by ti to řekla".. Bránila se Lea.. "Ale Leo".. "Holky dost, je to minulost, a tak to zůstane.. Já vám to říkala, že nikoho nechci.. A jak vidíte, tak to moje štěstí chce taky.." vložila jsem se do toho já a falešně se usmála..
Tak.. Po mega moc dlouhéééé době nová kapča.. A to jen díky mým dvoum kamarádkám, které začaly můj přiběh číst a donutily mě, přidat další.. Proto jim jí věnuju a zdravim je! Moje katastrofy! :D Doufám, že se vám kapča bude líbit.. Vaše - Free <3
ČTEŠ
Failing Dance With My Life [POZASTAVENO,KOREKCE]
RomanceNora je 17-léta středoškolačka, která si žije život po svém, je to prostě problémová holka. Matka jí zemřela, když jí bylo 5 let. To co jí poté provedl její otec, mu nedokázala odpustit. Žije se svou tetou Elizabeth, která musí snášet všechny její p...