Kapitola 12.

1.3K 40 0
                                    

Už je to týden, co je Willy na veterině a nevypadá to s ním dobře.. Aspoň, že moje noha už je v pořádku, Cameron semnou hodně cvičil, aby jsem byla co nejdřív v pořádku.. Je ke mě strašně hodný, ale okolo o něm neslyším nic dobrého..

Když jsem dostala 100% souhlas, že už můžu jezdit na skatu, byla jsem štěstím bez sebe.. Aspoň se nebudu furt utápět v slzách, kvůli Willymu... Hned co jsem odešla od doktora, vrhla se na mě parta.. "Tak co?" zeptala se zvědavě Lea.. "Už je v pořádku" odpověděl jí místo mě Cameron, který semnou šel od doktora.. "Tak ty jsi teď můj mluvčí" řekla jsem a otočila se na něj.. "Nemám v tom žádný problém" odpověděl a udělal ten svůj úšklebek.. "Hah.. Kam jdem?" uchechtla jsem se a zeptala se všech.. "Co takhle do kina?" navrhla Kate.. "Jo, to je dobrý nápad".. přidal se Andrey..

Všichni jsme se shodli, že do kina Půjdeme a pak všichni půjdeme ke mě, jelikož je víkend a já jim to slíbila.. Když jsme se domluvili, že se za půl hodiny sejdeme u kina, Cameron mi nabídl, že mě odveze domů, protože jsem si musela vzít peníze a další blbosti..

Dojeli jsme ke mě a já si šla připravit věci.. Myslela jsem, že Půjde Cameron taky domů, ale šel semnou.. "Ty najdeš k sobě?" zeptala jsem se ve dveřích.. "Ehm.. Asi ne, mám počkat venku?" odpověděl nervózně..
"To víš, že ne.. " řekla jsem se smíchem, chytla ho za zápěstí a vtáhla dveřmi do domu.. Bohužel jsem to nevyrovnala a oba jsme se svalili na zem.. "Mohl jsem vejít sám" Řekl Cam, když se vzpamatoval z pádu a začal se smát.. "Promiň, tohle nebylo v plánu" odpověděla jsem mu, když jsem si sedla a Usmála se na něj..

Vstala jsem a Cameron to po mě hned udělal taky.. "Dáš si něco?" zeptala jsem se.. "Hmm, co mi nabídneš?".. odpověděl.. "Vyber si co chceš, jdu se převléknout.. " řekla jsem mu a šla do svého pokoje.. 

Když jsem se převlékla a vzala si vše potřebné, šla jsem zpět do kuchyně, ale Cameron tam nebyl.. "Came?" zavolala jsem nervózně.. "Camerone?!" zavolala jsem znovu, trochu naštvaně.. "Sakra, kde jsi.. " řekla jsem si pro sebe a rozešla se směrem do obýváku.. Nikde nebyl.. "Camerone!!" zařvala jsem přes celý barák.. Chtěla jsem jít zpět do kuchyně, ale když jsem se otočila, stál za mnou a já se lekla.. "Jsi vůbec Normální?!" zakřičela jsem na něj.. "Hodně lidí mi říká opak" odpověděl a nechyběl jeho úšklebek.. "Jsi debil" řekla jsem tiše a obešla ho, že si půjdu pro věci.. "Počkej, tak já jsem debil?!" řekl a chytl mě za zápěstí.. Vtáhl si mě do náručí a začal mě lechtat.. "Camerone!!.. Camerone nech toho!." křičela jsem pořád dokola, než přestal.. "Teď už jsi kretén" řekla jsem mu, když jsem propadla dech a udělala na něj zase můj úšklebek.. Vzal mě za boky a vznesl mě do vzduchu.. "Jsi krásná" řekl po chvíli.. Věděla jsem, že se začínám červenat.. "Pojedeme?'" řekla jsem, abych změnila téma.. "Jo, fajn".. odpověděl bez emocí a pustil mě...

Nazuli jsme si boty, já zamkla dům a jeli jsme ke kinu..

Failing Dance With My Life [POZASTAVENO,KOREKCE]Kde žijí příběhy. Začni objevovat