Kapitola 9.

1.5K 48 0
                                    

V tom mi zazvonil telefon.. Volal mi Cameron.. Musela jsem se zasmát tomu, že si o mě dělá starost a já ho už 5 minut pozoruju.. Teta na mě koukala a čekala.. Zvedla jsem telefon..

Cameron: Ahoj, tak co jak jsi na tom?..
Nora: Ahoj.. V pohodě, jen budu muset mít měsíc berle..
Cameron: Promiň..
Nora: V pohodě, ale jako omluvu chci milkshake! a začala jsem se smát..
Cameron: Fajn, mám pro tebe přijít?
Nora: Ne, já se na vás už asi 10 minut dívám..
V tom se začal Cameron rozlížet a pak mě uviděl.. Začal se usmívat..
Cameron: Jdu ti naproti..

Když tipl telefon, koukla jsem se za sebe, kde je teta.. Nebyla tam.. Rozhlédla jsem se a uviděla jí jak sedí v nastartovaným autě a pozoruje mě.. Šla jsem směrem k ní.. "To tě tak ovlivňuje, že jsi si Nevšimla, že jsem odešla?" řekla, když jsem došla k autu a usmála se.. "Jdi teda ven, ale nechod domu pozdě.. A dávej na sebe pozor!" řekla po chvíli.. "Děkuji, neboj" odpověděla jsem a dala tetě pusu na tvář..

Když jsem odstoupila od auta a teta se rozjela směrem domů zahlédla jsem Camerona, jak přechází přes silnici směrem ke mě.. "Myslel jsem, že mi půjdeš naproti" řekl s úsměvem.. "Byla jsem zaneprázdněná" řekla jsem důležitě.. "Nedělej namyšlenou, nesluší ti to" odpověděl a začal se smát.. "Tak namyšlená?! To ty jsi egoistický hovado!" vykřikla jsem a začala se totálně smát.. "Děláš si srandu?!" řekl uraženě, ale dlouho to nevydržel a začal se taky smát.. 

V tom náš někdo vyrušil... "Co je tu tak k smíchu?" řekla s úsměvem Kate a už se řítila směrem ke mě.. "Kate!!" vykřikla jsem nadšeně.. chtěla jsem se rozeběhnout, ale berle a bolavý kotník mi to nedovolil.. "Opatrně" řekl Cameron, když uviděl můj obličej, plný bolesti.. "Dík" řekla jsem a usmála se.. V tom už předemnou stála Kate a obejmula mě.. obvykle jsme se vždy po delším objímání svalily na zem, ale kvůli berlím jsme to vynechali.. Hned za ní přišel celý zbytek party.. Lea, Andrey, Connor, Thomas a Lucas.... Jako dalšího jsem obejmula Thomase, tak dlouho jsme se neviděli.. "Ahoj prcku" řekl Thomas, když mě obejmul.. "Nazdar žirafo" odpověděla jsem mu.. uchechtl se.. Když jsem se se všemi pozdravila, rozhodli jsme se, že pujdeme do naší oblíbené kavárny a náměstí.. Měla jsem štěstí, že mi Cameron slíbil milkshake, protože jsem si nevzala žádné peníze.. 

Když jsme dorazili do kavárny, sedli jsme si do jednoho boxu a objednali si.. Začali jsme si povídat.. O mé noze a jak jsem k tomu přišla, o škole a také o dovolené pod stanem Kate a Thomase.. Opravdu jsem jim záviděla.. Chtěli se už od prváku, ale dali se dohromali až před  4 měsíci.. Prostě si byli souzení.. Když nám Kate a Thomas vyprávěli historky, co se jim stali, jak směšné, tak romantické já a Lea jsme nad nimi rozplívali.. Všiml si toho Cameron s Andreyem a začali se smát.. "Co je?!" vykřikla jsem, když jsem si toho všimla a udělala uražený výraz.. "Né, nic.. " řekl Andrey a utíral si rukávem od mikyny zaslzené uči, které mu způsobil smích.. Já a Lea jsme na ně udělaly vražedné pohledy a vrátily se ke konverzaci s Kate.. 

Když nám donesli milkshaky, bylo chvíli ticho.. Každý slyšel jen, jak všichni srkají své milkshaky z brček.. najednou se můj a Ley pohled setkal a my se začaly smát, jak malé.. Když všichni ostatní pochopili, čemu se smějeme, začali se smát také.. Poté co jsme všichni zaplatili, rozhodli jsme se, že se půjdeme projet na skateboardech, ale protože já nemohla, tak jsem za nima pomalu šla.. Cameron se rozhodl, že půjde semnou.. Projížděli jsme- v mém a Cameronově případě procházeli jsme- temnýma uličkama, na které svítili vysoké lampy.. Kdybych šla sama, asi bych se bála a ani tudy nešla, ale protože jsem tam byla s ostatníma a jejich smích se proléval ulicemi, které jsme procházeli, ničeho jsem se nebála.. 

Po chvíli povídání s Cameronem jsme si všimli, že před námi už nikdo nejede.. Zarazila jsem se.. "Camerone?" řekla jsem tiše.. "Ano?" odpověděl.. "Kde jsou všichni?" řekla jsem nejistě.. "Nevím, zavolám jim".. odpověděl a hrabal se v kapse pro svůj telefon.. Byl v naší škole necelý týden a už měl od všech telefonní čísla.. Ten asi v komunikaci nebude tak špatný, jako já, řekla jsem si v duchu.. Když Cameron dovolal řekl, že všichni jeli do parku.. "Chceš tam jít?" zeptal se.. "Já nevím, asi už půjdu domů.. To chození o berlích mě docela vyčerpalo" odpověděla jsem a usmála se na něj.. "Tak já jdu s tebou, jen jim napíšu zprávu, ať na nás nečekají" řekl klidným hlasem.. "Fajn" řekla jsem bez emocí.. 

Další kapitolka je tadyy.. Doufám, že se bude líbit.. Vaše-free- 🔥

Failing Dance With My Life [POZASTAVENO,KOREKCE]Kde žijí příběhy. Začni objevovat