Kapitola 14.

1.2K 38 0
                                    

Cameron se na mě tázavě podíval a já si uvědomila, že jsem na něj vyjela.. "Promiň", řekla jsem po chvíli a povzdychla si.. "Ne, v pohodě.. Taky někdy takhle vyjedu, když mě něco rozčílí.. Ale teď to neřeš, myslím si, že na to má Lea s Connorem dobrý vysvětlení" odpověděl s úsměvem a kývl hlavou někam k Lee a Connorovi.. Otočila jsem se tím směrem a všimla si, že mají propletené ruce.. Musela jsem se pousmát, ale když jsem si uvědomila, jaká jsem na ně byla, úsměv se mi hned změnil v naštvanost sama na sebe.. V tom mě za hlavu chytl Cameron a řekl "Ona to pochopí, jste nejlepší kamarádky" a usmál se.. "Máš pravdu, děkuju" odpověděla jsem s úsměvem a koukala dál na film..

Po filmu jsme byli všichni domluvení, že zajdeme na pizzu.. Vyšli jsme z kina a zamířili do dvěří hned vedle, které patřili místnímu podniku, který patřil ke kinu.. Posadili jsme se k volnému stolu a servírka se za námi hned vydala.. "Jako vždy?" řekla pobaveným úsměvem, protože nás tu výdala často. "Ano", řekli jsme sborově.. V tom se ale rozhlédla a spatřila Camerona, vášnivě se na něj usmála a Cameron jí to opětoval.. Najednou moje ruka chytla tu jeho, kterou měl položenou na stole a já něvěděla, co se to semnou stalo.. Cameron se na mě tázavě podíval a já ruku rychle zase stáhla k sobě.. Servírka na mě udělala pobavený úšklebek a odešla.. Vždycky mi připadala fajn, ale po týhle scénce jsem jí začala nenávidět, ale divné na tom bylo, že jsem něvěděla jediný důvod proč..  Do té doby, než jsme nepřijeli ke mě, jsme s Cameronem neprohodili ani jedno slovo..¨

"Noro? Co ti je?.. od té doby co jsme byli v picérce, jsi nic moc nenamluvila.." zeptala se mě Lea, když za mnou přišla do kuchyně, kde jsem připravovala občerstvení.. "Ale to nic, co ty a Connor?" zeptala jsem se jí, abych odvrátila téma a udělala falešný úsměv, na důkaz, že je všechno v pořádku.. "No.. ty jsi si toho všimla? Promiň, že jsem se ti s tím nesvěřila, bylo to tak narychlo a já- To je v pořádku Leo, moc vám to přeji" odpověděla a já jí skočila do řeči.."Opravdu, jste pro sebe stvoření, ale jestli ti ublíží, ať si mě nepřeje!" pokračovala jsem pobaveným hlasem.. "Děkuju a vyřídím, ale stejně jsi téma nezahnala tak daleko, že bych si nevzpoměla na svou otázku.. Noro, něco s tebou je, poznám to" řekla a chytla mě za rameno, abych se na ni podívala.. "Asi- já asi-já něco cítím k.." snažila jsem se to ze sebe vykoktat, i když jsem si nebyla jistá, jestli to je opravdové, ale v tom do dveří vešel Lucas.. "Co tu děláte, kočky?" zeptal se, usmál se na nás a mě se hned ulevilo.. Říká nám tak pořád, a ani nám to nijak nevadí.. "Ale to nic, my už jdeme" odpověděla jsem rychle, než by se snažila něco říct Lea a mrkla na Lucase.. "Pojďte" řekl a přišel k nám, aby mohl vzít misky s brambůrkama.. 

Celý večer jsme si všichni povídali, dokonce i já a Cameron a koukali na filmy, u kluků nechyběl nějaký ten alkohol a mě k němu nakonec taky přemluvili.. "Dělej Noro, ještě jednoho panáka" zakřičela na mě Kate přes hlasitou hudbu.. "Už nechci, Kate.." zakřičela jsem otráveně nazpátek.. Najednou se hudba přerušila a všichni jsme se podívali k reproduktorům, co se děje.. Stál u toho Connor a vybíral písničku.. Najednou se po bytě začala rozléhat pomalá zamilovaná píseň a já si všimla, že se Connor na Leu šibalsky usmál... Šel k ní a začali tancovat..

Po nějaké chvíli pozorování těch dvou jsem si všimla, že šel Thomas s Kate taky tancovat a na sedačce jsem už seděla jen já, Lucas a Cameron.. Lucas byl gay, ale věděli jsme to jen mi, takže jsem věděla, že se k tanci nemá.. Ale pak jsem si všimla Camerona, který sedel naproti mě v křesle, jak nervózně poklepává prstama po rameni křesla a furt se na mě dívá.. "Tak už jí vyzvi k tanci, Came!" vykřikl najednou Connor, který si toho taky všiml.. "Fajn" odpověděl bez emocí si spíš pro sebe a zvedl se..

Pomalu se ke mě přibližoval a já začala být nervózní.. "Zatancuješ si semnou, Nuu?.." zeptal se nervózně, když ke mě došel.. "Jo, tak-tak fajn".. Odpověděla jsem a chtěla se praštit do čela, protože jsem koktala jak idiot.. Cameron se jen usmál a podal mi ruku.. Chytla jsem se ho a šli jsme na parket.. Po chvíli za mnou přišel Lucas "Noro?.. Můžu otázku?" zeptal se nejistě.. "Jo, jasně.. Ptej se" odpověděla jsem a usmála se na něj.. "Co kdyby přišlo par lidi od nás ze školy?.. myslím, že by to mohla být zábava.." zeptal se znova.. "Emm.. Já nevím Lucasi- jo, můžou, ale pokud budou dělat bordel, tak slibuju, že je vlastnoručně vyhodím" skočil mi do řeči Cameron a usmál se.. "jo, tak fajn.. Ale jen pár" řekla jsem a ukázala na nej ukazováčkem, aby věděl, že to myslim vážně.. Jen se zasmál a šel do jiný místnosti zavolat ostatním, že můžou přijít..

Z kamarádské přespávačky se najednou stala velká párty a já se snažila, aby se nic nestalo, ale nikdo mě neposlouchal.. "Super párty, Noro!" zakřičel na mě nějaký kluk, kterého jsem vůbec neznala..  Najednou se v kuchyni ozvala velká rána.. Spadla na zem váza a nějaký dva kluci se tam začali rvát.. "Nechte se!" začala jsem křičet a přiběhla k nim..

Když jsem je zkoušela odtrhnout od sebe , jeden z nich se napřáhl a bouchl mě do hlavy.. V tom přiběhl Cameron a začal na ně nadávat.. Mezitím ke mě přiběhla Lea s Kate a já se zabořila do tvrdého spánku..

Tak po dlouhé době další kapitola.. Omlouvám se, že dlouho nebyla.. 😁😌
-free-🔥

Failing Dance With My Life [POZASTAVENO,KOREKCE]Kde žijí příběhy. Začni objevovat