Kapitola 23.

1.2K 36 0
                                    

Ráno jsem se vzbudila v náruči dvou obrovských paží a já si uvědomila, že se mi to nezdálo. Fakt jsem byla s Cameronem. Fakt jsme spolu.

Sedla jsem si a promnula si oči. Koukla se na hodiny a bylo 11:35.. To jsme spali tak dlouho? Rychle jsem vystřelila do koupelny a opláchla si obličej. Jakmile jsem si otřela obličej do ručníku a koukla do zrcadla, okolo mého pasu se obmotaly ruce a já cítila dech na mým krku. "Dobré ráno.. Tak brzo?" řekl Cameon a dal mi pusu na krk.. Přivřela jsem oči a řekla "Je skoro 12 hodin a tobě to přijde brzo?"... "Em.. Vlastně by jsme měli jít" odpověděl.. "Taky, že jdu" uchechtla jsem se. "Ne tak rychle, čeká tě snídaně. " ... "Ne, to nestíhám, ani nevím, co bych tu vytvořila, když tu nic není" .. "A kdo řekl, že budeš vařit ty?" odpověděl a zasmál se.. "Pockejt, cože? Neříkej, že pan Bad boy umí vařit.." vysmála jsem se mu.. "Počkej si, ještě mě budeš prosit, abych ti vařil každý den. " řekl a mrkl na me.. "Tak prosím" odpověděla jsem a poplácala ho po tváři.. Už jsem odcházela, ale Cameron mě chytl a políbil mě.. "A dokonce romantik, asi omdlím" řekla jsem sarkasticky, když mě pustil.. "Noro, neštvi" řekl zkrz zuby a já se zašklebila.. Otočila se a on mě plácl po zadku. "Dobře jsem si vybral".. Slyšela jsem za sebou a uchechtla se..

xxx

"No kde jste byli?!".. zakřičela na mě Kate, když jsme přišli ke stolu, kde snídali.. Nebo obědvali? .."Em.. Nikde." řekla jsem nejistě.. "Alee, to by bylo na dlouho" řekl Cameron, když si sedl ke stolu.. "Auu" vypískl najednou, protože jsem ho pod stolem kopla.. "To bude chtít vysvětlení Noro" řekla Lea a mrkla na mě.. Jen jsem protočila očima a šla si pro pečivo..

"Co chcete dneska podniknout?" zeptala se Les.. "Já myslela, že tohle je tvoje parketa" odpověděla jsem a všichni se zasmáli.. "Fajn, něco vymyslím, když jste tak neschopní, ale pak si nestěžujte, že to je daleko" řekla, zvedla se a ukázala na mě prostředníček.. Udělala jsem to samí a vyplázla jazyk.. Jen zakroutila hlavou a šla pryč.. "Lucasi!" zakřičela jsem, když jsem viděla, jak se k nám blíží Lucas a zamávala mu.. Všichni se otočili tím směrem a zasmáli se.. "A ty jsi se ztratil kde bráško?" řekla jsem a usmála se.. "Však to znáš" odpověděl a mrkl na mě.. Zase někoho přetáhl.. "Podrobnosti si nech" řekl najednou Cameron a odešel.. Jen jsem se nechápavě koukla na Lucase a on pokrčil rameny..

xxx

"Všichni připraveni?" řekla Lea, když si balila věci do batohu.."Jo.. A kam, že to jdeme?" zeptal se Thomas.. "Fakt to chceš všechno vyjmenovat?" uchechtla s Kate a chytla Thomase za ruku.."Všechno ne".. Jelikož jsme ve městě Marghera, což je nedaleko Benátek, tak razíme tam" řekla Lea a všichni si povzdechli.. "Vy jste děsní" řekla Lea uraženě.. "A proto nás máš tak ráda" řekla jsem.. "A mě miluješ" řekl Connor.. Přiběhla k němu a dlouze se políbili.. "Ach.. " povzdechla jsem si.. "Chceš taky?" zeptal se Cameron, který stál za mnou.. "Co-cože?" vyhrkla jsem.. "No tohle" odpověděl a chytl mě za bradu.. "Camerone ne.. Víš, co jsme si řekli ráno.. Ať zatím ni nevědí" řekla jsem mu a jeho ruku dala pryč.. "Nějaký problém?".. zeptal se Lucas a mířil k nám.. "Ne Lucasi".. "Vůbec nic, tak odpal.. " přidal se Cameron.. Jen jsem na něj koukla nechápavým pohledem a on pohled odvrátil...

xxx

Právě jsme stáli u Baziliky Santa Maria.. Je to už asi pátý místo v Benátkách, co zajímá jen Leu.. Jako jo, když jsme v Itálii není nic lepšího, než nějaké památky, ale s Leou máte jednu památku minimálně na hodinu.. "Kavárna!" vykřikl Cameron a ukázal směrem, kde byla.. "Leo sorry, ale já jdu tam.." řekla Kate.. "Lásko, prosím".. přidal se Connor.. "Hm, fajn" řekla Lea.. Nakonec se usmála a šlo se.. Sedli jsme si na terasu venku, protože bylo venku krásně.. Přišla servírka snad s tím největším výstřihem, jaký jsem kdy viděla a promenádovala se a zkláněla před Camem.. Zase ten pocit, zase ten tik, vzít Cama za ruku.. Nebo ho rovnou políbit.. Ale nešlo to, já nevím proč, ale prostě jsem se bála názoru ostatních, Holek ani ne.. Spíš kluků, jao by byl mezi nimi někdo, kdo by mi v tom bránil..

Z mého přemýšlení mě vytrhl hlas Kate.. "Zlato co si dáš k pití? Jsi v pohodě?" zeptala se starostlivě.. "Jo, v pohodě.. Dám si kofolu.. Omluvte mě." řekla jsem a odešla od stolu, hledala jsem záchody.. Potřebovala jsem se na chvíli skrýt.. Opláchla jsem si obličej a slyšela, jak někdo přišel.. "Noro?" řekla Kate, když ke mě přišla.. "Um, jo?" odpověděla jsem.. "Děje se něco?" ptala se dál.. "Ne.. -Noro, nelži" skočila mi do řeči.. "Víš, já.. Já chodim s Camem, ale když mi hce dát pusu, tak se odtáhnu, protože si myslím, že by to ublížlo jednomu člověku.. Je to nemožné, protože je gay, ale prostě.. Já nevím".. řekla jsem a sklopila jsem pohled.. "Počkej, spomal.. Chceš říct, že chodíš s Cameronem?" zeptala se trochu naštvaně.. "Um, jo.." odpověděla jsem.. "Tak by jsi neměla chodit ven.." řekla.. "Cože?" odpověděla jsem a chtěla odejít.. "Noro.." "Co se tam děje?!" okřikla jsem jí.. "Běž.." odpověděla a pustila mě..

Vyběhla jsem ven a mířila si to k našemus stolu.. "Kde, kde je Cam?" zeptala jsem se ostatních.. "Noro.. On.. Šel někam s tou servírkou, pomalu sit o tu rozdávali.. Proč?" odpověděla mi Lea.. "Cože?!" vykřikla jsem a běžela dovnitř.. Jen jsem viděla, jak ta servírka Camerona tahá někam dozadu za pult.. Běžela jsem tam.. "Slečno, tam nesmíte" řekl mi nějaký pán a nechtěl mě pustit.. "Dejte mi pokoj.." sykla jsem.. "Ne, nepustím vás tam.." řekl už naštvaně.. Jen jsem si odfrkla a odešla.. Šla jsem za ostatníma a už měla na krajíčku.. Všechno je to pravda.. Určitě něco s tím silikonem měl.. Ty drby, kterým jsem nevěřila, jsou pravdivý.. Všechno je to pravda.. Jak jen mohl.. Jak jsem jen mohla já.. Byla jsem tak naivní.. Jasně, že pan "bad boy" nebude na vztahy..

"Jedu domů.." řekla jsem ostatním, vzala batoh a odešla.. "Počkej, co?" doběhli mě.. "Chodím.. Em, chodila jsem s Cameronem a on si to teď rozdává s tou servírkou, i se silikonem to byla určitě pravda, všechno.. " řekla jsem a začala brečet.. "To by ti neudělal" řekl Thomas.."Vážně, za tu dobu co jsme tu, nemluvil o nikom jiným než ty.." vložil se do toho Connor.. "Jste slepí?! Jasně, že to udělal!" vykřikl Lucas.. "To si myslíš možná ty.. Za celou dobu, o jsi tu, jsi jim to jen kazil.. Lucasi, fakt jsi gay nebo si na to jen hraješ?!" řekl mu Thomas.. Všichni se zarazili.. "Lucasi?" řekla jsem potichu.. "Jdeme Noro" řekl najednou a táhl mě s sebou.. "Luasi počkej.. Co to s tebou je?" vytrhla jsem mu mojí ruku.. "Nic, ale ty jdeš semnou!" vykřikl a táhl mě.. "Nech mě bejt!!" vykřikla jsem.. Přiběhl Thomas a chytl mě. Vzal mě do náruče a řekl.. "Všdšl jsem to, už od první chvílie, co jsi tu.. Ty nejsi gay, chceš Noru, bůh ví, jestli za to s Cameronem nemůžeš ty!" .. Lucas se jen uhechtl a odešel..

xxx

"Vážně si to nerozmyslíš?" kladla mi Lea už asi po dvacátý stejnou otázku.."Ne, stejně chci už vidět Willyho" odpověděla jsem a brala ze skříně další oblečení.. Za 2 hodiny nám letí letadlo.. Odlítáme. Domů. Cameron se ke mě zatím pokoušel dostat všemi možnými způsoby.. Nikdy se ke mě nedostal.. Jen pocit z toho, že je hned za tou tenkou zdí, co je mezi pokoji, mě ničí.. Tak strašně bych ho chtěla políbit, věřit mu. Ale nejde to, svou šalci měl.. Já další šance nedávám.. Nikdy..

Další kapitola je tuuuu....Vaše -free- <3

Failing Dance With My Life [POZASTAVENO,KOREKCE]Kde žijí příběhy. Začni objevovat