Krásné ráno. Tak bych dnešní ráno nazývala, kdyby do pokoje nevtrhl Nash s tím jeho přiblblým ksichtem. Jak já toho člověka nenávidím.
"Nashi, co tu doprdele chceš?" zakryl si Cam rukou oči, kvůli náhlému roztáhnutí žaluzií.
"Je pěkný den, jde se ven!" tleskl Nash.
"Táhni!" dala jsem se do řeči já, když už jsem se konečně odhodlala otevřít oči.
"Ale, květinka se nám probudila. Dneska to s ní budeš mít těžké, Came. Myslím si, že- Řekla jsem, táhni!" skočila jsem mu do těch keců, co si nikdy nemůže odpustit.
Jen si odfrkl a vešel mezi dveře.
"Mimochodem, tak za hodinu jedu do krámu. Nora pojede určitě semnou, že Noro?" mrkl na mě.
"Proč byh s tebou měla sakra někam jezdit." zamračila jsem se a koukla mu do obličeje. Jeho pohled mi nahnal husí kůži po celém těle.
"Vlastně jo. Jo pojedu, musím si něco zařídit." vykoktala jsem ze sebe. Jen se usmál a odešel. Jak tohle můžu vůbec dopustit?!
Koukla jsem se na Camerona, protože mě jeho pozorování už štvalo.
"Copak?" lehla jsem vedle něj a pohladila ho po tváři.
"Jsi úžasná. Jsi prostě neskutečná. Jsi úžasná přitelkyně." pozvedl jeden koutek do úsměvu.
"Joo? Že mi to říkáš až po sexu." uchechtla jsem se " Jak můžu vědět, že mi do zítřka nezdrhneš, nemáš to v povaze?" pokračovala jsem v provokování. Nemohla jsem si odpustit udělat úšklebek a pozvednout jedno obočí.
"Vážně? Kdyby jsem tě chtěl jen ohnout, nebyli by jsme vůbec tady" ukázal na celý pokoj " a už dávno bych byl v tahu. Řeknu ti, na brzké vstávání jsem po takových nocích expert." mrkl na mě.
"A to znamená, že v tom hodláš pokračovat?" otočila jsem se k němu zády a chtěla se zvednout z postele.
"Noro" zatáhl mě za ruku do své náruči a pořádně zmáčkl " S tebou je to jiný, opravdový. Neunesl byh to, kdybyh tě ztratil." zachumlal se mi do vlasů.
"Jsi právě teď to, díky čemu žiju. " políbil mě na krk.
"Teď?" uchechtla jsem se. Sarkasmus je k životu potřeba, no ne?
"Předtím, teď a napořád. Noro, miluju tě. Jako opravdově. Víc, než cokoliv." políbil mě tentokrát na tvář.
"A jjá zase miluji tebe." odpověděla jsem šeptem a otočila se k němu čelem. Chytl mě jednou rukou pod uchem a posunul se až ke mně. Chytla jsem ho za tvář a přiložila rty k těm jeho. Začala jsem pomalu pohybovat rty a on to okamžitě zopakoval. Obmotala jsem nohy okolo těch jeho a on mě přetočil na záda. Odtáhl se odemě a koukl na mě. Jen se usmál a začal mi dávat jemné polibky po celém obličeji.
"Came" zasmála jsem se. Zasmál se taky a začal mě lechtat.
"Camerone!" zakřičela jsem už ze slzami v očích. "Dost, prosím" škubala jsem sebou a nekontrolovatně se smála. Náhle přestan a dlouze mě políbil. Pak se zvedl a šel se obléct.
"Jdu za tima blbečkama" mrkl na mě a odešel. Jen jsem se uchechtla a rozhodla se vstát. Ustlala jsem postel a potom se šla rozhodnout co si dnes obléknu.
Rozhodla jsem se pro ryflové kraťasy a bílé tílko, ale něco tomu prostě chybělo. Napadla mě košile, ale bohužel jsem si s sebou ždnou nesbalila. Rozhodla jsem se prohlédnout taky šatník Camovi.
Když jsem otevřela dvířka od skříně, několik kusů oblečení se vysypalo. Jen jsem si ufrkla a oblečení posbírala a hodila ho zpět. Hovado líný. Prasák.
Konečně jsem vyhrabala jednu koustkovanou červeno-černou košili a nasadila si jí. Zašla jsem do koupelny, kde jsem se podívala do zrcadla, nevypadalo to vůbec špatně. Rychle jsem si vyčistila zuby, pročísla si vlasy a namalovala se. Tím myslím řasenku, co já bych si patlala na ksicht, žejo? Vždyť mi nic nepomůže, prostě rodinná vada, asi.
Sešla jsem dolů do předsíně a už jsem litovala toho, že jsem vůbec vylezla z postele. Všude byl hluk. Přesněji v kuchyni. Vešla jsem tedy do kuchyně, a málem dostala infarkt.
"Co tu sakra děláte? Moučné války?" chytla jsem se za hlavu. Všude, ale opravdu všude byla poházená mouka, skořápky od vajíček, rozpatlaný těsto po stěně, které mělo být nejspíš na pánvičce, ale chtělo nějaký to dobrodrůžo a mezitím kluci, kteří vypadali, jak kdyby utekli z blázince.
"Noo." poškrábal se na krku Theo.
"Palačinky" dořekl to Marcus a zašklebil se, jak nějaký pes, co udělal loužičku, kde neměl.
"Chcete mi říct, že tohle" ukázala jsem na celou kuchyni " je jen kvůli palačinkám?" začala jsem se řechtat.
"Nesměj se a radši pomoc" zavrčel Phil, který se pokoušel převrátit palačinku na druhou stranu.
"Sleduj" mrkla jsem na něj a chytla pánvičku. Trochu jsem s ní zakmitala, a pak ve vzduchu převrátila palačinku.
"Ona je Bůh!" zakvičel Marcus.
"Je to holka, co čekáte." ozval se u dveří Nash.
"Ty přece taky." mrkla jsem na něj. No co.
"Ouuu, Nashi. Jsi v řiti" začal se smát Phil.
"Drž hubu" sykl Nash a odešel. Všichni jsme se uchehtli.
"Tak a jestli se chcete ještě dnes najíst, tak to tu pokliďte, já to dodělám" zavelela jsem.
"Ale uklízet mají holky." pozvedl obočí Theo.
"Vždyť jo. Můžete ještě zavolat Nashe, do party." zasmála jsem se.
"Heeej" zamračil se Theo.
"Jdem na to, kluci." zavelel naopak Marcus. Jen jsem se na něj děkovně usmála a on mi úsměv oplatil.
xxx
"Tak" usmála jsem se sama pro sebe, když jsem dávala na stůl talíř s palačinkama. Kluci to tu mezitím uklidili a šli něco hrát na zahradu. Fotbal, či co.
"Jídlo je hotový, blbečci" zakřičela jsem ze dveří na zahradu. Všichni se na mě otočili a mě se naskytl pohled na plno vypracovanýh těl. Musela jsem si zkousnout ret, prostě musela.
"Heej" běžel ke mě Cam a zakryl mi rukou oči. "Neokukovat!" zavrčel.
"Nojo furt." odpověděla jsem a odkryla si obličej. Usmála se na něj a dala mu letmý polibek.
"Tak pojďte už!" zakřičela jsem znovu a zašla zpět do baráku. Během chvíle všichni seděli u stolu a jak největší prasáci se hádali o palačinky.
Musela jsem si povzdychnout, jak mám tohle zvládat?
"Noro, jedeme?" zvedl se od stolu Nash.
"Co?" ozvali jsme se s Camem najednou.
"Na ten nákup." protočil očima.
"A proč prostě nejedeš s někým jiným?" zeptal se am a povytáhl obočí.
"Já, ehm.. Musím něco vybrat pro ségru." zakoktal se.
"Ty nemáš ségru." založil si rue na hrudi Cam.
"Mámu, musím něco vybrat pro mámu. Jo, pro mámu.A jelikož je to holčičí záležitost, potřebuju k tomu holku. Ne holku" ukázal na všechny kluky " ale pořádnou holku, chápeš." usmál se tak, jak nejvíc mohl. Faleš.
"Tak fajn, zatim" uchechtl se Cameron a dal mi pusu. Jak mu to může žrát?
"A-ahoj" pokusila jsem se o úsměv. To bude jízda. Achjo.
ČTEŠ
Failing Dance With My Life [POZASTAVENO,KOREKCE]
RomanceNora je 17-léta středoškolačka, která si žije život po svém, je to prostě problémová holka. Matka jí zemřela, když jí bylo 5 let. To co jí poté provedl její otec, mu nedokázala odpustit. Žije se svou tetou Elizabeth, která musí snášet všechny její p...