Kapitola 5.

1.8K 48 0
                                    

"Crrrr" začal řvát budík na stolku, vedle postele.. Naštvaně jsem schovala obličej do polštáře a Lea na mě začala křičet z koupelny "Vstávat ospalče!" v tom jsem se otočila na druhou stranu postele a uvědomila si, že Lea neleží vedle mě.. Vstala jsem a šla za Leou do koupelny. "Jakto, že už jsi vzhůru?" zeptala jsem se. "Nevím, vzbudila jsem se a nemohla usnout.. Dáš si Kafe?" "Jo, díky".. V tom Lea odešla z koupelny a šla udělat kafe a já měla celou koupelnu pro sebe.

Potom, co jsem se vysprchovala, jsem se šla namalovat.. Dala jsem si trochu Make-upu na nedokonalosti, udělala si linky a nandala na řasy řasenku.. Vyšla jsem z koupelny a na posteli jsem už mela připravenej Outfit od Ley, který tvořili černé jeany, šedý crop-top a světlounce růžová bunda. Krásně to k sobě ladilo.

Když jsem si ho oblékla, šla jsem za Leou do kuchyně

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.


Když jsem si ho oblékla, šla jsem za Leou do kuchyně. "Sluší ti to"řekla, "Díky, dobře jsi to zkonbinovala" odpověděla jsem a usmála se na ní.. Když jsme dopily kafe, vydali jsme se do školy. Jely jsme obě na svých skateboardech a pouštěli si nahlas písničky. 

Když jsme dorazily před školu, všude bylo plno středoškoláků, kteří využívali poslední chvíle na svobodě, než budou nuceni sedět několik hodin v té mučírně. Šly jsme si to směrem ke škole a v tom na nás někdo zavolal "Halo, holky.. čekejte!".. Obě jsme se otočily, tam kde se hlas ozval a uviděli jsme, jak na nás mává Lucas, kamarád z naší party. Zamávali jsme mu zpět a šly mu naproti.

"Ahoj holky, sekne vám to" vypustil jako první z úst, když jsme se sešli a obě si nás projel pohledem.. "Děkujeme" řekli jsme s Leou naráz. "Jdete si zakouřit?" zeptal se. "Jo, já jdu.. Jdeš Taky?" řekla Lea a koukla se na mě. "Jo, jasný" odpověděla jsem..  Všichni tři jsme se teda vydali směrem ke zbytku party, nad kterým a byl pořádný dým od cigaret.

Když jsme přicházeli blíž a blíž, všimla jsem si postavy kluka, kterého jsem neznala a nešlo mu přes dým vidět do obličeje. "Kdo je ten kluk?" zeptala jsem se Lucase. "To je Cameron Chris, novej kluk.. Bude s námi chodit do třídy." V tom jsme se s Leou na sebe podívaly. Viděla jsem její úsměv na tváří, že konečně uvidí, jak je krásnej, ale já takovou radost neměla..

Když jsme k nim přišli, všichni na mě začali volat "Ahoj Noro" a já jim všem s úsměvem odpovedela.. "Ahoj" řekla jsem a v tom si mě všiml Cameron a na jeho tváři se objevil úšklebek. Ignorovala jsem to. Poté co jsem se se všemi pozdravila objetím, jak to je u nás ve zvyku, vytáhla jsem z kapsy krabičku cigaret, jednu si vytáhla a zapálila si.

Jakmile jsem to udělala, Cameron zbystřil. Musela jsem se tomu v duchu zasmát, protože jeho vykulený obličej byl k nezaplacení. Když jsme všichni dokouřili, vydali jsme se do školy.. "A mučení začíná" Řekla jsem nahlas a všichni se zasmáli, dokonce i Cameron.

Vaše Natty🔥

Failing Dance With My Life [POZASTAVENO,KOREKCE]Kde žijí příběhy. Začni objevovat