Nora view
Poté, co mě Lucas donutil něco sníst jsem vběhla do svého pokoje a zamkla se.. Už to budou nejméně 3 hodiny.. Co ta Lea dělala, že jí to ještě nedošlo!.. Byla jsem naštvaná, smutná, zrazená, beznadějná.. Prostě všechno.. Nevěděla jsem, co mám dělat.. Už mě napadlo tolik věcí, jenže byl Lucas tak mazaný, že prostě nebyla možnost, jak se odsud dostat, nebo dát aspoň někomu vědět.. Byla jsem v beznaději.. "Noro, oni tě ale nehledají.. Myslíš si, že by se Cameron vrátil jen, kvůli tobě? To je ubohé!" uslyšela jsem za dveřmi.. "Cameron tě nikdy nemiloval a nikdy nebude.. Byla jsi pro něj jen další hračka na noc! Jsi naivní! Já jsem ten kdo tě doopravdy miluje.. Musíš být semnou, jsme si souzeni!" pokračoval radostně.. "de máš rodiče?" odpověděla jsem a toho, co říkal si nevšímala.. "Jeli pryč, neboj vrátí se za hodně dlouho.. V tu dobu už budeme spolu a ty budeš jen a jen moje.." odpověděl a mě se udělalo špatně.. "Ale já tě nikdy nebudu milovat! Nikdy!" vykřikla jsem a na konci se mi zlomil hlas. Lucas to slyšel, a tak věděl, že má na vrh a taky, že jsem úplně beznadějná. "Neboj Noro, jednou mi podlehneš!" slyšela jsem, jak odcházel ode dveří a tohle řekl.. "Ne.. Nikdy, nikdy ti nepodlehnu" šeptala jsem a sklouzla po stěně na zem, kde jsem si objala nohy a začala hlasitě vzlykat.. Takhle to má skončit? Mám skončit s Lucasem? Třeba to je pravda. Třeba mě Cameron opravdu nehledá a je si pokojně v NY. Třeba na mě zapoměl a můj osud je, abych byla s Lucasem. Třeba je to jediná možnost úniku.
Cameron view
Když mi Jessica řekla, co je vlastně Lucas zač, hned jsem věděl, kde je Nora.. Někde s ním.. Jessica mi řekla, že s Lucasem před dvoumi lety chodila.. Moc se milovali, ale Lucas měl někdy období, kdy byl zlej, bezcitnej a dokonce jí i mlátil.. Po nějaké době to s ním ukončila, ale on jí našel, unesl a věznil v nějaké chatě v lese.. Nakonec mu utekla, ale nemohla to říct policii, protože jí vydíral, že pokud to někomu řekne, ublíží jí i celý její rodině.. Když jsem se to dozvěděl, bál jsem se ještě víc.. Byl to psychopat.. Jen jsem doufal, aby to nebyla pravda a Nora jen někam odjela a nikomu to neohlásila..
Právě jsme s Jessicou stáli na letišti a čekali na ostatní.. "Pomůžu vám, už nemůžu dál snášet, co někde dělá s dívkama a já o tom vím.. Užírá mě to.." řekla po chvíli Jess.. "Dobře, mi ho dostanem.." odpověděl jsem jí a pohladil jí po paži.. Vzhlédla ke mě a my se na sebe usmáli.. "Came?" ozvalo se za mnou.. Oba jsme se prudce otočili a já je všechny spatřil.. "Lidi.." odpověděl jsem.. "My už víme, kde je Nora" řekl Connor.. "My taky" odpověděl jsem.. "My?" zeptala se Kate.. "Ehm.. Jo.. Lidi, tohle je Jessica.." řekl jsem a ukízal na Jessicu.. "Jessico tohle je Kate, Lea , Connor, Thomas a Andrey" pokračoval jsem.. "Těší mě.." řekla a trochu se usmála.. "Nás taky Jessico, ale teď není čas na seznamování.. Camerone, Noru má Lucas!" řekl pro změnu Thomas.. "Já vím, Jessica s ním chodila.. Unesl jí a schoval v nějaké chatě... Co když to udělal i Noře?!" odopověděl jsem na jeden nádech.. "Počkat, chatě?" zeptala se Lea.. "Jo" odpověděla za mě Jessica.. "Lidi.." zarazila se.. "Doprdele, já vím, kde je" vydechla.. "Kate, pamatuješ si na tu chatu Lucasových rodičů, co je v lese o dvě města dál?" pokračovala.. "Neříkej.." odpověděla Kate... "Jo, tam určitě je!" skočila jí do řeči Lea..
ČTEŠ
Failing Dance With My Life [POZASTAVENO,KOREKCE]
RomanceNora je 17-léta středoškolačka, která si žije život po svém, je to prostě problémová holka. Matka jí zemřela, když jí bylo 5 let. To co jí poté provedl její otec, mu nedokázala odpustit. Žije se svou tetou Elizabeth, která musí snášet všechny její p...