Když to řekla, měla jsem najednou tolik otázek.. "Jak to myslíš?" zeptala jsem se vyděšeně.. "Prostě to není pravda.. Lucas podplatil Melanie, aby to řekla.. Na těch záchodech - podplácení, ty řeči - podplácení.. Ta servírka..".. "Počkej, jak o tom víš?" skočila jsem jí naštvaně do řeči.. "Melanie o tom všem věděla a říkala to holkám, což i mě, když jsem mezi nimi.. Už jsem to nemohla dál udržet, bylo mi vás dvou tak líto a já.. Omlouvám se.." dopověděla to.. "A jak ti můžu věřit?" řekla jsem a pozvedla obočí.. "Máš pravdu, já nevím.. " odpověděla zklesle.. "Víš co, věřím ti..Nejsi zas taková mrcha jako ony.." řekla jsem a pousmála se na ní.. Úsměv mi opětovala a napila se kafe, které nám právě donesli.. Napila jsem se také a nadhodila nové téma..
xxx
Když jsme dopili kafe a rozloučili se, rozhodla jsem se, že zajdu nejdřív za partou.. Doufala jsem, že tam bude i Cameron a Lucas.. Cameron, abych se mu omluvila a Lucas, abych mu rozbila držku, jenže při mém štěstí tam ani jeden nebyl.. "Ahoj, musím vám něco říct.." řekla jsem, když jsem k nim došla..
Když jsem jim vše řekla, zeptala jsem se.. "Kde je Cam a Lucas?"... "Lucas by sem nešel, protože jsem mu vyhrožoval a Cam.. Ten jel pryč.." řekl Thomas.. "Počkej, cože?!" vykřikla jsem.. "Neboj, Lucasovi jsem nic neudělal.. Zatím" odpověděl.. "Ale já nemluvím o Lucasovi, ale o Cameronovi.. Kde je!!??" vykřikla jsem znovu.. "Nevyšiluj tak.. Jel na tři týdny někam za rodinou, nebo něco takovýho.. Prý se musí rozloučit, nechápal jsem ho, když mi to říkal, ale nechal jsem to být, akorát s sebou měl tolik kufrů, jako by se chtěl stěhovat.. a tohle mi dal pro tebe.." odpověděl Thomas a podával mi obálku.. "Ehm.. Díky.." Otevřela jsem obálku a vyndala dopis, o byl v něm..
Ahoj Nuu, teda Noro..
Chtěl jsem se s tebou rozloučit osobně, ale jelikož mě nenávidíš, asi by to nebyl zrovna nejlepší nápad, proto ti píšu aspoň tenhle dopis.. Napsal byh ti normální zprávu, ale jelikož jsi si mě dala do bloku a tvoje číslo jsem z tebe nestihl dostat, rozhodl jsem se tedy aspoň pro tohle.. Ale abych to nezakecával..
Chci se s tebou rozloučit.. Moje máma je nemocná a asi umře, škoda, že jsi jí nikdy nepoznala, zamilovala by si tě jako já.. Jelikož tátu taky nemám, zůstal mi na krku brácha, který bydlí v NY a já ho nechtěl připravit o dobrou školu a přátele.. Chtěl jsem zůstat, ale kdybych zůstal, bylo by mi to stejně už k ničemu.. Nenávidíte mě, ty mě nenávidíš.. Ani nevíš, jak mě to ničí.. Už se nikdy nevrátím, aby jsi měla klid a neměla mě věčně na krku.. Asi si říkáš, jakto, že jsem teda nebydlel sám, když moje máma umírá a tátu nemám, bydlel jsem vedle tebe díky mé tetě a strejdovi.. Když jsem bydlel společně v NY s mámou a bráchou, měl jsem holku.. Byli jsme spolu 3 roky , a pak mě podvedla..Pomalu s půlkou školy a já o tom nevěděl. Vždy mi to něčím vymluvila, že jsem jí věřil dál..Až jsem jednou na naše výročí, které taky bylo poslední, šel k ní domů, abych nám udělal hezký večer a našel jsem jí v posteli s mým nejlepším kamarádem.. Proto jsem se k tobě jednou choval mile a pak zase hnusně.. Dostávala jsi se mi pod kůži a já ani nevěděl jak, nemohl jsem to zastavit.. I když jsem si řekl, že už nikdy nechci vážný vztah.. Jak ironické, že? Píšu ti tady tohle kvůli tomu, že se ti chci omluvit, za to, jak jsem se choval a že jsem tě vůbec otravoval.. Je mi jasný, že to nevezmeš.. A vůbec.. Ani si nejsem jistý, jestli jsi to vůbec dočetla až sem, když ti píšu o mé ex, ale prosím.. Aspoň mi zkus odpustit..
Tak sbohem Nuu, miluju tě..
"Noro?" uslyšela jsem vedle sebe, když jsem dočetla dopis a z mých očí začaly téct vodopády slz.. "Noro! Co se stalo?" zeptala se mě starostlivě Lea a chytla mě za ruku.. Kate mi vytrhla dopis z ruky a přečetla si ho.. "Můj bože" vydechla po chvíli.. "Musíš za ním..Hned!" vykřikla.. "A jak?" vzlykla jsem.. "Ještě je šance, ještě neodjel.. " skočil nám do rozhovoru Connor.. "Jedem na letiště a po cestě mi řeknete, co bylo v tom dopise.."
xxx
Když jsme přijeli na letiště, vyběhla jsem z auta, div mě na přechodu nepřejelo troubící auto, které mělo nejspíš větší "problémy" než já a a běžela do budovy.. Otevřela jsem dveře a vběhla dovnitř, když v tom se ozval rozhlas.. "Let do New Yorku letí za pár minut.. Prosím, ať se cestující přesunou v tunelu číslo 12.".. Rozhlédla jsem se po letišti a najednou, jako by mě praštilo svítící číslo 12. nad jedním z tunelů.. Rozeběhla jsem se a uviděla Camerona, jak vchází do tunelu.. "Camerone!!!!" zakřičela jsem ze všech sil.. Ohlédl se a uviděl mě.. Okamžitě vešel do tunelu a já se zastavila.. Nechápala jsem ho.. Rozeběhla jsem se znovu a chtěla vejít do tulenu, který vedl do letadla, kde byl už můj jediný důvod, proč žít.. Už jsem vcházela do tunelu, ale něco mě chytlo za ruku a vytáhlo ven.. "Letenku prosím" řekl vysoký starší pán, který byl nejspíš něco jako ochranka.. "Nemám jízdenku, já-" ... "Tak běžte, nemáte tu co dělat.." skočil mi do řeči.. Ale já-" "Prosím, běžte.." Znova.. "Tak aby jste věděl.. Prostě tam jdu a vy mi přestěňte skákat do řeči!.." zakřičela jsem.. "Bohužel, mladá dámo.. Letadlo právě odlétá.." řekl s úšlebkem.. "Ne.. " vydechla jsem a koukla se do velkého okna, kde jsem viděla, jak letadlo právě vzlétá.. "Nee.. To ne!!" zakřičela jsem a klekla si na zem.. "Noro!!" uslyšela jsem za sebou.. "Noro.." řekla Lea, když ke mě doběhla a vzala mě do náruče.. "Já.. Co budu teď dělat?".. vzlykla jsem, dneska už po druhé.. "Poletíš za ním.. " odpověděla mi Kate, když přišla.. "To nemá cenu, už mě nechce vidět.. On- on mě viděl a.. A šel dál.. On se nezastavil.." začala jsem brečet ještě víc.. "Ne, miluje tě.. Jen neví to, co by měl a co víš ty.. Ještě to nevzdávej.." pokračovala Kate v dávání naděje.. "Nevěřím tomu.. " odpověděla jsem a dala si obličej do dlaní.. "Měla by jsi.." řekl Thomas a podal mi jeho mobil..
Cameron: Co dělá na letišti Nora?!
Thomas: Snaží se tě získat zpět..
Cameron: Tak jí něco řekni, řekni jí, že už jí nemiluju.. Cokoliv.. Nejsem pro ní dobrý člověk a nikdy nebudu.. Nikdy nebudu někdo, kdo by měl být v jejím životě..
Thomas: Kámo.. Měl by jsi si to rozmyslet.. Chápu to s tvojí mamkou, ale nemůžeš jí opustit.. Jsi jediný kluk, co se jí dostal po dlouhý době pod kůži..
Cameron: Nejde to..
"Jednoduše za ním prostě poletíš.." řekl Connor, když jsem zprávy dočetla a vrátila mobil Thomasovi.. "A my s tebou" dořekla to Lea a chytla mě za ruku. "Jo, přesně!" vypískla Kate.. "Náhrada za Itálii!" pokračovala.. "To není špatný nápad.." řekl Connor a Thomas přikývl.. "Dobře.. Zítra odlétáme.."
ČTEŠ
Failing Dance With My Life [POZASTAVENO,KOREKCE]
RomanceNora je 17-léta středoškolačka, která si žije život po svém, je to prostě problémová holka. Matka jí zemřela, když jí bylo 5 let. To co jí poté provedl její otec, mu nedokázala odpustit. Žije se svou tetou Elizabeth, která musí snášet všechny její p...