Kapitola 15.

1.3K 36 0
                                    

"Noro?!.." slyšela jsem všechny mluvit okolo sebe, když jsem se probrala.. Otevřela jsem oči a promnula si víčka.. "Noro?" řekl nadšeně Cameron, který seděl hned vedle mě.. "Hej, všichni! Nora je vzhůru!!" vykřikl na celý pokoj.. "Neřvi tak" snažila jsem se ho okřiknout ze všech sil, co jsem teď měla.. "Co se stalo?" pokračovala jsem a rozhlédla se po pokoji, který jsem neznala.. "No.. Jeden z těch kluků co se rvali, tě praštil do hlavy a ty jsi spadla.. Byli jsme s tebou v nemocnici a řekli, že jsi v pořádku, jen jsi byla vystresovaná, takže jsi to nevydržela a omdlela, plus tě ten kluk bouchnul..Omlouvám se, že jsem tam s tebou nebyl a radši si užíval, měl jsem to vědět.." vysvětlil mi Cameron.. "My všichni se omluváme" řekla Lea, která právě vstoupila do pokoje.. "Všechny jsme od tamtud vyhnali a Connor, Lucas a Thomas to tam teď uklízejí.. "Jdu jim pomoct" řekla jsem rozhodnutě a snažila se vstát, jenže mou hlavou projela ostrá bolest a já málem spadla, kdyby mě Cameron nechytil.. "Nemůžeš, Noro" řekla Lea.. "Oni se o to postarají" pokračovala.. "Fajn" řekla jsem bez emocí.. 

Když do pokoje přišla Kate, nesla mi tác s jídlem a teplým čajem.. "Děkuju" řekla jsem a usmála se na ní.. Když jsem dojedla, sedla jsem si na kraj postele a vstala.. Kdyby semnou v pokoji někdo byl, přinutil by mě, abych ležela, jenže jsem tam byla sama, takže jsem mohla.. Když jsem vstala, trochu se mi zamotala hlava a já si v duchu furt říkala.. "To zvládneš, to zvládneš".. Když jsem šla po schodech domů, všimla jsem si fotek na zdi, bydlel tu Thomas..

Když jsem si je všechny prohlédla, šla jsem dolů a následovala rámus, který dělala Lea, Kate a Cameron v kuchyni.. "Co tu děláš?!" řekl Cameron a přišel hned ke mě.. "Nemůžu byt celý den v posteli!.." odpověděla jsem trochu naštvaně.. "Děláte, jak kdybych byla postřelená, nebo tak něco.." pokračovala jsem.. "Fajn, pojď k nám" řekl Cameron a Povzdychl si.. "Ne, musím jet domů.." řekla jsem a šla do předsíně, abych si nazula boty.. "Odvezu tě" řekl po chvíli Cameron, když za mnou přišel.. "Tak fajn" souhlasila jsem a usmála se na něj..

Když jsme dojeli k mému baráku, Cameron šel semnou se podívat na kluky, jak jim to jde.. Byla jsem tak rada, že má Willy právě teď pobyt na veterině, protože by se tu zbláznil, ale i tak mi chyběl.. Otevřela jsem dveře domu a uviděla tu spoušť.. "No do prdele".. řekla jsem si pro sebe.. "A-ahoj Noro.." řekl Lucas nervózně, když si mě všiml.. "Ahoj Lucasi, jak na tom jste?" odpověděla jsem.. "No, může to byt i horší.." odpověděl zklamaně.. V tom se v kuchyni ozval rámus, rychle jsme tam doběhli a zjistili, že Thomas rozbil skleničku.. "Sakra!.. " vykřikl a pak si nás všiml.. "Noro!.. Já- promiň" vykoktal ze sebe.. "V pořádku Thomasi, nic se neděje.. Je to jen sklenička" odpověděla jsem a krátce se zasmála.. Thomas mi úsměv opětoval.. "A jak na tom vlastně jsi?" řekl po chvíli Lucas.. "Jo, dobrý.." odpověděla jsem a pokrčila ramenama.. "To jsem moc rád, můžu za to všechno já" pokračoval.. "Nemohl jsi to vědět" řekla jsem a chytla ho za rameno, aby se na mě Podíval... "Jediný, co teď potřebuju je, aby to tu bylo do zítřka uklizený, protože se vrátí teta!.. " pokračovala jsem.. "Jakto? Neměla se vrátit až.. Za necelý dva týdny?".. zeptal se vyděšeně Thomas.. "Psala mi, že tam nakone nebylo tolik práce, takže se vrátí dřív".. odpověděla jsem.. "Takže do práce" přidal se do rozhovoru Cameron.. Jen jsem se na nej zaraženě podívala a on řekl.. "No co? Domácí práce mi docela jdou!" pokračoval a všichni jsme se zasmáli.. Práce mohla začít..

Když se do baráku asi po 2 hodinách do baráku vrhla Lea s Kate, nemohla jsem být šťastnější- přinesli jídlo..
"Neseme vám jídlo, lidi!.." vykřikla Kate.. Všichni jsme se za nima vydali.. "Jste nejlepší" vykřikla jsem nadšeně, když jsem k nim došla a objala je.. "To jsou" řekl Thomas, když jsem se od nich odtáhla a on Kate políbil do vlasů.. Zaculila se.. Všichni jsme se bez váhání vrhli do jídla a Kate s Leou se zasmáli.. "No co?! Máme hlad!" zaprotestovala jsem, když jsem si toho všimla.. "Jo, promin.. Jen je to mega roztomilý" řekla Lea.. "Hmm" odpověděla jsem a dál se Věnovala jídlu..

Když jsme to dojedli, pokračovali jsme v úklidu.. Nechápala jsem, jak se tu po jedné noci mohla udělat taková spoušť.. Když po nějaké době Lee začal zvonit mobil, zhrozila se.. "Volala mi máma, musím už domů.. jo a mimochodem.. Je pul 11" řekla a zasmála se.. "To jsme dělali tak dlouho?" zeptal se udiveně Lucas.. "Nejspíš jo.. Klidně jděte domů, já už si nějak poradím" odpověděla jsem s úsměvem.. "Rad bych" řekl Thomas.. "Já taky" souhlasil Andrey a zívl.. "Já už taky musím, Noro.. Promiň" řekla Lea zklesle.. "Pomohli jste mi dost Leo" řekla jsem a mrkla na ní a ona se usmála..  "Já ti ještě pomůžu" Ozval se z vedlejší místnosti Cameron.. "To nemusíš" protestovala jsem.. "V pohodě" odpověděl a mrkl na mě.. "Tak fajn" souhlasila jsem.. "Tak se mějte lidi" ozvala se Lea.. Se všemi jsme se rozloučili a šli pokračovat..

Když jsem už opravdu dál nemohla, sedla jsem si a opřela se o koště, se kterým jsem uklízela.. Po několika minutách jsem se ocitla v něčí náruči a vzbudila se.. "Spi dál, jen tě odnesu" řekl klidně Cameron a pokračoval semnou do mého pokoje.. "Děkuji" řekla jsem ospale a usmála se.. "Za co?" zeptal se a úsměv mi oplatil.. "Za všechno" odpověděla jsem a objala ho okolo krku.. Jen jsem slyšela, jak se uchechtl a položil mě na postel.. Přikryl mě a chtěl odejit, jenže já jo chytla za zápěstí a stáhla k sobě.. "Zůstaň semnou, prosím.." zaškemrala jsem.. "Dobře Nuu" zašeptal mi potichu.. Sundal si kalhoty a lehl si ke mě.. Objala jsem ho a hlavu položila na jeho hruď.. Nevím co to do mě vjelo, ale byl to úžasnej pocit, být s ním.. Po chvíli jsme usnuli a já nechala snům volný průchod..

Doufám, že se vám další kapitolka líbila.. Byla bych ráda za nějaké názory.. Jak kladné, tak klidně nápady na to, co bych mela vylepšit..  Vaše -free-🔥💪

Failing Dance With My Life [POZASTAVENO,KOREKCE]Kde žijí příběhy. Začni objevovat