Kapitola 6.

1.6K 51 0
                                    

Když jsme s Leou došli ke skříňkám zeptala se "Co teď máme za hodinu?".. "Já mám francouzštinu a ty španělštinu".. Odpověděla jsem.. "Achjo, takže hodina bez tebe".. "Nojo, to nevadí.. Doufám, že nebude Cameron semnou ve třídě." .. "Já bych byla ráda" řekla Lea a olízla si spodní ret. "Ty jsi hrozná" řekla jsem a začala se smát. Úsměv mi opětovala a obě jsme se rozešli do své třídy..

Když jsem přišla do třídy, Cameron nikde nebyl, hned jsem si oddychla. Sedla jsem si do poslední lavice, která patřila celá mě a připravila si učení na hodinu. Pak jsem si vzala telefon a prohlížela různé sociální sítě.

Asi po 10 minutách nudného čtení různých drbů na netu, začalo zvonit. Všichni se uklidnili a čekali na příchod učitelky. Když se po několika sekundách otevřeli dvere, vešla učitelka a někomu za sebou řekla "No pojď dál".. V tom se ve dveřích objevil Cameron a já ztuhla.. Všichni jsme si stoupli a já viděla zírající holky ze třídy, jak jsou z něho hotové. Protočila jsem očima. "Dobré ráno třído." začala učitelka, "Jak jste si asi všimli, tak jsem vám do třídy přivedla nového spolužáka.. Camerone, představ se." a v tom Cameron spustil "Takze ahoj, jmenuji se Cameron Chris a přistěhoval jsem se z Londýna." Londýn? Takovou dálku?.. říkala jsem si v duchu.

Učitelka pokračovala "Jelikož je tu poslední volná lavice, kde sedí jen jeden člověk a mi děláme hodně cvičení ve dvojicích, tak si sedni do zadní lavice k Noře." a já si uvědomila, že budu muset sedět s ním..

Když se rozešel ke mě, že si přisedne, rozhlédla jsem se po třídě a skoro všechny holky mě proklínaly pohledem. Vypadá to, že spolu budeme sedět" pošeptal Cameron, když si přisedl. "Nečekaně" odpověděla jsem naštvaným hlasem. "Ty jsi ta, která do mě včera vrazila, co?" řekl a nadzvedl pravé obočí.. "Jo jsem, ale nebylo to schválně, jen aby bylo jasno" odpověděla jsem. Jen se ušklíbl a rozhlédl se po třídě.. "Moc mezi ně nezapadáš" spustil po několika minutách. "Jsem za to ráda" odpověděla jsem neslyšně a dál se věnovala učivu. "Nebuď na mě furt tak protivná, nic jsem.. " a v tom se zarazil.. "Nic jsi co?" zeptala jsem se. "Ne, nic".. řekl tiše.. "Fajn" řekla jsem uraženě a otočila se k němu zády.

V tom mi zabrněl mobil, který mi ležel na lavici.. "Willsonová, stiš si to!" vykřikla učitelka.. "No jo furt" odpověděla jsem drze a Cameron se z neznámého důvodu uchechtl.. Když jsem se podívala na mobil, došlo mi proč.. Byl to on, napsal mi..

Cameron: To se teď prostě otočíš a budeš dál naštvaná? :D
Nora: Co ti je po tom.. A vůbec, kde jsi vzal moje číslo?!
Cameron: Tvoje dobrá kamarádka mi ho dala.. Myslím, že Lily?
Nora: Je to Lea a asi jí za to zabiju.
Cameron: A důvod? :D
Nora: Nechci aby dávala mé číslo každýmu, kdo si o něj řekne a už vůbec jsem nechtěla, aby se dostalo k tobě :p
Cameron: Pozdě :) ;)
Na to jsem už neodpovídala, neměla jsem náladu..

Když zazvonilo, sebrala jsem věci a odešla ze třídy ke skříňkám, kde už na mě čekala Lea..

Nějaký názor?? Vaše Natty🔥

Failing Dance With My Life [POZASTAVENO,KOREKCE]Kde žijí příběhy. Začni objevovat