Když jsem došla ke skříňce, byla jsem naštvaná na Leu, že dala Cameronovi mé číslo. "Co ti je?" zeptala se, ale přitom určitě moc dobře věděla, proč. "Ty se ještě ptáš?! Proč jsi mu dala to číslo?!".. zvýšila jsem hlas, až se otočili někteří žáci.. "Nemáte co na práci?!" zakřičela jsem přes celou chodbu. "Neřvi tak, udělala jsem to proto, že jsi od doby, co jsi se rozešla s Jamesem, ještě neměla žádného kluka.. Vím, že ti udělal něo hrozného, ale nemůžeš takhle žít navždy. Musíš si už někoho najít! vysvětlila mi.. "Ale co když nechci?! A proč zrovna on?.. Jo, je hezkej a tak, ale nemáme nic společného!.. " v tom jsem se podívala na Ley výraz, který se díval někam na chodbu za mě.. Otočila jsem se a stál tam.. stál tam Cameron.. "Jak dlouho tam sakra stojí?!" řekla jsem naštvaným hlasem už tišeji.. "Typuju, že celou dobu" a zasmála se.. "To není vtipné Leo!" řekla jsem už klidněji... "Ale je.. Jo, a máte hodně společného! A teď už pojď, vyřešíme to později.." odpověděla.. Kývla jsem na souhlas, zavřela skřínku a vydala se s Leou na další hodinu- fyziku..
Když jsme došli do třídy, všichni na mě koukali, jak na idiota a něco si šeptali.. nejspíš kvůli mému "tichému" rozhovoru s Leou na chodbě. Sedla jsem si do druhé lavice, jako obvykle a vyndávala učebnice.. Štvalo mě, jak si všichni furt něco šeptali a najednou se ze zadní lavice ozvalo "Držte huby a nepomlouvejte, jestli u mě nechcete mít problém!" otočila jsem se a nemohla věřit vlastním uším a očím.. Řekl to Cameron.. Všiml si, že se na něj koukám a usmál se, úsměv jsem mu opětovala..
Když jsem se otočila zpět, Lea, Lucas a Andrey na mě koukali s výrazem, že nic nechápou.. Lea to asi pochopila, jen se divila, ale Lucas a Andrey o ničem nic Nevěděli.. "Ale to nic" řekla jsem jim a mávla rukou.. Všichni tři se teda zase začali dál věnovat své práci a neřešit to..
Náhle zazvonilo a celá třída se postavila.. Vešel učitel a pozdravil nás, jako obvykle.. "Dobrý den třído, posaďte se.." Začalo vyučování, ale já moc nevnímala, neměla jsem náladu a musela jsem se sama sebe ptát, jestli Cameronovi odpustím, nebo ne.. Chodit s ním v žádným případě nechci, to ne.. Ale každý dělá chyby a on byl třeba v tu chvíli rozrušený ze stěhování.. Z mých myšlenek mě teprve probral zvonek, který oznamoval, že skončila fyzika..
Když škola skončila, celá naše parta společně s Cameronem se rozhodla, že si půjdeme jako vždy zakouřit a mezítím vymyslíme, co se bude dít odpoledne.. Jen tak jsme všichni vypouštěli z úst malé obláčky dýmu a povídali si o blbostech.. Ani jsem nevyjmenovala všechny, co tvoří naši partu.. Jsem to já, Lea, Kate, Lucas, Thomas, Andrey a Connor.. a nejspíš už i Cameron.. o Kate a Thomasovi jsem se dneska nezmínila, jeli spolu totiž někam do stanu- chodí spolu a všichni jim to moc přejí.. Jsou pro sebe jako stvoření.. Andrey je celý den nějaký zvláštní, tak jsme si nějak moc nepokecali a Connor... ten je teď furt s Leou.. nevím, jestli spolu něco mají, ale začínám tomu věřit, i když se mi to Lea snaží vždy rozmluvit..
Když jsme se domluvili, kde a v kolik bude sraz a já se už rozloučila se všema objetím- samozřejmě kromě Camerona, pomalu jsem odcházela a už se i otočila, abych viděla na cestu, v tom na mě Andrey zavolal "A vem prosím Willyho, dlouho jsem ho neviděl", otočila jsem se a odpověděla "Máš jasný a zamávala jsem" .. Andrey a Willy si spolu strašně rozumí, jeden čas jsem Willyho nechtěla brát s sebou ven, když byl s námi Andrey, protože jsem tak trochu žárlila.. Ale už je to v pohodě, ani nevím, jak se to vyřešilo.. Položila jsem na zem skateboard a rozjela se ulicí směrem k mému baráku, neměla jsem to daleko.. V tom mě někdo předjel a já se leknutím zastavila a udělala kotrmelec dopředu.. "Jsi v pohodě?" zeptal se starostlivým hlasem, někdo koho znám..
Názory?? Vaše Natty 🔥
ČTEŠ
Failing Dance With My Life [POZASTAVENO,KOREKCE]
RomanceNora je 17-léta středoškolačka, která si žije život po svém, je to prostě problémová holka. Matka jí zemřela, když jí bylo 5 let. To co jí poté provedl její otec, mu nedokázala odpustit. Žije se svou tetou Elizabeth, která musí snášet všechny její p...