1

18.1K 373 24
                                    

Ellie

Dnes je další den, kdy musím jít do školy a pak pracovat jako číšnice, abych si vydělala na svoje živobytí. Nemám moc peněz od té doby, co jsem se odstěhovala od rodičů. Bylo mi jenom 16 skoro 17 kdy jsem od nich odešla. Nějak jsem se s nimi prostě nepohodla. Pohádali jsme se a mě to všechno tak strašně naštvalo a já se odstěhovala. Nejdříve jsem bydlela u mé kamarádky, která byla o tři roky starší ale pak se odstěhovala do Evropy za svým snoubencem a já neměla kam jít.Potom kvůli mé učitelce, která to všechno zjistila tak jsem šla do dětského domova. Ale potom jsem si za své uspořené peníze koupila takový menší byt, ve kterém jsem do teď. No a v 18 jsem z dětskáku odešla úplně. Musela jsem jít i do jiné školy protože moje škola byla soukromá a platila se a to bych já nezvládla. Od rodičů jsem se odstřihla úplně. I když mi pořád volali a hledali mě tak já jsem je ignorovala. Byli to jenom zazobaní lidé a protože naše rodina měla strašně moc peněz tak já jsem taky tak vypadala. Chovala jsem se strašně namyšleně, skoro každý den jsem si kupovala nové věci ale chtěla jsem změnu. Samozřejmě teď je pro mě hodně těžké když si v 18 musím vydělávat sama a ještě musím pořád studovat. Ale rozhodně jsem už nechtěla bydlet se svými rodiči,kteří na mě totálně srali a mysleli si že když mi budou dávat peníze tak budu ta nejšťastnější dcera. 

Teď momentálně jsem v maturitním ročníku. Je zaří a já v květnu budu dělat maturitu ale docela se bojím že to nezvládnu protože učení a práci dohromady opravdu nedávám ale kdyby jsem nepracovala tak bych spadla na úplné dno a to nemůžu. Občas jsem přemýšlela, že zavolám rodičům aby mi dali nějaké peníze ale pak jsem si to zase rozmyslela. S nima už neprohodím ani slovo. 

Jinak aby jste věděli tak se jmenuji Elizabeth Marie Hill a je mi 18. Nemám ráda když mi někdo říká Elizabeth takže všem říkám že jsem Ellie. Pro všechny jsem vlastně Ellie. Elizabeth mi říkali jen rodiče a moje rodina. Bydlím sama ve svém skromném bytečku a pracuji jako číšnice. Se svojí prací jsem spokojená. Nechtějí po mě moc a jsou za to docela dobré peníze. 

*********

,, Ahoj Ellie" usmála se na mě moje kamarádka když jsem přišla do školy. ,,Ahoj Zoe" usmála jsem se a objala jsem jí. ,,Tak co jak se máš?" usmála se. ,, No unaveně. Dnes jdu zase do práce ale zvládám to" usmála jsem se a vyndala si ze skřínky učebnice. ,,Ellie víš co jsem ti říkala. Moji rodiče tě mají rádi a klidně by ti půjčili peníze, nebo by si mohla u nás bydlet aby si neplatila ten byt." ,,Ne Zoe to nejde. To bych se cítila ještě strašněji protože bych ty peníze musela tvým rodičům vracet a to opravdu nevím kdy bych jim to vrátila" ,,Kdykoliv" ,, Zoe ne" pokroutila jsem hlavou. ,,No jo no. Co máš první rodinu?" ,,Uh matiku" řekla jsem. ,,Super tak jsme spolu" usmála se a spolu jsme se vydali do třídy. 

********

Zrovna teď máme třídnickou hodinu. Máme naší třídní učitelku a řešíme prostě ty třídní věci. 

,, Jak jsme se teda domluvili tak před Vánoci pojedeme do té Paříže jako třídní výlet" řekla učitelka. Přestala jsem jí tak trochu poslouchat protože jsem věděla že tam nepojedu, nemám na to peníze. ,, Na lístečku, který vám teď dám tak tam je i částka, která se musí zaplatit a bude to chtít také potvrzení od rodičů. To je všechno" řekla učitelka. 

Učitelka rozdala lístečky až na mě protože jsem jí řekla že to nechci a pak zazvonilo. ,,Ellie můžeš ke mě na chvíli?"ozvala se učitelka. ,, Ano" řekla jsem. ,,Počkám na tebe na chodbě" usmála se Zoe a já přikývla. 

,, Děje se něco?" zeptala jsem se jí. ,, Opravdu nepojedeš?" ,,Paní učitelko víte jak na tom jsem" řekla jsem. Učitelka ví všechno. I to že bydlím sama v bytě. Je to úplně skvělá učitelka. ,, Třeba by dětský domov půjčil nějaké peníze. Od tebe nebudu chtít potvrzení od rodičů. Ale když zajdeš do domova tak ti tam určitě nějaké peníze dají. Myslím že tam hodně dětem dávají peníze ne?" ,,Já nevím" ,, zkus to zařídit. Bude to váš poslední výlet. Pak po maturitě se už třeba neuvidíte. Do té Paříže by si měla jet." řekla. ,, Rozmyslím si to. A půjdu se tam zeptat." ,, To budu moc ráda. Opravdu o to nemůžeš přijít" řekla a já přikývla. ,,Tak děkuju zatím nashle" řekla jsem a odešla. 

,,Co jste řešily?" zeptala se Zoe. ,,Chce abych jela do té Paříže" ,,Musíš jet. Nechci tam být sama a klidně ti ty peníze moje rodiče dají." ,,Zoe teď se o tom nebudu bavit. Ještě si to rozmyslím. Teď musím jít do práce" řekla jsem když jsem se podívala na čas. ,, Co oběd?" ,,Dám si něco tam. Tak zatím ahoj" ,,Ahoj napíšeme si" řekla a objala mě. Tak a teď zase práce. 


Ahoj holky tak tohle je další story. Mám s tím velké plány a nechci s touto story zase hned skončit. Takže doufám že se vám tato část líbila a zanecháte mi komentáře co si o tom myslíte. Budu moc moc moc ráda. V příští části už bude Justin. 


My hockey player✔️Kde žijí příběhy. Začni objevovat