O čtyři dny později
Ellie
Dnes je neděle a já jsem s Jasonem v nákupním centru. Jason chce koupit nějakou novou hračku a tak toho taky využiji a koupím si něco pro sebe a taky i Jasonovi. Potřebuje nějaké boty.
,,Mami a když si teda neudělala žádný oběd tak půjdeme do Mekáče?" Zeptal se Jason když jsme šli do hračkářství. ,,Víš co jsem ti říkala o tom Mcdonaldu" řekla jsem. ,,Já vím ale už jsme tam dlouho nebyli" zakňučel. ,,No tak jo." Zasmála jsem se. Aby jste si nemysleli že Jasona nějak mučím, že ho nechávám o hladu tak to není pravda. Udělala jsem zapečené těstoviny a Jason to nechtěl. Takže jsem objevila další jídlo které on nejí.
,,Tak co chceš za hračku? Ale ne nic drahého. Za měsíc a něco přijde Santa takže si musíš počkat" řekla jsem a on přikývl a táhl mě k nějakému regálu. ,,Tohle! Je to auta ale když to takhle uděláš tak je z něj transformer" Vypískl šťastně. ,,A na co ti to bude?" Zasmála jsem se. ,,Vždyť to je skvělý mami. Pžidám si ho ke svým oblíbeným autíčkům a bude to klál protože on jako jediny bude transformer" ,,Budeš si s tím opravdu hrát?" ,,Jasně že jo!" Vyhrkl a já se zasmála. ,,No tak jo ale to je poslední hračka před Vánoci" řekla jsem a on se usmál a přikývl. Jemu prostě nejde odolat.
Zaplatila jsem mu to auto a pak jsme šli pryč. ,,Co chceš za boty?" ,,Supry" řekl s úsměvem. ,,Už zase?" Zasmála jsem se. Možná si myslíte že ho rozmazluji ale já na to mám peníze a jsem taková ta moderní máma která ho nenechá chodit ve starém oblečení. Nechci aby se mu děti ve školce smáli. Tohle jsem si zažila. I když moji rodiče nebo v tu dobu to pro mě byli rodiče tak byli bohatí ale nechali mě chodit do školky ve starém oblečení kde se mi za to děti smáli.
,,Hele to je Justin!" Vypískl najednou Jason a já se podívala směrem kam ukazoval. Opravdu tam stál a mluvil s někým po telefonu. ,,To je skvělý Jasone. Pojď jdeme do toho obchodu" vzala jsem ho za ruku ale on se mi vytrhl. ,,Jdeme za nim. A on může jít s náma do toho obchodu" usmál se a hned na to se rozešel za Justinem. Jak si ho Jason mohl takhle oblíbit? Vždyť se viděli jen dvakrát. Po druhé se viděli taky na focení, které mimochodem se povedlo. Fotky jsou dobré ale akorát to jak se mě Justin musel dotýkat tak to jsem nedavála.
,,Kde máš maminku?" Slyšela jsem Justina a já jsem si povzdechla a rozešla se za nima. ,,Tady" usmál se Jason. ,,Ahoj" usmál se na mě Justin. ,,Ahoj" zamumlala jsem.
,,Jdeme kupovat nové boty půjdeš s námi?" Zeptal se Jason. ,,A kam jdete?" Usmál se. ,,Támhle na Supry" řekl pyšně. ,,Na Supry? Půjdu moc rád" usmál se. Vlastně ani nic jiného jsem nemohla čekat.
,,Super" Vypískl Jason a šel do toho obchodu a my za ním. ,,Tak si nějaké vyber" řekla jsem mu a on se usmál a začal si vybírat. ,,Takže ty si taková ta máma která Jasona oblíká do značkovýho že?" Zasmál se. ,,No vlastně jo" pokrčila jsem rameny. ,,Co tu vlastně děláš? Kde máš Kendall?" Zeptala jsem se ho. ,, S Kendall nerad nakupuji" pokrčil rameny. ,,Takže ji si nechal sedět na prdeli doma a jdeš pryč jenom ty. Co mi to připomíná?" Uchechtla jsem se. ,,Ellie promiň. Už mi to konečně odpusť. Omlouvám se. A ne není to tak. Kendall fotí fotky někde v Mexicu" řekl a já přikývla. ,,Už to máš odpuštěný. Jsou to už čtyři roky a něco takže už nemám důvod být pořád naštvaná" řekla jsem. ,,To jsem rád" usmál se.
,,Mami tyhle jsou skvělý" Přiběhl k nám Jason a v ruce měl jeden pár bot.
,,Ty jsou dost dobrý. Taky jsem měl takové, ale větší. Ale už je nemám. To už je dlouho" řekl Justin. ,,Jsou super!" Usmál se. ,,A už sis je vyzkoušel?" Zeptala jsem se a on si sedl na stoličku s nasadil si je. Čupla jsem si k němu a podívala se na něj. ,,Nejsou ti malý nebo velký?" ,,No tady mě to trochu bolí" ukázal na palec. Chtěla jsem se zvednout a jít pro větší číslo ale ujal se toho už Justin. ,,Tady" usmál se na mě a podal mi krabici. ,,Děkuju" pousmála jsem se na něj.
,,Zkus tyhle" vyndala jsem stejné boty z krabice a pomohla mu je nasadit.
,,Je to lepší?" Zeptala jsem se ho. ,,Jo mnohem" usmala se. ,,Takže chceš teda tyhle?" ,,Jo" usmál se. ,,Tak dobře tak si je vem" řekla jsem a šla s nim k pokladně kde jsem to zaplatila.
,,Kam jdete teď?" Zeptal se Justin. ,,Do Mekáče. Mamka mi neudělala oběd" zazubil se. ,,Jasone" zasmála jsem se. ,,Mamka udělala oběd ale Jasonek to nepapal co?" Řekla jsem se smíchem a pohladila ho po hlavě.
,,Můžu jít teda taky s vámi?" Zeptal se. ,,Jasně" řekl Jason. Justin se podíval na mě a čekal na moji odpověď. ,,Můžeš jít s námi" řekla jsem mu a on se usmál. Rozešli jsme se všichni do Mcdonaldu.
Jasonovi jsem koupila dětské menu a k tomu ještě nugetky, sobě jsem si vzala karamelovou zmrzlinu a Justin si koupil kafe.
Když to bylo hotové tak jsem to zaplatila a pak jsme si šli sednout k jednomu stolu.
Jason začal jíst a já si vzala svoji zmrzlinu. ,,Takže táta Jasona...." začal Justin ale Jason ho přerušil. ,,Já nemám tátu" řekl Jason. Kousla jsem se do rtu. ,,Ne?" ,,Tátu jsem nikdy neviděl ale maminka mi slíbila že jednou ho uvidím že mami?" Podíval se na mě Jason. ,,Jo" zašeptala jsem. ,,A kdy si měla přítele?" ,,Neměla" zamumlala jsem. ,,Nikoho jsem neměla" řekla jsem.
,,Takže ty jsi napůl Ital a napůl Američan že?" Usmál se Justin. ,,Ne. Mamka žíkala že tatínek je taky Američan" usmál se a kousl si do nugetky. Sklonila jsem hlavu a koukala na svoji zmrzlinu. Cítila jsem že na mě Justin kouká. Ať už tohle skončí prosím. ,,Tak to jo" přikývl Justin a upil si ze svého kafe.
,,Hotovo?" Zeptala jsem se Jasona když už to dojedl. ,,Jo" řekl a já mu utřela kapesníkem pusu protože tam měl kečup.
,,Půjdeme?" Jason přikývl a postavil se.
,,Tak se rozluč s Justinem už půjdeme domu" řekla jsem Jasonovi. ,,Tak ahoj Justine" usmál se na něj Jason. ,,Počkej kam jdete?" Zeptal se nechápavě. ,,No domu. Na taxík" zasmála jsem se. ,,Vy jste nejeli autem?" ,,Já auto nemám" ,,Ne?" ,,Ne. Měla jsem ho v Itálii ale to bylo hrozný auto tak jsem to prodala" řekla jsem. ,,Aha tak pojďte se mnou. Já vás dovezu domu" ,,Ne to nemusíš" řekla jsem. ,,Ale já chci. No tak nepojedete nějakým blbým taxíkem. Jason je unavený" řekl a já se podívala na Jasona který zrovna zíval. ,,No tak dobře" řekla jsem a on se usmál a rozešli jsme se do garáží. Justin měl jiné auto než Ferrari. Teď přesně nevím co to bylo za auto.
Pomohla jsem Jasonovi si zapnout pás a pak jsem si sedla na místo spolujezdce. ,,Tak mě naviguj" řekl Justin a já přikývla.
Když Justin dojel před budovu kde máme byt tak jsem se podívala do zadu a všimla si že Jason usnul. ,,Spí" řekla jsem a povzdechla si. ,,Tak děkuju za odvoz" řekla jsem Justinovi. ,,počkej já ho vezmu" ,,Ne Justine" ,,Ale jo no tak když chci tak prostě chci" řekl mi a vystoupil a vzal Jasona na ruce.
Vešli jsme do budovy a já si z recepce vzala klíče a oba dva jsme nastoupili do výtahu.
Vyjeli jsme nahoru do posledního patra a vystoupili. Odemkla jsem byt a pustila Justina dovnitř a zavedla ho do pokoje Jasona. ,,Wow má úžasný pokoj" usmál se Justin a já se taky usmála. ,,Takovýhle pokoj jsem vždy chtěl" zasmál se a položil Jasona do postele a já mu sundala boty a džíny a dala jsem mu tepláčky na spaní a přikryla ho. Boty jsem odnesla do předsíně.
,, Tak ještě jednou děkuji" usmala jsem se na něj. ,,Ellie potřebuji něco vědět" řekl a já na něj kývla ať pokračuje. ,,Jason je můj syn že?" Panebože jak na to sakra přišel?! No a co teď?
,,J-jak si na tohle mohl přijít?" ,,Ellie vypočítal jsem si to podle toho kolik mu je. Nikdy svého tátu neviděl. Jeho táta je Američan a ty si se sama prořekla. Říkala si že si nikoho neměla. To ses jako oplodnila uměle nebo co? Prosím chci vědět pravdu" řekl. ,,Ano Jason je tvůj syn"
ČTEŠ
My hockey player✔️
FanfictionPříběh jsem psala hoooodně dávno, takže asi tam bude hodně chyb, tak se omlouvám předem :) Bohatý hokejista. Pouhá číšnice a pořád středoškolačka, která sama nemá moc peněz. Hokejista jednou s kamarády zabloudí do restaurace kde pracuje a tam jí p...