24

6K 200 3
                                    

O tři dny později

Eliie

,,Tak co zlato? Máš zabaleno?" ozval jsem se z obýváku zatímco si Ellie balila v ložnici věci. Dnes letíme do L.A.

,,Jaký tam bude počasí?" zeptala se a přišla do obýváku.,, Zlato nějak přes dvacet pět stupňů. Rozhodně méně než dvacet tam nebude" řekl jsem a ona přikývla a šla zase do ložnice.

Asi za čtvrt hodiny už konečně měla zabaleno.,, Kdy nám letí letadlo?" zeptala se.,, Zlato já mám soukromé letadlo. Letadlo poletí až tam budu sedět" řekl jsem a ona překvapeně přikývla.,, Můžu si ještě zavolat Zoe a rozloučit se s ní?" zeptala se znova když jsme nastupovali do auta.,, Lásko neptej se mě na tohle. Jasně že můžeš" zasmál jsem se a taky nastoupil.

,,Ahoj Zoe" řekla Ellie a dala to nahlasito.,, Ahoj Ellie",, Je tu i Justin",, Aha ahoj Justine",, Ahoj" pousmál jsem se.

,,Jenom ti volám že zrovna teď jedeme na letiště tak se týden neuvidíme" řekla Ellie.,, A jo vlastně vy jedete do L.A. Panebože tam jsem se vždy chtěla podívat" řekla Zoe.,, Někdy po NHL tam Ellie zase vezmu a vezmeme i tebe" řekl jsem..,,To fakt? To myslíš vážně Justine?" vypískla.,, Jasně že jo" řekl jsem se smíchem.,, Tak to je fakt skvělý" vyhrkla.

,,No hele já budu muset končit. Volá mě mamka ale užijte si to tam nejvíc jak můžete a hlavně Ellie zavolej mi přes facetime a ukaž ten krásný barák ve kterým budete. Tuším že bude krásný" zasmála se.,, S Justinem ani jiný barák než krásný mít nemůžeš" taky se zasmála Ellie.

,,Tak teda ahoj a ještě jednou. Užijte si to",, Ahojky" řekli jsme ji oba dva a ona to típla.

,,Opravdu tam vezmeš i Zoe? Vždyť to bude stát hodně a...",, Ellie mě to vlastně nic nestojí. Barák už mám zaplacený, a letadlo je moje. Platím jenom pilotovi. Takže vlastně nic teď platit nemusím" řekl jsem a ona přikývla.

,,Už jsme tady" řekl jsem za chvíli a když jsem parkoval na jednom místě tak jsem viděl že tu jsou paparazzi. Tak to by mě fakt zajímalo jak můžou vědět že tu budeme.

,,Ellie teď nevystupuj. Dojdu nejdříve pro tašky a pak ti otevřu.",, Ale proč?",, Jsou tam paparazzi." řekl jsem otráveně a vylezl jsem ven.

,,Justine!",, Hej Justine! Tady! Podívej se na nás!",, Justine je tam s tebou i Ellie?",, Kam máte namířeno?",, Odjíždíte pryč na dlouho?"

Pořád na mě řvali nějaké otázky. Stěží jsem se dostal ke kufru a vzal jsem naše zavazadla. Byla docela chyba si nevzít brýle. Asi z těch blesků oslepnu.

,,Ustupte prosím" protočil jsem očima.,, Justine odpověz nám na jednu otázku!",, Justine!",, Jak se ti daří? Co NHL?"

Otevřel jsem dveře Ellie a chytil ji za ruku a ona vylezla.

,,Ellie! Milujete se s Justinem hodně?",, Čekáte mimino?",, Bude svatba?" zamknul jsem auto a pak jsme rychlým krokem šli dovnitř.

,,Bože Můj" vydechl jsem když jsme se dostali dovnitř letiště kam oni už nemůžou.

,,To je hrozný. Nevím jak to můžeš zvládat",, Teď si v tom taky lásko" pousmál jsem se.

,,Jenom půjdu vyřídit že už jsme tady a pak půjdeme. Zůstaň tady" dal jsem ji pusu a pak jsem šel k pokladně.

,,Dobrý den" pozdravil jsem nějakou holku která byla u pokladny.,, Dobrý den" usmála se na mě.,, Já tady mám klíče od mého auta. Dnes odpoledne by si pro ně měl přijít můj kámoš Ryan Butler" řekl jsem.,, Dobře  schovám je tady" vzala mi je a schovala. Vždy to takhle dělám. Nechám tu klíče a někdo mi pro to auto přijede protože nechci aby mi to auto někdo rozbil.

My hockey player✔️Kde žijí příběhy. Začni objevovat