Ahoj holky tak tady jsou odpovědi na charakter ask. Děkuji moc že jste se zapojily.
* Ellie *
Chtěla bys mít s Justinem děti?- No jako asi jo chtěla bych s ním mít děti ale teď je to moc brzo
(Otázka od LadyKatkaLP)
* Ellie *
Co by se stalo kdyby jsi teď měla děti? A jak by jsi to řekl Jussovi?- No nevím co bych dělala. Bylo by to moc brzo, měla bych to stejně jako moje mamka. A jak bych to řekla Justinovi? No to nevím. Docela bych se bála jeho reakce.
Jakej dárek máš pro Justina k vánocům?- To bohužel ještě nevím. Ale chci mu koupit fakt něco velkého za to co mi pro mě všechno udělal.
* Justin*
Jak by jsi pojmenoval svoje děti?- No nad tím jsem ještě nepřemýšlel ale pro kluka asi Jason a pro holku Ellie jako moje láska ❤
(Otázka od Nikys12)
* Justinovi rodiče*
Jaký máte názor na Ellie?- Ellie je strašně moc skvělá. Pro Justina je ideální. Těšíme se až s ní strávíme svátky.
*Ellie*
Chtěla by si svatbu s Justinem ? A co nejvíce miluješ na Justinovy a co zase nesnášíš nebo ti vadí?- Ano chtěla bych svatbu s Justinem ale zase jak jsem říkala na tohle všechno je fakt brzo. A nejvíce na něm miluju no jak je hodný a stará se o mě a je to prostě láska a co nejvíc nesnáším? Asi to že za mě pořád chce všechno platit. To fakt nemám ráda. Ale jinak je úžasný.
*Justin*
Chtěl by si si jednou Elli vzít a co na ní miluješ a co zase nesnášíš?- Určitě si ji chci vzít a miluju na ni všechno. Není něco co bych na ni nesnášel.
(Otázky od msimkova774)
*Mamka Ellie Kathrine*
Proč jsi od Ellie utekla?- Já nevím. Opravdu se za to moc stydím. Ale bylo mi jenom 16 let. Bála jsem se že to nezvládnu a chtěla jsem mít hotové vzdělání a s malým miminkem by to prostě nešlo ale lituji toho že jsem od ní odešla a zmeškala její vyrůstání.
*Justin*
Čím tě Ellie tak oslovila?- byla jiná než ostatní holky. Moc se o mě nezajímala. Nebyla jako ty ostatní holky co se na mě pořád lepili. Byla prostě jiná a to se mi líbilo.
Přemýšlel jsi někdy o tom že by jsi skončil s hokejem?- o tomhle jsem opravdu nikdy nepřemýšlel. Hokej je můj život. Ale vím že až budu starý tak budu muset skončit ale chci třeba potom až nebudu hrát v týmu tak chci třeba trénovat děti.
*Ellie*
Čím si tě Justin tak získal?- už od prvního seznámení jsem poznala že je opravdu hodný a vlastně jak se o mě pořád a pořád a pořád zajímal a pořád za mnou chodil tak jsem si tak nějak zvykla na jeho přítomnost a zamilovala se do něj.
(Otázky od katerinkababkova04)
*Ellie*
Jaký byli tvoji dřívější kluci?- Měla jsem jenom jednoho kluka a to když mi bylo 16. Ale to jsem byla taková ta arogantní holka a on byl ten arogantní kluk na soukromé střední škole. Bylo to divný a pak se stalo tamto a já jsem se změnila.
Pizza nebo špagety?- upřímně jsem moc neměla ráda ani jedno z toho. Ale Justin mě naučil to jíst nebo prostě jak on to jedl pořád tak jsem si to taky oblíbila a radši asi ta pizza.
ČTEŠ
My hockey player✔️
FanfictionPříběh jsem psala hoooodně dávno, takže asi tam bude hodně chyb, tak se omlouvám předem :) Bohatý hokejista. Pouhá číšnice a pořád středoškolačka, která sama nemá moc peněz. Hokejista jednou s kamarády zabloudí do restaurace kde pracuje a tam jí p...