18

6.3K 241 8
                                    

Justin

Probudil jsem se na bolest zase mého hrudníku. Otevřel jsem oči a viděl kolem sebe bílo. No jasně jsem zase v nemocnici. To je fakt skvělý. Odešel jsem z nemocnice s tím že už se tady zase hodně dlouho neukážu ale ne já odejdu z nemocnice a ani ne za dvě hodiny jsem zpátky.

Povzdechl jsem si a podíval se vedle sebe. Tam seděla Ellie, byla celá ubrečená a zdálo se mi že spí. Měla zavřené oči a vypadala že spí.

,,Ellie" zašeptal jsem a začal ji hladit po ruce.

,,Uhmm" otevřela oči a pak hned když mě viděla tak vykulila oči.,, Panebože Justine" vyhrkla a opatrně mě objala a začala brečet.

,,Neplakej Ellie" hladil jsem ji po zádech.,, Můžu za to já. Tak strašně moc se omlouvám" zavzlykala.,, Ellie ty za to nemůžeš. Neplač",, Můžu Justine" odtáhla se ode mě a utřela si slzy.

,,Ellie Michael je debil ty za to nemůžeš." chytil jsem ji za ruku.,, No jo ale kdyby jsem se s tebou nelíbala tak se ti to nestane. Takhle se ti ty žebra neuzdraví protože on do tebe kopal" zase se rozbrečela.,, Ellie mě to nevadí. Chvíli to tady teda ještě zvládnu. Ale hlavně že jsem tě políbil. Strašně moc jsem to chtěl" hladil jsem ji palcem po ruce. Nic neřekla jenom si utírala slzy.

,,Co Michael? Kde je?",, Odvezla ho policie. Asi ti bude platit nějaké peníze za ublížení na zdraví" řekla.,, Nemusí mi nic platit. Peněz mám hodně" mávl jsem rukou.

,,Rozešla ses s ním?",, Se sanitkou přijela i policie. Nic jsem mu nestihla říct" zašeptala.,, Ellie rozejdi se s ním prosím. Vždyť on je úplně agresivní. Ještě předtím než mě zbil tak jsem slyšel že ti dal facku Ellie. On ti bude ubližovat a to já nedovolím. Musíš od něj odejít",, Ještě uvidím",, Uvidíš. Sakra Ellie prosím. On ti nemůže ubližovat" povzdechl jsem si. Ellie už nic neřekla jenom přikývla.,, Jenom mi to slib. Odejdi od něj. Neříkám to proto že tě miluju a chci aby si byla se mnou. To ne. Nechci aby ti ubližoval." řekl jsem s povzdechem.,, Rozejdu se s ním" řekla a já se usmál.

********

O měsíc později

Justin

Už měsíc jsem Ellie neviděl. Nevím jak skončila. Jestli je s tím Michaelem a nebo se s ním nakonec rozešla. Prostě měsíc o ní nic nevím. Večer odešla ode mě z nemocnice a pak samozřejmě zase nepřišla. Nesnažil jsem se jí ani volat. Prostě jsem si řekl že je to na nic. Už se o ní nebudu starat. Ona si očividně vybrala Michaela který ji asi ubližuje. Je to její život ale udělala chybu jestli s ním pořád je. Samozřejmě ji pořád miluju a chci aby se mnou chodila. Ale když nechce ona a nechce se se mnou scházet tak je to její volba a já jí do ničeho nutit nebudu. Třeba mě ta láska za chvíli přejde. Třeba no.

Před třemi týdny jsem šel konečně domů z nemocnice. Nějaký právník mi pak přinesl peníze od toho Michaela. Musel zaplatit za to že mi ublížil.

Jinak jak jsem mluvil o té Ellie tak když si teda nakonec vybrala jeho tak ji teda nechám být ale chci to slyšet i od ní. Chci slyšet proč se najednou tak rozhodla takže ji musím najít a zeptat se jí.

Dnes je pátek a myslím si že je Ellie teď v práci takže se tam asi zastavím. Když mi řekne že už se se mnou nechce vídat a bude s Michaelem tak ji prostě nechám a odejdu.

*******

Je půl osmé večer a já jsem dojel k restauraci kde Ellie pracuje. Měsíc jsme se neviděli bude to zajímavé. Ale stejně mě hodně naštvalo že ten měsíc nepřišla.

Vešel jsem do restaurace a všiml si že stojí u baru a připravuje tam nějaký pití. Pousmál jsem se a vydal se k baru a sedl si na barovou židličku.

,,Dobrý den přejete si nějaké..." podívala se na mě a pak hned přestala mluvit.

,,Justine?" zašeptala překvapeně.,, Ahoj cizinko" Usmál jsem se.

,,Co tu děláš?",, Očividně ty za mnou nemáš v plánu přijít tak jsem tady já" řekl jsem.,, Promiň že jsem nepřišla já... Prostě promiň" zašeptala a nervozně začala utírat nějaké skleničky.

,,Slečno co to pití?" přišel sem nějaký chlap.,, Pardon já se strašně moc omlouvám" vyhrkla a několik skleniček dala na tác a šla k jednomu stolu.

Za chvíli se vrátila a povzdechla si.,, Chci vědět jen jednu věc" řekl jsem naléhavě.,, Jakou?" podívala se na mě.

,,Chci vědět jestli se se mnou chceš pořád vídat. Já jsem si sám pro sebe řekl že už mě asi nikdy nechceš vidět ale chci to slyšet z tvých rtu. Řekni že mě už nechceš a že jsi s tím hajzlem Michaelem a já to pochopím a prostě odejdu. Řekni jenom pár slov o tom že už mě nechceš a je konec. Hned odtud odejdu" řekl jsem.

Ellie na mě jenom překvapeně koukala.,, Tak co?" zvedl jsem obočí když dlouho mlčela.

,,Můžu jít k tobě domů?" rozklepala se jí brada a já poznal že se jí chce brečet.,, Ellie. Co se děje?",, Já nechci jít k sobě domů a já nevím kam mám jinam jít" zašeptala a utřela si slzu která ji vytekla z oka.

,,Teď se tě na nic nebudu ptát. Za jak dlouho končíš?" zeptal jsem se.,, Za půl hodiny",, Dobře tak já tady počkám" řekl jsem.,, Děkuju" pousmála se a šla k jednomu stolu.

*******

,,Udělám ti čaj jo?" řekl jsem když už jsme byli u mě doma a Ellie už seděla v obýváku.,, Děkuju" pousmála se a já se vydal do kuchyně a udělal čaj a sobě kafe.

Po chvíli jsem ji to přinesl a sedl si vedle ní.

,,Co se děje že nechceš jít k sobě domů?",, Je tam asi Michael" zašeptala.,, A to vadí? Vždyť spolu pořád chodíte nebo ne?"

,,Jo chodíme. Já jsem se s ním chtěla rozejít. Řekla jsem mu to ale on on mě zbil" rozbrečela se.,, Panebože" zašeptal jsem a zavřel oči.,, Já jsem to věděl. A on jako tě teď bije?",, Jo" zašeptala a já jí objal.,, Musíme to někomu říct" řekl jsem.,, On se pak ještě víc rozzuří. Nejhorší je že jsem se v něm úplně spletla. Myslela jsem že je úplně jiný a že by na mě nikdy nevztáhl ruku ale úplně jsem se v něm spletla" vzlykla.,, To bude dobré. Půjdeme třeba na policii a oni to už vyřídí ano?" pohladil jsem ji po tváři.,, Dobře" zašeptala.

,,On Michael on si nechal udělat svůj klíč od mého bytu. I když já jsem to nechtěla tak on mi prostě jednou vzal klíče a udělal si svůj klíč. Takže teď vždy když přijdu ze školy a z práce tak on tam je a jenom řeknu nějaké špatné slovo o něm a on mě zbije" řekla.,, To je hrozný. Zítra rozhodně půjdeme na policii. Tohle nejde takhle. Musí vypadnout",, Já se bojím že když zjistí že jsem na něj poslala policisty tak to bude prostě horší",, Nebude to horší protože oni ho dají třeba do vězení. To by bylo nejlepší" pořádně jsem ji stiskl.,, Ještě že tě mám" zašeptala.

,,Já tě miluju." zašeptal jsem a pokrčil rameny.,, Já tě asi taky miluju" zašeptala a já se pousmál.,, Opravdu?",, Od tamtoho co jsme se políbili v té nemocnici tak jsem začala něco cítit ale pak se stalo to s Michaelem a bylo to" řekla a já se usmál.,, Jsi úžasná. Moje přání se splnilo" Usmál jsem se a políbil ji.

,,Zítra ho udáme že ti ubližuje a pak budeme moc být spolu že?" usmál jsem se.,, Ano. Udělala jsem chybu že jsem si vybrala jeho. Měla jsem být hned s tebou. Promiň že jsem tě tak trápila" zašeptala zase smutně.,, Ellie to je teď už jedno. Já jsem rád že tě mám teď tady a držím tě v objetí. To mi stačí" pousmál jsem se a znova ji políbil.

Tak a je to tady! ❤❤ jsou spolu. ❤ tuhle část jsem nenapsala dobře si myslím. Prostě jsem ji odflákla. Ale snad se vám líbí. Kdo je rád že jsou spolu tak mi napište nějaký pěkný komentář. Budu moc ráda ❤❤


My hockey player✔️Kde žijí příběhy. Začni objevovat