Druhý den
Justin
Takže je pondělí a já jdu zase do restaurace za Ellie. Chci ji vidět ale taky se jí chci zeptat jestli viděla ty články o sobě. Doufám že na mě nebude naštvaná.
Když jsem tam došel tak jsem se všude rozhlížel jestli ji neuvidím ale nic. To je divný. Měla by mít normálně teď směnu.
Došel jsem k pultu k nějakému klukovi.,, Dobrej" pozdravil jsem ho a on na mě kývl. Očividně mě rád nemá protože se strašně mračí.
,,Můžu se na něco zeptat?",, Hm" přikývl.,, Kde je Ellie? Měla by tu mít směnu",, Proč bych ti to měl jako říkat? Hm?",, Protože to chci vědět a s Ellie se známe a jsme kamarádi a teď nevím proč tu není",, Vím kdo jsi a vím co máš v plánu. Ji rozhodně do postele nedostaneš. A jestli jste tak dobří kamarádi tak proč ti neřekla že má angínu hm? Ona není žádná děvka Biebere" zavrčel na mě.,, Já to sakra vím že není děvka. Je to moje kamarádka takže se uklidni jo?" taky jsem na něj vyjel.,, Ona je moje a rozhodně se nebude zahazovat s tebou" zavrčel.,, Chodíte spolu?" zvedl jsem obočí.,, Ne",, Tak vidíš" mrkl jsem na něj a pak jsem odešel. Tak ten mě nasral. Co si to vůbec dovoluje? A on očividně Ellie hodně chce když se takhle nasral. Ale to ani náhodou. Ellie je moje.
********
Když jsem od toho kluka zjistil že má Ellie angínu tak jsem jel do obchodu pro nějaké ovoce a sladkosti. Vždy když jsem nemocnej tak jím strašně moc sladkostí. Koupil jsem i projistotu nějaké prášky na bolest.
Potom jsem jel k Ellie. Dojel jsem tam, vystoupil a šel k tomu paneláku. Tak nějak nevím jaký má byt takže jsem začal hledat její jméno u těch dveří jak jsou tam ty zvonky.
Elizabeth Hill. V pátém patře byt 45.
Vlezl jsem dovnitř a šel nahoru po schodech. Výtahem opravdu nepojedu. Nenávidím to.
Došel jsem do pátého patra a zazvonil na byt 45.
Za chvíli otevřela a já se usmál.,, Ahoj nemocňáčku" Usmál jsem se na ni.,, No ahoj" zachraptěla.,, Ty vypadáš hrozně" řekl jsem.,, Tak to ti děkuju" uchechtla se a pak zakašlala.,, Ne promiň Ellie. Samozřejmě jsi hezká ale prostě jsem to myslel jakože jsi hodně nemocná promiň",, Z toho se už nevykecáš" trochu se zasmála a ukázala mi aby jsem šel dovnitř.,, Ne opravdu promiň",, v pohodě" uchechtla se.,, Vím že vypadám hrozně. Je mi blbě no" řekla a já přikývl.,, Jak si ale vlastně zjistil že jsem nemocná?",, Chtěl jsem tě vidět a chtěl jsem se na něco zeptat tak jsem jel do restaurace a tam mi řekli že máš angínu" řekl jsem a ona přikývla.
,,Na co se chceš zeptat?",, No víš četla si tu články o sobě?" narážel jsem na to jak tam o ní píšou že je další moje děvka. Jenom přikývla.
,,Ellie strašně moc se ti za to omlouvám. To co tam píšou tak není vůbec pravda. Rozhodně nejsi žádná lehká dívka. A ani si to o tobě nemyslím. Oni prostě ví jak jsem to měl s holkama. Vedl jsem si je domu a každý den jsem měl jinou ale takhle to s tebou není. Jsi moje kamarádka a já se hrozně omlouvám. Nechci aby si na mě byla naštvaná. Jsou to idioti a to co tam píšou...",, Justine já nejsem naštvaná",, Nejsi?",, Ne mě to nevadí. Vím že bulvár je prostě kravina. Vím o sobě že nejsem žádná děvka a že děvkou ani nebudu takže se tím opravdu nestresuji. Nejsem naštvaná",, Ty jsi skvělá" Usmál jsem se.,, Normální holka už by brečela, řvala na mě a já nevím co všechno" zasmál jsem se.,, Já nejsem normální s tím se musíš smířit",, A to se mi líbí" Usmál jsem se.
,,Můžeš se tady podívat ale je to tu malé a mám tu nepořádek. Nečekala jsem návštěvu. Rozhodně to určitě není takový jako tvůj barák",, To nevadí" mávl jsem rukou a šel za ní asi do obýváku.
ČTEŠ
My hockey player✔️
FanfictionPříběh jsem psala hoooodně dávno, takže asi tam bude hodně chyb, tak se omlouvám předem :) Bohatý hokejista. Pouhá číšnice a pořád středoškolačka, která sama nemá moc peněz. Hokejista jednou s kamarády zabloudí do restaurace kde pracuje a tam jí p...