Justin
Nedělal jsem žádný pohyb. Měl jsem jenom svoje rty přitisknuté na těch jejích. Čekal jsem jestli se odtáhne a když nic nedělala tak jsem udělal první pohyb. Zopakovala to po mě a na to jsme se začali líbat. Bylo to úžasné. Tak strašně moc mi chyběli její rty.
Najednou se ode mě ale prudce odtáhla a stoupla si.,, Tohle se nemělo stát" zašeptala a prohrábla si vlasy.,, Promiň" zašeptal jsem.,, Musím už jít" zamumlala.,, Ellie počkej. Přijdeš ještě?" zeptal jsem se prosebně.,, Jo přijdu" řekla a hned na to odešla.,, Kurva" praštil jsme pěstí do matrace. Doprdele. Tak moc mě to sere.
O týden později
Takže uběhl týden a jak Ellie říkala že přijde tak samozřejmě nepřišla. Čekal jsem že nepřijde po tom polibku ale jako byl jsem smutnej když fakt týden tady nebyla a ani mi nezvedala mobil. Takže samozřejmě to Justin jako vždy posral. Kdyby jsem ji nepolíbil tak by tu aspoň byla jako kamarádka ale teď tu není a to jenom kvůli tomu že jsem ji políbil.
Seděl jsem na posteli už v normálním civilním oblečení a čekal až přijde Ryan. Dnes jdu totiž už domů. Měl jsem tu být ještě nějaký dva, tři dny ale podepsal jsem reverz. Už mě nic nebolí, jenom občas mě zabolí hlava a když se špatně pohnu tak mě zabolí žebra která se mi prej nějak dávají zase do normálu. No takže mi prostě přišlo zbytečné tady být ještě ty další dva dny když můžu ležet doma.
Za chvíli přišel Ryan. Vzal mi tašku a šel se mnou pryč. Chtěl nějak se mnou mluvit ale já jsem fakt neměl náladu a když jsem vyšel před nemocnici a viděl tam paparazzi tak jediný co jsem udělal že jsem na ně ukázal fakáče a nastoupil do auta. No co jsem nasranej a zlomenej divíte se mi?
Ryan se rozjel a pustil rádio ale já ho hned zase vypl. Neměl jsem na ty písničky, kde zpívají o pravé lásce, náladu. Jsou to sračky.
,,Okey tak co se děje?" zeptal se Ryan.,, Nic" pokrčil jsem rameny.,, Nech toho jo? Jsme nejlepší kamarádi už od narození. Řekni mi pravdu",, Políbili jsme se a ona pak už nepřišla a ani mi nezvedala mobil. To se stalo" řekl jsem a koukal z okna.,, Políbili jste se?" vyhrkl.,, Hm",, To je skvělý",, Jo skvělý by to bylo kdyby se to třeba stalo ještě znova a pak znova ale teď je to zase na začátku. Zase se mnou nemluví" zamumlal jsem. Ryan si jenom povzdechl a pak už nic neřekl.
,,Víš ty co? Otoč to",, Cože proč?" podíval se na mě.,, Musíš jet k Ellie. Chci vědět co to má všechno znamenat. Když jsem ji políbil tak se mnou spolupracovala. Takže ke mě musí něco trochu cítit ne? Kdyby ne tak se hned odtáhne ale ona se mnou spolupracovala. Takže chci vědět jak je to z její strany. A je mi úplně u prdele že si tam zase vyliju srdce i před tím jejím přítelem.",, Dobře" nic jiného neřekl, otočil auto a jel k Ellie domu.
Když tam dojel tak jsem hned vystoupil.,, Můžeš jet" řekl jsem mu.,, Díky za odvoz",, Jo ale jak se pak dostaneš domu?",, Zavolám si taxík to je v pohodě" mávl jsem rukou.,, Klidně mi pak zavolej mám to sem kousek",, Tak dobře díky" Usmál jsem se.,, Hodně štěstí",, No to budu potřebovat" zasmál jsem se, zavřel jsem dveře a šel jsem do paneláku.
Nenávidím výtahy ale tentokrát to musím zvládnout protože do pátého patra bych to nedal. To bych s těmi žebry asi chcípnul.
Když jsem dojel do pátého patra tak jsem hned z toho výtahu vystřelil a oddechl si. Fakt nenávidím výtahy.
Šel jsem k jejímu bytu a zazvonil. Doufám že bude doma.
Za chvíli otevřela a jenom na mě překvapeně koukala.,, Justine?",, Potřebuji s tebou mluvit" řekl jsem.,, Pojď dál" řekla.,, Je tu tvůj přítel?",, Ne je na služební cestě",, Super" zamumlal jsem a vešel dovnitř a sundal si boty.
ČTEŠ
My hockey player✔️
FanfictionPříběh jsem psala hoooodně dávno, takže asi tam bude hodně chyb, tak se omlouvám předem :) Bohatý hokejista. Pouhá číšnice a pořád středoškolačka, která sama nemá moc peněz. Hokejista jednou s kamarády zabloudí do restaurace kde pracuje a tam jí p...