O měsíc později
Ellie
Už je to měsíc co jsem se s Justinem rozešla. Dlouhý měsíc. Justin mi strašně chybí. Pořád ho hrozně moc miluju ale to co mi udělal to se mu nedá odpustit. Nebo aspoň já to nedokážu.
Začala jsem se teda více věnovat modelingu. Školu jsem začala dělat zase normálně. Je duben a já se maximálně učím na maturitu kterou mám v květnu.
Takže se učím, chodím nárazově do práce do restaurace. Ale jenom občas na nějaké ty peníze které se mi prostě někdy hodí. Jinak dostávám hodně moc peněz z modelingu. Už jsem nafotila dost fotek a za to jsem dostala fakt hodně peněz což se divím.
Peníze z modelingu si nechávám na budoucnost. Protože to je hodně peněz a mužů to mít třeba na můj sen o kterým jsem si myslela že si to nikdy nesplním. Můj sen je se podívat do světa. Prozkoumat památky třeba v nějaké zemi v Evropě a tak. Chci prostě cestovat.
Jinak Justin má před sebou poslední měsíc hraní NHL. Teda pokud se nedostanou do finále tak končí dříve. Teď nevím kde jsou ale myslím že za chvíli bude semifinále. Nebo nevím jak tomu oni říkají.
Mimochodem 25 března jsem měla narozeniny. Bylo mi 19. Justin mi volal a psal mi. Určitě mi chtěl popřát ale já jsem to nechtěla takže jsem mu to nezvedala a zprávy jsem hned vymazala. Těšila jsem se až s Justinem oslavím moje narozeniny ale bohužel to se nestalo.
Jsem doma a je sobota ráno a já jsem se zrovna teď probudila ale pořád ležím v posteli a přemýšlím co budu dělat. Teď jsem se nepřetržitě učila. Myslím to tak že skoro celé dva týdny jsem se učila nejvíce jak jsem mohla tak přemýšlím nad tím že tenhle víkend si asi odpočinu jinak mi z toho učení praskne hlava.
Najednou mě z přemýšlení vyrušil můj mobil. Vzala jsem si do ruky iPhone 7. Ano ten jsem dostala od Justina. Přemýšlela jsem že ho prodám nebo tak ale zase jsem si uvědomila že můj iPhone 5 je fakt katastrofa a že by stejně za chvíli chcípnul takže jsem si teda nechala ten nový.
Podívala jsem se kdo mi volá a volala mi moje agentka. Chápete to? Já mám svoji vlastní agentku. Musím ji mít aby mi vyřizovala všechny nabídky a tak.
,,Haló?" Zvedla jsem to. ,,Ahoj Ellie doufám že tě nebudím" je to skvělá ženská. ,,Ne už jsem vzhůru. Děje se něco?" ,,Ne jenom Vogue s tebou chce udělat fotky a rozhovor" ,,Vogue?" Vyhrkla jsem. ,,Ano je nějaký problém?" ,,ne! Jasně že ne! Jenom mě překvapilo že mě chce Vogue" ,,Chce tě teď hodně časopisů a kampaní ale nabídka Vogue se mi v tuhle dobu zdála nejnormálnější" ,,Určitě to beru! Kdy tam mám být?"
O tři dny později
Justin
Je úterý ráno a já bezmocně ležím na gauči a myslím na Ellie. Už je to měsíc a něco co s ni nejsem. Prostě se vypařila z mého života. Ale já se jí nedivím. Jenom mi prostě hrozně moc chybí. Jsem kretén.
Teď jsme ve Washingtonu a budeme tady dva dny. Dohrajeme poslední zápas a pak budeme konečně v play-off. Docela se těším až to dohrajeme a budeme se vracet do Toronta. Samozřejmě chci NHL vyhrát ale už jsem fakt unavenej. Přes ten měsíc jsem vůbec nechodil do baru. Spíš jsem pořád brečel nad Ellie. Kluci po zápasu chodili do klubu ale já ne a to začal řešit bulvár proč kapitán nechodí oslavovat. Nechodím protože mi ti zničilo můj vztah. Ale vím že když tam nebudu chodit tak mi to Ellie nevrátí.
ČTEŠ
My hockey player✔️
FanfictionPříběh jsem psala hoooodně dávno, takže asi tam bude hodně chyb, tak se omlouvám předem :) Bohatý hokejista. Pouhá číšnice a pořád středoškolačka, která sama nemá moc peněz. Hokejista jednou s kamarády zabloudí do restaurace kde pracuje a tam jí p...