Ellie
Ráno jsem se probudila na to že mi svítilo sluníčko do očí. Povzdechla jsem si a natáhla ruku a na druhé posteli se snažila najít Justina ale nebyl tu.
Otevřela jsem oči a podívala se po pokoji. Není tady. Asi bude s Jasonem.
Chvíli jsem ještě válela v posteli a potom jsem se posadila a protáhla se. Potom jsem se zvedla a šla do koupelny kde jsem se umyla.
V pokoji jsem si vzala jenom Justinovu bílou košili a oblékla si jí na spodní prádlo. Tady nikdo není takže tady takhle můžu chodit. Jasonovi je to jedno jak vypadám a Justin miluje když nosím jeho oblečení.
Upravila jsem si trochu vlasy a pak jsem šla dolů. Snažila jsem se někde najít kluky.
Nakonec jsem z okna viděla že jsou v bazénu. Aha tak to jo. Vzala jsem si jablko a vyšla jsem ven.
,,Ahoj kluci" usmála jsem se. ,,Ahoj mami!" Vypískl Jason a Justin se na mě usmál.
Justin Jasonovi něco řekl a ten přikývl a vylezl z bazénu a šel dovnitř baráku. Nechápavě jsem se podívala na Justina který taky vylezl z bazénu a šel ke mě. ,,Proč jsi ho poslal dovnitř?" Zeptala jsem se. ,,Protože se s tebou chci přivítat" usmál se. ,,To tady klidně mohl zůstat" ,,To bych ale nemohl udělat tohle" řekl a za svoji košili si mě přitáhl k sobě a dravě mě políbil. ,,Jsi mokrej" zasmála jsem se mu do rtů a chtěla se od něj odtáhnout ale nepustil mě. ,,To nevadí" zamumlal a začal mě líbat.
Justin mi rukou zajel k mému rozkroku a vjel mi do kalhotek ale já se od něj odtáhla. ,,Ne" zasmála jsem se. ,,Jason může kdykoliv přijít" ,,Zlato" zakňučel. ,,Panebože když ty si tak sexy v tý mojí košili. Chci tě" ,,Tak to máš smůlu" poplácala jsem ho po tváři a pak jsem šla do baráku.
,,Večer" Zakřičel na mě ještě. ,,Uvidíme" mrkla jsem na něj.
,,Tatí půjdeme do toho moře?" Přiběhl dolů Jason. ,,Jojo určitě. Ale nejdříve se jdi ještě nasnídat a pak půjdeme" řekl jsem a on přikývl a šel za mnou do kuchyně.
********
,,Pojď do vody mami" zakňučel Jason když už jsem asi hodinu ležela na lehátku a opalovala se. ,,Ještě se mi nechce zlato. Chci se opálit víš" řekla jsem mu. ,,Vždyť už jsi opálená" řekl. ,,Ještě nejsem. Jdi za tátou do vody" řekla jsem. Jason si povzdechl a odešel.
Spokojeně jsem vydechla když najednou jsem cítila jak na mě padá voda.
,,Co to sakra...?" Najednou jsem se ocitla ve vzduchu. ,,Justine!" Začala jsem pištět když jsem videla že se mnou míří do moře. ,,Pusť mě!" Zakřičela jsem. ,,Ani náhodou" Uchechtl se a vešel do moře. ,,Prosím ne ne ne" naříkala jsem. ,,Smůla lásko" zasmál se a hodil mě do vody. ,,Ty jsi hajzl!" Řekla jsem naštvaně. ,,Miluješ mě" usmál se. ,,Nemiluju" řekla jsem. ,,Tohle si říkej někomu jinému" zasmál se a políbil mě. ,,Stejně si hajzl" zamumlala jsem mu do rtů a on se zasmál.
Najednou na nás někdo stříknul vodu. ,,Vy jste se proti mě spikli" řekla jsem když jsem si všimla že to byl Jason.
,,Tři dva jedna teď" řekl Justin a hned na to oba dva na mě začali stříkat vodu.
*********
O dva dny později
Zrovna jsem dělala večeři. Jason si hrál na zahradě a Justin řešil nějaký telefonát v obýváku. Chtěla jsem dát brambory do trouby když najednou se ozvala rána a Justin zařval ,,Kurva!"
Cukla jsem s sebou a odložila všechno co jsem měla v ruce a vydala jsem se do obýváku za Justinem.
Justin seděl na gauči a hlavu měl ve svých dlaních. ,,Justine co se děje?" Zeptala jsem se. Justin pokroutil hlavou a nepodíval se na mě.
,,Justine no tak" povzdechla jsem si a šla si k němu sednout. ,,Ellie já" povzdechl si. ,,Copak?" Chytila jsem ho za ruku a povzbudivě se na něj usmála.
,,Teď mi volal trenér" řekl mi a já hned věděla o čem se budeme bavit. ,,Ellie já musím odjet do Toronta už za měsíc" povzdechl si a já se na něj překvapeně podívala a postavila se. ,,Cože?" Vyhrkla jsem. ,,Vždyť přece vždyť" nějak jsem nevěděla co říct. ,,Vždyť mas začít až za čtyři měsíce" řekla jsem. ,,Musíme začít dřív kvůli nějakým zápasům" řekl mi s povzdechem. Sedla jsem si zase na gauč a rozbrečela se. ,,Já bez tebe nechci být. Jason bude taky smutný Justine. Vztahy na dálku nikdy nevydrží" vydechla jsem. ,,Ellie my to zvládneme neboj se zlatíčko moje. Neboj se" objal mě a já se ještě více rozbrečela. ,,Já mám modeling v New Yorku a ty máš hokej v Torontu. Nemůžeme k sobě pořád dojíždět" zavzlykala jsem. ,,Nějak to vymyslím ano?" Zašeptal a pohladil mě po tváři Přikývla jsem a ještě více ho objala.
O měsíc později
,,Tatí já nechci aby si odjel" brečel Jason když jsme stáli na letišti a loučili se. ,,Za chvíli se uvidíme šampione neboj se" řekl mu a já začala brečet. Nemůže mě opustit. Ne teď když jsem před dvěma dny zjistila že jsem těhotná. Ale musím ho nechat jít. Musím dělat ještě fotky a on musí hrát hokej.
Justin se na mě podíval a povzdechl si. ,,Lásko moje. Neplač. Za chvíli se opravdu uvidíme. Budeme si každý den volat." Řekl mi a já pokroutila hlavou a brečela dál. ,,Miláčku prosím neplač. Trhá mi to srdce." Povzdechl si a pevně mě objímal.
,,Justine už musíme jít" řekl mu Ryan. ,,Miláčku zvládneme to. Budu tam takový tři týdny a pak jsem zase u vás" řekl mi a políbil mě. Tři týdny bude pryč, týden bude u nás a pak zase odjede na měsíc. To je opravdu úžasný.
,,Přijedeš na týden a pak zase odjedeš na měsíc" řekla jsem. ,,Lásko je mi to fakt moc líto" povzdechl si.
,,Justine" řekl Ryan a já se od něj Odtáhla a přešla k Jasonovi kterého jsem si vzala na ruce. ,,Ahoj Jasone" taky mu dal pusu.
,,Bude to dobré" pohladil mě po tváři a pak začal odcházet.
Musím mu to říct.
,,Jasone zlato zůstaň tady" řekla jsem Jasonovi a položila ho na zem a pak jsem se rozeběhla za Justinem.
,, Lásko co se děje?" Vyhrkl a chytil mě za boky. ,,Nemůžeš odjet protože já jsem těhotná" zavzlykala jsem. ,,Cože?" Vyhrkl. ,,Jsem ve druhém týdnu. Budeš mít druhé dítě" řekla jsem mu a on se usmál. ,,Panebože Lásko" usmál se a pevně mě objal.
,,Ryane řekni trenérovi že přiletím zítra. Dnes nikam nejedu" řekl Justin Ryanovi a políbil mě.
Takže tohle je předposlední část. Už to chce prostě konec. Příští část bude taková divná. Prostě to bude už konec kde se moc dít nebude. Ale každý příběh má svůj konec. ❤️
Btw: Mám nový příběh Innocent. Tak můžete si přečíst ❤️
ČTEŠ
My hockey player✔️
FanfictionPříběh jsem psala hoooodně dávno, takže asi tam bude hodně chyb, tak se omlouvám předem :) Bohatý hokejista. Pouhá číšnice a pořád středoškolačka, která sama nemá moc peněz. Hokejista jednou s kamarády zabloudí do restaurace kde pracuje a tam jí p...