O pět dní později
Ellie
,,Ellie nech toho. Nezapírej. Všichni ví že máš něco s Justinem. Včera v parku jste předvedli úžasnou líbačku a je to všude. V novinách na internetu prostě všude" zasmála se Zoe když jsem přišla do školy a vyndala si věci ze skříňky..
,,Nemusíš to tady tak řvát" zašeptala jsem.,, Stejně už to tady ví všichni. Nevidíš jak na tebe čumí?" rozhodila rukama a já se kolem sebe podívala. Někdo na mě opravdu koukal a někdo si jako s někým povídal ale stejně na mě koukali jako nenápadně ale moc nenápadně to rozhodně nebylo.
,,Teď mluv" řekla Zoe a já si povzdechla.,, Chodíte spolu?",, Ne",, Cože?",, Nechodíme spolu" pokrčila jsem rameny.,, A to jako proč? Vždyť včera večer jste si to málem rozdali v parku!" vyhrkla potichu a já protočila očima. Jo je pravda že včera večer to bylo divný. Justin mě vytáhl na večeři protože jsem nebyla v práci a pak jsme šli jen tak do parku a tam jsme se začali líbat a jako hodně líbat a samozřejmě nás vyfotili a teď je to všude. V novinách je že Justin Bieber lhal. Myslím to tím že říkal že jsme jenom kamarádi ale teď jsme ukázali že jenom kamarádi rozhodně nejsme.
,,No jo ale on se mnou asi chodit nechce. Nic jsme si neřekli. Jsme asi kamarádi s výhodami" pokrčila jsem rameny.
,,Kamarádi s výhodami? A to ty chceš?",, Nechci ale já mu radši nic říkat nebudu" řekla jsem.,, Miluješ ho?",, Tak to rozhodně ne. Mám ho hodně ráda ale že bych ho milovala to rozhodně ne" pokroutila jsem hlavou.,, A už jste spolu spali?",, Zoe nech toho. Jsem pořád panna. Nechci se s ním vyspat protože ho nemiluju a já o to nechci přijít s ním protože no je to Justin který spal s každou holkou a pořád je měnil. Až to po mě bude chtít tak mu řeknu že ne a bude konec protože já nechci o to přijít s někým koho nemiluju a on nemiluje mě." řekla jsem.,, Dobře" pousmála se.
,,Ahoj" ozvalo se a já se otočila a viděla nějakou skupinku holek.,, Ahoj?" byli to asi druhačky nebo já nevím.,, Viděli jsme že se scházíš s Justinem Bieberem",, No a co?" zvedla jsem obočí.,, Seznámíš nás s ním. On je tak krásný a mohl by nám dát autogram pro naše táty. Milujou Toronto Maple leafs" řekla jedna..,,Ne rozhodně vás s ním neseznámí" řekla za mě Zoe.,, Přesně tak holky. Promiňte ale ne. Justin by to tak nechtěl. To bych ho pak musela seznámit s každým tady ze školy takže ne" řekla jsem a šla se Zoe do mé třídy.
,,No ne Bieberova holka" začali se smát kluci když jsem vešla do třídy. Protočila jsem očima.,, Jak jsi ho dokázala sbalit. Ty jsi sexy ale nemyslel jsem si že jsi děvka" zasmál se jeden kluk který je takový ten frajer a všechny holky ho chtějí.,, Nejsem děvka. S Justinem jsme kamarádi",, Jo jasně kamarádi" zase se všichni začali smát.
********
,,Zoe já na oběd nejdu",, Zase ne?" povzdechla si Zoe.,, No a co?" pokrčila jsem rameny.,, Ty skoro vůbec nejíš Ellie. No tak jsi jako tyčka",, Já jím ale tady ty hnusy ve škole prostě jíst nebudu" řekla jsem.,, No tak dobře tak teda ahoj a napiš mi",, Jasně tak ahoj" objala jsem ji a pak jsem šla pryč ze školy.
,,Ellie počkej!" slyšela jsem. Otočila jsem se a viděla právě toho "frajera" z naší třídy.,, Cody? Děje se něco?" nechápavě jsem se na něj podívala.
,,Chtěl bych tě někam pozvat" Usmál se a prohrábl si vlasy.,, Cože?",, Říkala si že jste prý kamarádi s tím Bieberem tak bych chtěl jít s tebou někam ven",, Najednou jo?",, Líbila ses mi vždy ale tak nějak jsem neměl odvahu",, Neměl si odvahu?" zasmála jsem se.,, Promiň" zaculil se.,, Cody to ne" s úsměvem jsem pokroutila hlavou a v tu dobu na školní parkoviště přijelo nablýskané Ferrari a já hned věděla kdo to je.,, Wow" vydechl Cody.
ČTEŠ
My hockey player✔️
FanfikcePříběh jsem psala hoooodně dávno, takže asi tam bude hodně chyb, tak se omlouvám předem :) Bohatý hokejista. Pouhá číšnice a pořád středoškolačka, která sama nemá moc peněz. Hokejista jednou s kamarády zabloudí do restaurace kde pracuje a tam jí p...