3

10.9K 330 7
                                    

Justin

,,Ještě se někde zastavíme" řekl jsem Ryanovi když jsme jeli z tréninku.,,A proč jako?" zívl si.,, Protože" mykl jsem rameny.,, Myslel jsem že si po tom těžkým tréninku zdřímnu ale asi ne. Jsi hroznej Biebsi",, No jo no",, Příště si vezmu svoje auto",, No vidíš to je dobrý nápad. Nemůžeš spoléhat na řidiče Biebse" řekl jsem a on se zasmál.,, Jsi fakt blbej" uchechtl se a já se zasmál.

,,Tak tady počkej" řekl jsem když jsem zastavil před restaurací kde jsme byli včera.,, Co tu děláme?" nechápavě se na mě podíval.,, Neřeš to" řekl jsem a odešel jsem.

,,Ahoj" přišel jsem k pultu a pozdravil holku která tam stála.

,,Oh d-dobrý den. Zapomněl jste si tu včera něco?" zeptala se zaskočeně.,, Ne potřebuji se na něco zeptat. Ale nejdřív mi prosím nevykej. Je mi 21 myslím že máme tak nějak stejný věk" zasmál jsem se.,, No jo ale vy teda ty jsi slavný hokejista a zrovna já ti mám tykat?",, Neřeš to jo? Chceš podpis?" usmál jsem se.,, Dobře a jo. Mého tátu a bráchu to hodně potěší" usmála se.,, Dobře" řekl jsem a vzal jeden papírek který tam byl a podepsal se tam a ještě dolů jsem napsal Toronto Maple leafs.

,,Tady",, Děkuju moc" usmála se a schovala si to.,, Tak a teď proč jsem přišel",, No?",, Hledám Ellie",, Ellie?",, No takovou tu drobnou dívku. Je to číšnice tady u vás, včera tu byla a měla jmenovku Ellie",, Jo já vím kdo je Ellie jenom mě to zaskočilo"

,,No můžu se zeptat kdy tady bude? Nebo už tu měla směnu?",, Ne Ellie tu bude až odpoledne. Vlastně ona sem chodí vždy odpoledne?",, Vždy? To nepracuje dopoledne?",, No my pracujeme dopoledne ale Ellie ne protože ještě chodu do školy tak by to nestíhala" řekla. Do školy? Kolik ji sakra je? Vypadá tak na 20.

,,Do školy?",, Ano" podívala se ke dveřím kde byli asi nějaký zákazníci.,, A kolik ji je?",, Promiň ale tohle nebudu říkat. Ellie by to třeba nechtěla" řekla.,, Jasně to chápu",, Budu muset jít obsloužit jeden stůl tak...",, Jasně v pohodě ale kdy tady dneska teda bude?",, Měla by přijít ve tři" řekla.,, Děkuju moc",, To je dobrý" usmála se a odešla k tomu stolu.

Odešel jsem teda zpátky do auta.,, Co jsi tam dělal tak dlouho? A kde máš nějaké jídlo? Myslel jsem že když jdeš do restaurace tak vezmeš jídlo ne?" vyhrkl hned Ryan když jsem nastoupil do auta.,, Ne jídlo opravdu nemám",, Tak co si tam dělal?",, Hledal Ellie" podíval jsem se na něj a viděl že zase neví o čem je řeč.,, Ta číšnice která tam byla včera" řekl jsem otráveně.,, Jo aha tahle. A proč?",, Protože ji chci poznat" ,, Tak to bych nedělal",, Proč jako?",, Bulvár Justine. Bulvár tě jenom někde zahlédne s nějakou holkou a už z ní dělají děvku. Tahle holka je už podle toho jak vypadá prostě nevinná rozhodně není děvka",, Jasně že to není děvka. Ty vypadají úplně jinak" řekl jsem.,, No vidíš tak z ní děvku nedělej. Oni tě s ní jenom uvidí a hned napíšou že je to další děvka na tvým seznamu. Bude jí to bolet když si něco takového o sobě přečte" řekl.,, Já vím ale chci ji prostě poznat. Něčím mě zaujala no. Ale ty zasraní novináři jsou úplně všude. Zase si postavili stany naproti mýmu baráku" řekl jsem. To samozřejmě nemyslím vážně. Kdyby si opravdu postavili stany u mého baráku asi bych je zabil. Myslím to tak že tam stojí od rána do večera a čekají co udělám.

,,No jo no když si slavný hokejista a děláš samý průšvihy s holkama tak se nediv",, Jsi blbej fakt" protočil jsem očima.,, Ale tak třeba ji vem k sobě domů ale nějak nepozorovaně a nebo jdi k ní",, Prosímtě vůbec mě nezná takže by se mnou ke mě domu určitě nešla a hlavně teď ti říkám že tam jsou všude paparazzi. A k ní domu. To asi ne. Bude určitě ještě bydlet s rodiči",, Proč by bydlela s rodiči?",, Protože ještě chodí do školy?",, Cože? A kolik ji je? Vždyť vypadá tak na 20",, Přesně tohle jsem si říkal. No musím o ní všechno zjistit",, Jestli ti to ona řekne" zasmál se.,, Prostě ji chci poznat. Líbí se mi" pokrčil jsem rameny.

******

Je už půl čtvrté a já jedu zase do té restaurace. Ellie by tam už měla být.

Za chvíli jsem zaparkoval, vystoupil z auta a šel dovnitř.

U baru jsem viděl holku, byla ke mě otočená zády a myslím že to byla právě Ellie.

Přišel jsem k pultu a všiml si že telefonu.

,,Ne Zoe to fakt ne" řekla a i když bych neměl tak jsem začal její telefonát poslouchat.

,,Ne dneska jsem tam nebyla... Vždyť jsem ti říkala že učitelka mi řekla ať dojdu do dětského domova a tam se na ty peníze zeptám. Myslí si že když vlastně do toho dětského domova patřím tak by mi měli schovávat nějaké peníze jako kapesné. Takže by mi to měli dát" Cože ona je v dětsáku? No to snad ne.

,,Dneska jsem to bohužel nestihla ale řeknu šéfovi že zítra přijdu později. Už tam opravdu musím jít" řekla. To je tak divný. Ona bude mít hodně zajímavý život.,, Ne Zoe od tebe ty peníze fakt nechci. Tak Kdyžtak do té Paříže nepojedu no. Bože Zoe ne. Musím jít pracovat. Večer si napíšeme"

Sedl jsem si na stoličku a čekal až to skončí. Za chvíli to típla a hned na to se otočila.

,,Ou dobrý den. Kamarádka mi říkala že jste mě hledal" Ježiši co všichni s tím vykáním mají?

,,Ano hledal ale dnes to říkám už podruhé. Prosím nevykej mi. Tykej mi. Jsem Justin" podal jsem ji ruky.,, Dobře já jsem Ellie" taky mi podala ruku a usmála se.

,,A proč si mě hledal?" zeptala se znova.,, No já nevím chtěl bych tě poznat",, Cože? Vždyť jsme se spolu vůbec nebavili",, No jo ale něčím si mě zaujala a chtěl bych tě poznat" řekl jsem.,, Aha" zamumlala.,, Nemáš dnes večer čas? Chtěl bych tě někam vzít a tam by jsme se mohli poznat" řekl jsem nadějně.

,,Justine promiň ale já zítra jdu do školy takže já nemůžu. Končím dnes až v půl deváté a pak bych se chtěla ještě učit",, Jo jasně to chápu v pohodě" řekl jsem a povzdechl si.,,  A co zítra večer? Zítra je pátek a v sobotu do školy nejdeš tak...",, Jo klidně půjdu" pousmála se.,, Dobře" Usmál jsem se.,, Dáš mi svoje číslo?" zeptal jsem se.,, Jo" řekla a já jí podal svůj mobil a ona tam napsala svoje číslo.

,,Tak děkuju moc a zítra ti napíšu a půjdeme někam",, Dobře" pousmála se.,, Tak zatím ahoj",, Jojo ahoj"

Ellie

Neudělala jsem chybu? Vždyť se vůbec neznáme a on mě najednou někam pozval? Není to divný? Možná to ještě zruším.





My hockey player✔️Kde žijí příběhy. Začni objevovat