16

6.3K 259 8
                                    

O dva dny později 

Ellie 

Dnes je pondělí a já jdu zrovna do školy. Nějak od té doby co jsem od Justina odešla tak na něj nemůžu přestat myslet. Myslím jako když mě vlastně z jeho domu vyhodil. Nevím co se stalo. Byl v pohodě a pak mě prakticky vyhodil. Zajímalo by mě co dělá. Jestli mě poslechl a přestal s tím alkoholem. Byla bych moc ráda ale myslím si že mě neposlechl a pořád se opíjí. Takže prostě od té doby ho nějak nemůžu dostat pryč z mé hlavy. Michael jel včera někam pryč na služební cestu a bude tam dva týdny takže opravdu nevím co tady bez něj budu dva týdny dělat. Opravdu nevím. 

Došla jsem do školy a když jsem přišla ke skříňkám tak na mě doslova skočila Zoe. ,,Zoe co děláš?" vyhrkla jsem a pak jsem se zasmála. ,,Psala si mi že se stalo něco důležitého takže povídej" vypískla s úsměvem a já se zasmála. ,, Vyspala jsem se s Michaelem" ,,Ne ne! To fakt?" vyhrkla a já přikývla. ,, To je super" falešně se usmála. ,, Co je? Myslela jsem si že budeš úplně šťastná" ,,Jo jsem ráda. Ale nečekala jsem že o to přijdeš s ním" ,,Já ho miluju a on miluje mě. Proč sis myslela tohle?" ,, Nějak se mi prostě nezdá." ,, Jak jako se ti nezdá?" ,,Radši nic nebudu říkat. Nechci se s tebou rozhádat" řekla. ,, Zoe. Už si to začala tak pokračuj." ,,Já nevím je o hodně starší než ty a hned tak najednou spolu začnete chodit. Teď někam odjel jak si mi psala. Třeba už jak se s tebou vyspal tak..." ,,Tohle neříkej" zavrčela jsem a naštvaně jsem odešla do třídy. 

*********

,,Ellie prosím mluv se mnou. Omlouvám se že jsem řekla tamto. Jenom se o tebe bojím chápeš?" řekla Zoe když jsme seděli na obědě. ,,No tak dobře" pousmála jsem se a objala jí. ,,Ale už to prosím neříkej jo. Já mu věřím. Je úžasný" řekla jsem. ,,Dobře tak když mu věříš ty tak i já" usmála se. Vzala jsem si mobil a podívala se na nějaké novinky ve světě. První článek co vyjel byl příšerný. ,,Justin Bieber měl autonehodu?" přečetla jsem si to a hned ten odkaz otevřela. Psali tam že se vyboural někde na silnici s jiným autem a teď je v nemocnici a ještě tam bylo vyfocené jeho ferrari. Teda teď už to nebylo ferarri. 

,,Panebože" zašeptala jsem vyděšeně. ,, Co je?" podívala se na mě Zoe. ,,Justin měl autonehodu" vyhrkla jsem. ,, Cože?" překvapeně se na mě podívala a já jí dala přečíst ten článek. ,,Musím za ním do nemocnice" ,, Pořád se bavíte?" ,,Ne ale chci ho vidět. Záleží mi na něm. Musím vědět že je v pořádku" postavila jsem se. ,,Počkej odvezu tě tam." řekla a já přikývla a šla s ní rychle na školní parkoviště. ,,Máme ještě dvě hodiny" povzdechla jsem si když jsme seděli v autě a jeli do nemocnice. ,, To se omluví" mávla rukou a já přikývla. 

,, Panebože co když umře?" nahrnuli se mi slzy do očí. ,,Neumře Ellie neboj se. Ty ho máš ráda co?" ,,Jako kamaráda ale on už mě ani jako kamarádku nechce" povzdechla jsem si. ,, jsme tady" řekla a já hned vyletěla z auta a běžela do nemocnice. 

,,Dobrý den. Kde je Justin Bieber?" vyhrkla jsem hned co jsem doběhla na recepci. ,, Vy jste kdo?" podívala se na mě už podle pohledu hodně nepříjemná sestra. ,, Já jsem jeho kamarádka" ,,Tak to vám nic neřeknu" usmála se. 

,,Ellie?" ozvalo se a já se otočila a viděla Pattie. ,,Pattie" usmála jsem se. ,, Viděla jsem že Justin měl autonehodu" řekla jsem a ona přikývla a povzdechla si. ,,Co se stalo?" zeptala jsem se. ,,Byl opilý a nasedl do auta a naboural" zavzlykala a mě se znova nahrnuli slzy do očí. ,,A teď? Je v pořádku?" zeptala jsem se. ,, Je na pokoji, ale spí. Má otřes mozku a zlomené dvě žebra. Já budu muset jít pryč takže ho neuvidím až se probudí. Jeremy taky nemůže. Myslíš že by si tu takovou tu hodinu mohla zůstat? Nechci aby tady byl sám až se probudí. Myslím že bude chtít někoho u sebe" ,, Jasně já tu zůstanu tak dlouho jak bude chtít" pousmála jsem se a ona se taky usmála. ,,Děkuju moc. Justin je šťastný že tě má" ,,My spolu ale nechodíme a vlastně už skoro nejsme ani kamarádi. On se mnou nechce být kamarád" ,,Já vím. Četla jsem že už se spolu nebavíte ale kdyby ti na něm nezáleželo tak tu přece nejsi ne?" to je pravda. ,, Justin aspoň bude vědět že ti na něm záleží a bude rád" usmála se. ,, Asi jo" zašeptala jsem. 

My hockey player✔️Kde žijí příběhy. Začni objevovat