O několik hodin později
Ellie
Jsme zrovna v Kanadě a jedeme do Stratfordu za rodinou Justina. Docela se těším. Těším se až uvidím prcky no už to asi nejsou moc prcci. Myslím že Jaxonovi je 9 a Jazzy 11. Nebo nějak tak. A pak se těším na Pattie. Mám ji hodně ráda.
,,Kdy už tam budeme?" Zeptal se Jason, který seděl v zadu. Ten byl strašně moc šťastný když zjistil že bude slavit Vánoce se svým tátou.
,,Ještě takových deset minut" řekl Justin a Jason přikývl.
Opravdu za deset minut jsme zastavili před pro mě známým barákem.
,,Vystupovat" řekl Justin a já vystoupila a pomohla Jasonovi vystoupit kvůli té noze.
Justin zazvonil a já se na něj podívala. ,,Zapomněl jsem si klíče v New Yorku" zasmál se a já se taky zasmála.
Za chvíli se otevřeli dveře a já hned viděla Pattie. ,,Panebože Ellie! Ty jsi mi tak chyběla!" Vyhrkla Pattie a objala mě a já ji taky objala.
,,Tvůj syn ti nechyběl?" Zasmál se Justin. ,,Mh dva jsme se viděli před měsícem. Ellie jsem neviděla skoro pět let" řekla a já se usmala. ,,Taky si mi chyběla Pattie" řekla jsem s úsměvem.
,,Kde je Kendall?" Zeptala se zmateně. ,,S Kendall už nejsem mami" řekl Justin. ,,Fakt?" Usmála se a já se musela zasmát. ,,Nějaká šťastná ne?" Uchechtl se Justin. ,,Neměla jsem ji ráda ale co vaše dítě?" ,,No to je to proč už nejsme spolu. Dítě nebylo moje" řekl Justin. ,,Cože? Panebože. Opravdu ta Kendall je hrozná" povzdechla si.
,,Mami pustíš nás už dovnitř. Jason určitě mrzne" řekl Justin. ,,Ježíši já jsem úplně zapomněla na tohle malé zlato. Ahoj miláčku já jsem tvoje babička. Copak se ti stalo s nožičkou?" Vzala si ho na ruce a šla s nim dovnitř. Ještě jsem slyšela jak ji Jason povídá co se mu stalo.
,,Bože" protočil očima Justin a vešel dovnitř a já vešla za ním a on mi pomohl sundat kabát. ,,Děkuji" usmála jsem se na něj.
,,Ellie? Ona je tady Ellie?" Slyšela jsem křik a hned na to jsem slyšela jak sem někdo běží. Do předsíně přiběhla Jazzy. Byla mnohem větší než naposledy ale poznala jsem ji. Pořád byla strašně hezká a roztomilá.
,,Ahoj" usmála jsem se a ona vypískla a hned mě objala. ,,Strašně si mi chyběla" řekla. ,,Ty mě taky Jazzy" najednou jsem cítila že mě objal i Jaxon. Chtělo se mi brečet. Štěstím. Jsem tak moc ráda že na mě nezapomněli. Bála jsem se že nebudou vědět kdo jsem.
,,Dneska všichni na mě kašlou" řekl Justin. ,,Ahoj Justine" řekla Jazzy a táhla mě do obýváku a Jaxon tam zůstal s Justinem.
V obýváku jsem se pozdravila i s prarodiči Justina a pak jsem si sedla do obýváku a začala si se všemi povídat.
,,Ellie já chci být taky modelka" řekla Jazzy a já se na ni podívala. ,,Strašně tě obdivuji Ellie" ,,Aww zlato děkuji moc. Určitě jednou modelka budeš" usmála jsem se a pohladila ji po vlasech.
,,Ellie jsme moc rádi že tu s námi budeš i s Jasonem" usmála se Pattie. ,,Já jsem taky moc ráda Pattie. Jsem ráda že tu s vámi můžeme být" ,,Ty vždy" usmáli se všichni a já se taky usmála.
*********
O pět dní později
Dnes je 27. prosince a před dvěma dny byli Vánoce. Nebo prostě přišel Santa. Tyhlety Vánoce byli snad ještě lepší než když jsem tady byla předtím. Bylo to spíš tím protože jsme se s Justinem a Jasonem chovali jako rodina. Bylo to krásné. S Justinem jsme nějak ještě neřešili náš vztah i když už Justin věděl že vztah s Matteem jsem si vymyslela. Spíš na to ještě nedošlo. Tak nějak jsem tušila že by jsme se třeba pohádali takže jsem to téma ani nechtěla načínat. Užívali jsme si Vánoce jako rodina.
ČTEŠ
My hockey player✔️
FanfictionPříběh jsem psala hoooodně dávno, takže asi tam bude hodně chyb, tak se omlouvám předem :) Bohatý hokejista. Pouhá číšnice a pořád středoškolačka, která sama nemá moc peněz. Hokejista jednou s kamarády zabloudí do restaurace kde pracuje a tam jí p...