8

8.4K 241 6
                                    

O dva týdny později

Ellie

Uběhli dva týdny a mě se tak trošku změnil život. Mám nový byt a je strašně úžasný.

Hned jak Justin zjistil že platím mnohem víc než jiní lidé v tamtom paneláku tak mě vzal k sobě domů. Jeho dům je strašně obrovský a nádherný a obrovský. Prostě obrovský. Myslím si že bych tam ani sama nevydržela bydlet. Justin tam bydlí sám a já bych to v takhle velkém baráku sama nedala. Bylo by mi tam smutno. Říkala jsem mu ať si pořídí nějaký menší baráček ale on nechce. Chce tohle takže je prostě divnej.

No a hned ten první den co mě k sobě vzal tak jsem si začala hledat nějaký byt i když mi bylo špatně tak prostě jsem si hledala nový levný byt. Nechtěla jsem být u Justina. Za prvé mi to bylo divné a za druhé jsem mu nic neplatila za ubytování takže to jsem prostě nechtěla. Justinovi to nevadilo ale věděl že mě to vadí takže mi pomohl hledat nějaký byt. No a po takových třech dnech jsme našli skvělý byt. Ten byt je velký a je opravdu hodně pěkný. Stál teda hodně, Justin mi s penězi pomohl ale zase mám levné docela nájemné a myslím že to budu zvládat v pohodě. Splatím Justinovi to co mi půjčil a pak to už bude v pohodě.

Justin ale potom co jsme koupili byt tak musel odjet na nějaké zápasy se svým týmem. Měli nějaké zápasy po celé Kanadě. Takže s nábytkem a tak mi pomohli jiní kamarádi a Justin by se měl vrátit za takové tři dny. Docela mi chybí. Je to skvělý kamarád a mám ho ráda ale jako kamaráda. Chápete že?

Teď jsem teda ve svém bytě. Je sobota odpoledne a já si čtu svoji oblíbenou knížku, kterou čtu už asi po sté. Prostě tu knížku miluju no a co?

Napila jsem se svého zeleného čaje a chtěla jsem otočit stránku knihy ale najednou někdo zazvonil.

Povzdechla jsem si a knížku položila na stolek a šla ke dveřím.

Otevřela jsem a viděla Justina.,, Justine" usmála jsem se a objala ho. Nebyl tu týden a hodně mi chyběl. Ale kamarádi jsme jo?

,,Ahoj" Usmál se a také mě objal.,, Tak jak ses tu měla?" usmál se když se ode mě odtáhl.,, Docela to šlo ale chyběl si mi",, Taky si mi chyběla" Usmál se.,, Chceš podívat na můj nový byt?" zazubila jsem se.,, Moc rád"

Přikývla jsem a pustila ho dovnitř. Justin si sundal boty a já ho tu provedla.,, Máš to tu hezky udělané. A je to tu mnohem hezčí než v bytě předtím. Hlavně i ta budova je lepší" řekl.,, Jo je to mnohem lepší než v tom v čem jsem byla. Jsem strašně moc ráda že jsem tě poznala protože to ty si mi pomohl najít nový byt a prostě si úžasný a mám tě strašně ráda",, Aww taky tě mám rád. Jsme přece nejlepší kámoši ne?",, Jasně že jo" usmála jsem se.

,,Počkej ale neměl si přijet až v úterý?",, Jo měl. Ale jeden tým zápas zrušil tak jsme přijeli dříve. Ale dnes tě chci vzít na nějakou večeři",, Večeři? Proč?",, Protože se chci nějak dobře najíst a napadlo mě že by si šla se mnou. No tak není to žádné rande nebo něco takového" zasmál se.,, No to rande rozhodně není ale moc ráda půjdu" usmála jsem se.,, Dobře tak jo. Já půjdu teda ještě domu. Musím tam ještě něco vyřídit a pak okolo šesté tu budu jo?",, Dobře tak zatím",, Jojo ahoj" Usmál se a odešel.

Usmála jsem se a šla zase do obýváku si číst dál svoji knížku.

Po pár stránkách jsem se jen tak orientačně podívala na hodiny a zjistila jsem že je už 5 hodin odpoledne. Panebože Cože?!

,,Sakra, sakra, sakra" zahodila jsem knížku a rozběhla se do ložnice. Tak tohle je v prdeli. Za hodinu to nestihnu. Chtěla jsem si umýt vlasy ale teď když je už 5 to asi nestihnu. Musím vypadat nějak hezký když jdu na večeři s Justinem. Určitě nás uvidí nějaký novinář a já v časopisu nebo někde na internetu nechci vypadat jako nějaká socka. Nechci aby tam o mě psali že jsem neupravená kamarádka Justina.

My hockey player✔️Kde žijí příběhy. Začni objevovat