The end

8.2K 238 16
                                    

Justin

,,Proč si mi to neřekla dříve že si těhotná zlato?" Zeptal jsem se Ellie když jsme jeli zase domů. Dnes rozhodně do Kanady nejedu. Nemůžu tady Ellie nechat. Nevím jak to uděláme.

,,Zjistila jsem to před dvěma dny a já prostě jsem nechtěla ti to kazit. Je to tvoje práce a musíš tam jet a tak jsem ti to neřekla ale teď na tom letišti já jsem musela. Bála jsem se třeba toho že když tam nebudeme spolu tak že si najdeš nějakou jinou holku a já budu s miminkem zase sama" ,,Lásko to bych ti nikdy neudělal. I kdyby jsem nevěděl že si těhotná tak rozhodně bych si nenašel nějakou jinou holku. Já miluju jenom tebe Ellie." Řekl jsem a chytil jí za ruku a ona se usmála.

,,Jakto uděláme?" Zašeptala a já si povzdechl. ,,Vůbec nevím ale nechci tě tu nechávat samotnou s Jasonem a ještě když si těhotná" řekl jsem a znova si povzdechl.

********

Jsou čtyři hodiny odpoledne. Ellie s Jasonem jsou v mém baráku který jsem si tady koupil v New Yorku asi před půl rokem a já mám teď namířeno do Victoria Secrets. Nějak se to musí vyřešit. Prostě je tady nenechám.

Když jsem tam došel tak jsem šel za ředitelkou.

Zaklepal jsem a bez povolení vstoupil dovnitř. ,,Justine co tu děláš?" Nechápavě se na mě podívala a postavila se a přivítala se se mnou. ,,S Ellie máme problém" řekl jsem. ,,Problém? Stalo se něco Ellie?" Zeptala se.

,,Ne nebo vlastně jo. Já nevím. Já musím jet do Toronta protože hraji ten hokej a musím tam být a Ellie musí být zase tady ale ona před dvěma dny zjistila že je těhotná. A já prostě tady samotnou těhotnou Ellie nechci nechat a hlavně má ještě Jasona. Bojím se že by to nezvládla. Musí teď kvůli těhotenství na sebe dávat pozor a musí se starat o Jasona. Prostě je tu nechci nechat tak se chci zeptat jestli nevíš o nějakém řešení" řekl jsem.

,,Jasně že vím o nějakém řešení" ,,O jakém?" ,,Vždyť přece Ellie ještě před tím než měla Jasona tak fotila fotky pro Victoria Secrets v Torontu že?" ,,Ano to je pravda" usmál jsem se. ,,No vidíš. Klidně muže jet s tebou do Toronta a podepíše tam s Victoria smlouvu. Bude pořád náš hlavní andílek tady v New Yorku ale fotky muže fotit tam a oni nám je budou posílat a když bude nějaká přehlídka tak to je jediný co bych chtěla aby tady byla jinak muže být v Kanadě" řekla. ,,Panebože to je skvělý" usmál jsem se.

,,Samozřejmě teď když je těhotná tak moc fotek asi fotit nebude. Teď na začátku jo ale pak už asi ne a po těhotenství by mohla zase začít" ,,Takže ona muže všechno fotit v Torontu?" ,,Ano jak říkám podepíše smlouvu v Torontu ale bude pořád hlavně zapsaná tady v New Yorku. Už se to stalo jedné dívce taky andílkovi. Ta musela zase odjet do Brazílie. Tak tam podepsala smlouvu s Victoria a její fotky posílali nám a když byla přehlídka tak musela do New Yorku přijet" řekla. ,,To je úžasný. Takže já si jí můžu vzít do Toronta" usmál jsem se. ,,Ano to můžeš" přikývla s úsměvem.

*********

,,To si děláš srandu ne?" Vyhrkla Ellie. ,,Ne nedělám. Můžete jet se mnou do Toronta" ,,Panebože to je úžasný! Miluju tě!" Vypískla a skočila na mě a nohy si obmotala kolem mého pasu. ,,Miluju tě. Miluju tě. Strašně moc tě miluju" šeptala. ,,Taky tě miluju Lásko" usmál jsem se a políbil ji.

*********

O osm a půl měsíců později

Uběhlo osm a půl měsíce a nám se změnil život. Bydlíme v Torontu v rodinném baráčku. Já hraju hokej a Ellie má zatím volno ale fotila nějaké fotky pro těhotné a ještě na začátku těhotenství fotila fotky pro Victoria. Až se to narodí tak Ellie bude mít půl rok jakoby dovolenou a pak začne zase fotit pro Victoria Secrets. Ellie je už v devátém měsíci a já pořad čekám na to až se to narodí. S Ellie bylo těhotenství docela zábavné. Užil jsem si hlavně ty její nálady a brečení o tom že je tlustá. Bylo to docela vtipné ale už se těším až se ta holčička narodí. Ano řekli jsme si co to bude a bude to holčička takže jsme jí už udělali krásný holčičí pokojíček a já se nehorázně těším. Budu mít malou holčičku. Tatínkovu holčičku.

Dnes je sobota a já mám dva týdny teď volno protože jsme teď hodně dlouho hráli hokej tak teď máme volno aby jsme si odpočinuli.

Já jsem dole v kuchyni a dělám snídani. Ellie a Jason ještě spí jenom já už jsem asi hodinu vzhůru.

,,Justine!" Ozval se křik ze shora a já vypl sporák a rozeběhl se nahoru. Ellie ležela v posteli a zhluboka dýchala. ,, Je to tady" ,,Co je tady?" Nechápal jsem. ,, Panebože co asi. Holčička chce ven!" Zařvala a já na ní vykulil oči a hned na to začal panikařit.

*******

,,Tatínku vaše holčička je na světě" přišla na chodbu sestřička. Ellie měla nějaké potíže takže nakonec jí udělali císařský řez ale jsem rád že je v pořádku.

,,Děkuji moc" usmál jsem se na sestřičku a šel jsem do pokoje. Jasona jsme dali mojí mamce.

Když jsem přišel do pokoje tak jsem na posteli viděl sedět Ellie s v ruce držela nějakou malou kuličku v růžové dečce. ,,Panebože" Zašeptal jsem a přišel k nim a usmál se. ,,Představuji ti tvoji dceru Justine" usmala se Ellie a já se na ní podíval. Byla nádherná. Tak maličká. Moje miminko.

,,Můžu?" ,,Jasně je to tvoje dcera Justine" usmala se a já se taky usmál a vzal si ji opatrně na ruce. ,,Ahoj miláčku. Panebože ty jsi tak maličká. Jasona jsem neviděl jako miminko a neviděl jsem ho vyrůstat ale slibuji ti princezno že s tebou to nedopustím. Jsi moje malá holčička" Zašeptal jsem a pak jsem se podíval na Ellie která se usmívala. ,,Jak se bude jmenovat?" Zeptal jsem se. ,,Sestřičce jsem už řekla jméno. Nedomlouvali jsme se na něm ale klidně to pak může přepsat" ,,Řekni to" usmál jsem se. ,,Chtěla jsem zachovat tu tradici jak mi o ní říkala Pattie. Ty jména začínající na J." ,,Ty to chceš?" Usmál jsem se. ,,Ano je to strašně roztomilé. Justin, Jazzy, Jaxon teď máme Jasona. Všechno je na J a já chci aby na J měla jméno i naše holčička" ,,Ty jsi úžasná" usmál jsem se. ,,Takže jaké jméno si vybrala?" ,,Jennifer" řekla a já se usmál. ,,To je krásný jméno" usmál jsem se. ,,Vítej na světě naše malá Jenny" Zašeptal jsem a pak jsem Ellie políbil. Miluju svoji rodinu.

Tak holky tohle je konec My Hockey player. Nebudu se vám tady omlouvat za to že část dlouho nebyla. Upřímně jsem nějak nevěděla co tam psát a vlastně jsem i nějak zapomněla na tuhle story. Takže jsem teď něco sesmolila. Snad se vám to líbí. Děkuji vám moc za to že jste tuhle story četli a měli jste jí rádi. Opravdu děkuji. Mám vás moc ráda. ❤️❤️

Btw: moje story kterou se teď budu zabývat je Innocent tak můžete číst ❤️

My hockey player✔️Kde žijí příběhy. Začni objevovat