O šest dní později
Ellie
Uběhl týden a já se mám naprosto skvěle. Chodím s Justinem a jsem hrozně moc šťastná. Je to s ním mnohem lepší než s Michaelem. Michael je ve vězení na půl roku. Zdá se mi to málo protože ještě teď po něm mám nějaké modřiny ale nebudu to řešit. Jsem s Justinem a s Michalem už nikdy nepromluvím. Teď sedí ve vězení a doufám že tam trpí za to co mi udělal.
S Justinem jak jsem už říkala je to úžasný. Média nás považují za nový slavný pár. Skoro všichni mě znají a tak nějak o mě ví všechno. Justin jim řekl že chodím do školy. Prostě byl na jednom rozhovoru a já jsem mu dovolila aby jim řekl jak to se mnou je a tak.
Za tři týdny jedu do té Paříže. Nakonec jsem použila ty peníze od Justina. Zoe byla strašně šťastná když zjistila že do té Paříže jedu. A já jsem taky ráda. Budeme jenom my dvě na jednom pokoji a naprosto si to užijeme. Vlastně my jako se třídou společně se tam půjdeme podívat na nějaké ty vánoční trhy. Potom ještě k Eiffelovce a pak na nějaké ty památky a pak poslední dva dny si tam budeme moct dělat co chceme a na to se těším opravdu nejvíce. To si se Zoe opravdu užijeme.
Jinak dnes je pátek a já ještě trčím ve škole. Jako poslední hodinu máme matiku a já v ní začínám hodně plavat. Je to opravdu těžký a já to přestávám zvládat. Matika je pro mě opravdu nejtěžší a já se bojím že z ní propadnu..
,,Tak koho si dnes vyzkoušíme?" ozval se učitel a tak mě vyrušil z mých myšlenek.
,,Vyzkoušíme někoho kdo má špatné známky" řekl učitel a já už byla připravená jít k tabuli.
,,Tak slečna Hill" samozřejmě, to jsem tam mohla jít i sama bez vyvolání.
,,To zvládneš" Zoe se na mě povzbudivě usmála.
Šla jsem k tabuli a povzdechla si.
,,Tady máte příklady. Přepište si je a vypočítejte" řekl učitel. Povzdechla jsem si a začala jsem příklady přepisovat.
Potom jsem začala počítat. No teda spíš jsem se hned u prvního zasekla a nevěděla jsem co dělat.
,,Co se děje slečno Hill?" zeptal se učitel.,, Nechápu to" povzdechla jsem si.,, Měla by jste se sebou něco dělat a neflákat se" pokroutil hlavou.
,,Dnes za pět" řekl a já si povzdechla.,, Ona místo učení si užívá se slavným hokejistou. Teď je bohatá a všichni ji znají. Matika je ji k hovnu co?" ozval se Cody. Ten který mě předtím balil.
,, Pane Higginsi nechte si svoje poznámky. A víte co? Vám matematika jde tak ji bude doučovat" řekl učitel a já se na něj překvapeně podívala.
,, A nic nechci slyšet. Jestli si najdete někoho lepšího tak klidně ale chci aby vás někdo doučoval slečno Hill" řekl učitel a já si povzdechla a šla jsem si sednout.
,,To je v prdeli" povzdechla jsem si když jsem už byla v lavici.,, Ráda bych ti pomohla ale taky v tom trochu plavu" řekla Zoe.,, Až zjistí Justin že mě bude doučovat Cody tak se zblázní. Strašně moc žárlí" řekla jsem..,,Je hezký když kluk žárlí ale nesmí to být zase tolik aby tě pořád všude hlídal",, To Justin nedělá ale vždy když někam jdeme tak vždy nadává na ty kluky co se na mě dívají",, To je hezký. Taky chci nějakého přítele" řekla.,, Určitě si najdeš" pousmála jsem se.
*******
,, Co budeš dělat o víkendu?" zeptala se Zoe když jsme vycházely ze školy a já se uculila.,, Že se vlastně ptám" zasmála se.,, Je divný že jsem do něj tak zamilovaná?" dala jsem si tvář do dlaní a pokroutila hlavou.,, Není to divný. Je to hezký a hlavně Justin tě taky miluje takže to je nejlepší" řekla Zoe a já se usmála.
Najednou ke škole přijelo červené Ferrari a já se usmála. Justin mi neříkal že pro mě přijede.,, Máš tady svého prince" zasmála se Zoe.,, Nevadí ti že půjdu?",, Jasně že ne. Užijte si spolu páteční odpoledne. A napiš mi" usmála se a objala mě..,,Dobře děkuju. Tak Ahoj" usmála jsem se a šla jsem za Justinem.
Otevřela jsem auto a nalezla dovnitř. Hned jak jsem zavřela dveře tak mě Justin políbil. Usmála jsem se a chytila ho za tváře a spolupracovala jsem s ním.
,,Ahoj" zašeptal když se ode mě odtáhl.,, Ahoj" usmála jsem se..,,Chyběla si mi víš to?" pohladil mě po tváři.,, Já vím. Chybím každému" usmála jsem se a on se zasmál.
,,Jedeme k tobě domů?" zeptala jsem se a zapla si pás.,, Potřebuji si koupit nový mobil takže pojedeme ještě do obchoďáku" řekl.,, A co se stalo s tím tvým mobilem?",, No" zasmál se a podal mi svůj IPhone do ruky. Celý displej byl rozbitý.,, Obrazovku si můžeš vyměnit ne?",, Můžu ale chci nový mobil" pokrčil rameny.,, Bože" se smíchem jsem protočila očima.
,,A co ve škole?" zeptal se.,, No nic" zamumlala jsem.,, Stalo se něco?" starostlivě se na mě podíval.,, Propadám z matiky" řekla jsem.,, Cože?" podíval se na mě překvapeně.
,, Učitel mi řekl ať mě někdo doučuje. Cody mě bude doučovat" povzdechla jsem si.,, Cože? Ten který tě balil?" zavrčel.,, Jo",, Já taky umím matiku Ellie. Maturoval jsem z matiky na jedničku. Matiku umím snad nejlépe. Já ti pomůžu",, Tak dobřem tak mě budeš doučovat" usmála jsem se..,, Určitě hlavně tě nesmí doučovat tamten blbec" řekl a já přikývla.
Za chvíli jsme dojeli do garáží jednoho obchoďáku.
Justin zaparkoval a pak jsme vystoupili. Justin mě hned chytil kolem pasu a přitáhl si mě k němu..
Vyšli jsme do patra kde byly samé obchody s oblečením a tak. Už dlouho jsem nebyla nakupovat v takhle velkém obchoďáku.
,,Tady" řekl a šel se mnou do Istylu.
Justin si vybral IPhone 7 a šel si to hned zaplatit a já si zatím prohlížela IPhone 6. Já mám 5tku ještě když jsem byla s rodiči tak mi to koupili a mám to do teď. Nemám peníze na nový mobil.
,,Chtěla by si 6tku?" zeptal se za mnou Justin.,, Chtěla ale nemůžu",, Já můžu..." začal ale já ho hned zastavila.,, Vůbec nepřemýšlej nad tím že mi to koupíš" vyhrkla jsem a otočila se na něj.
,,Ale",, Justine prosím ne" chytila jsem ho za ruce.,, Prosím opravdu nad tím nepřemýšlej. Prosím. Na mobil si chci opravdu vydělat sama. Nekupuj mi to" řekla jsem prosebně.,, Tak dobře" řekl a já se usmála a objala ho.
,,Tak pojď jdeme" řekl, chytil mě za ruku a šli jsme pryč.
Procházeli jsme kolem obchodu ruku v ruce a já se cítila tak hezky. Tak milovaná.
Najednou mě ale zaujal jeden obchod s oblečením. Nakupuji nebo nakupovala jsem tam často. Je to můj nejoblíbenější obchod.
Ani jsem si neuvědomila že jsem zastavila a koukala se dovnitř..,,Jdeme tam?" zeptal se Justin.,, Nemám peníze" řekla jsem.,, Ellie aspoň tohle mi dovol ti koupit. Chci ti koupit nějaké oblečení" řekl.,, Tak dobře ale jenom něco levného" řekla jsem.,, Ty jsi fakt zlato" zasmál se a šel do obchodu a já šla za ním.
,,Vyber si cokoliv zlato. Tohle ti chci zaplatit" řekl mi a já šla do oddělení pro ženy.
******
Nakonec to dopadlo tak že jsem měla dvě tašky oblečení.,, K vánocům mi nic nekupuj. Tohle si mi koupil k vánocům jo?" řekla jsem.,, Ještě vymyslím co ti dám k vánocům",, Jsi hroznej" dala jsem mu pěstí do hrudi.
,,Taky tě miluju" Usmál se a políbil mě.,, Miluju tě" usmála jsem se.
,,Půjdeme už ke mě domu jo?" řekl a já přikývla. Propletli jsme si prsty na rukou a šli zase ke garážím ale někdo nás zastavil..
,,Ellie?" ozval se hlas který jsem už dlouho neslyšela. S Justinem jsme se zastavili a já se otočila a viděla tam svoje rodiče. Tak tohle je opravdu. Teď se to skvělé odpoledne úplně posere.
Ahojky tak je tu další část ❤❤ Jak se vám to líbí? Chtěla bych zase nějaký pěkný názor prosiiim ❤ a jinak chce někdo věnování na příští část? ❤
ČTEŠ
My hockey player✔️
FanfictionPříběh jsem psala hoooodně dávno, takže asi tam bude hodně chyb, tak se omlouvám předem :) Bohatý hokejista. Pouhá číšnice a pořád středoškolačka, která sama nemá moc peněz. Hokejista jednou s kamarády zabloudí do restaurace kde pracuje a tam jí p...