31

4.8K 174 14
                                    

O dva týdny později

Ellie

Jsem zrovna ve svém bytě, ležím v posteli a šprtám se. Čtu už asi po desáté jednu učebnici a pořád si píšu nějaké poznámky protože si myslím že to pořad neumím. Maturitu dělám za týden a něco a já jsem strašně moc nervózní. Strašně moc se bojím že to nedám a zůstanu na střední navždy.

Opakovala jsem si všelijaké definice když najednou se ozval zvonek. Protočila jsem očima a povzdechla si. Dala jsem si záložku do knížky a zavřela jí.

Potom jsem se postavila a šla otevřít. Když jsem otevřela dveře tak jsem viděla Justina. Ale ne tohohle jsem se bála.

,,Ellie" vydechl Justin. ,,Justine co tady děláš?" Zašeptala jsem. ,,J-já no chci tě zpátky Ellie" řekl a já se zasmála. ,,Děláš si srandu? Ty si sem jenom tak napochoduješ a řekneš mi že mě chceš zpátky? Jenom takhle? Jsi ubohej" řekla jsem a chtěla jsem zavřít ale on mě zastavil. ,,Ellie prosím nech si to vysvětlit" ,,A co mi chceš vysvětlovat? To že si na mě úplně sral? A možná si mě i podved? Co na tomhle chceš vysvětlovat?"Vyhrkla jsem. ,,Ellie prosím já se strašně moc omlouvám" řekl smutně a já se podívala na druhou stranu kde je moje sousedka a všimla jsem si že jsou pootevřené dveře takže mi došlo že ta babice poslouchá. Ta sousedka je stará babka. Taková ta drbna. Každou středu sem přijdou ty její kamarádky. Taky hrozný babice. Určitě tam vždy drbou a vsadím se že tam drbou hlavně mě.

,,Pojď dovnitř" řekla jsem Justinovi a zatáhla ho dovnitř. ,,Co tak najednou?" Uchechtl se. Zamračila jsem se na něj. ,,Promiň. Ellie ale já prostě se ti chci strašně moc omluvit. Miluju tě a já to bez tebe nedávám. Jsi můj život" řekl. ,,Justine kašlal si na mě. Nebo vlastně sral si na mě. Ani do toho posranýho klubu si mě nevzal. Totálně si mě ignoroval. Víš jak mě to bolelo když jsem seděla v pokoji na prdeli a ty si pak přišel s rtěnkou na krku? Podvedl si mě?" ,,Ne nikdy bych tě nepodvedl Ellie. Já" povzdechl si. ,,Řekni mi co si tam dělal když jsem já seděla na prdeli na pokoji. Pravdu" ,,Tancoval jsem s nima a oni mě líbali ale věř mi. Ani s jednou jsem nespal. Přísahám" ,,Ale i když si s nima nespal tak si stejně na mě sral. " ,,Ellie co mám udělat?" ,,Odejdi" řekla jsem zklamaně. ,,Ellie prosím" nic jsem neřekla. Měla jsem slzy v očích. Mrzí mě to ale já mu nedokážu odpustit to co mi celé ty dva měsíce dělal. ,,Vyhráli jsme Stanley Cup." ,,Já vím. Moc vám gratuluju" usmala jsem se. ,, Budeme zase někdy spolu?" Zašeptal a pohladil mě po tváři. ,,Justine já ti to teď nedokážu odpustit. Ty sis užíval v baru a já jako kráva seděla na pokoji a úplně mě dodělalo když si mi dal facku a nebo když si mě malém znásilnil. Tohle ti teď proste nedokážu odpustit" řekla jsem a otevřela jsem dveře a ukázala jsem ať jde. ,,Budu o tebe bojovat Ellie" řekl mi a pak odešel.

Hned jak odešel tak jsem sjela po dveřích dolu na zem a hned na to se rozbrečela.

O dva týdny později

,,Ellie!" Zařvala na mě Zoe když jsem byla ve škole. ,,Co je?" Nechápavě jsem se na ni podívala. ,,Ředitelka už dala ven na nástěnku výsledky maturity!" Vyhrkla a táhla mě ven před školu. ,,Fakt? Já jsem myslela že to bude na internetu odpoledne" řekla jsem a najednou jsem znervózněla. Myslím si že jsem matiku pokazila a teď takhle brzo nejsem připravená na výsledky. ,,Jo to tam dá odpoledne třeba pro rodiče tohle už nám dává předem" řekla a my jsme došly ven a já už viděla houf lidí u nástěnky. Někdo tam už měl smutný obličej, někdo se šťastně radoval a kluk z naší třídy naštvaně kopal do popelnice takže jsem usoudila že to asi nedal.

,,Ellie i když to dopadne špatně. Jestli mě nebo tobě a nebo oboum tak jsme v tom spolu ano? Navzájem si vždy pomůžeme" řekla Zoe. ,,To je jasný zlato. Navždy budeme ve všem spolu" řekla jsem a objala ji. ,, Jdeme na to" chytly jsme se za ruce a šly jsme k té nástěnce. Obě dvě jsme se podívaly a já hledala svoje jméno. ,,Elizabeth Marie Hill-prospěla s vyznamenáním" přečetla jsem si. Panebože já jsem to dala a s vyznamenáním? Překvapeně jsem koukala na moje jméno a nemohla jsem tomu uvěřit. ,,Ellie já to dala s vyznamenáním!" Zařvala Zoe. ,,Ty si to nedala?" Vyhrkla. ,,Já jsem to dala taky s vyznamenáním" řekla jsem. ,,A proč nejsi šťastná?" ,,Já jsem strašně moc šťastná ale překvapená. Já vůbec nevím co mám dělat" zasmála jsem se. ,,Ty jsi blázen" zasmála se a objala mě. ,,Raduj se. Řvi radostí nebo skákej" řekla a já se znova zasmála. ,,Já jsem udělala maturitu" řekla jsem pořád překvapeně. ,,My jsme daly maturitu Ellie! Dnes půjdeme oslavovat do baru!" Vypískla a já se usmala a znova ji objala.

*******

Je večer ten stejný den a já jsem doma a připravuju se na dnešní party. Nebo to není party. Prostě jdeme se Zoe do klubu oslavovat naší vydařenou maturitu.

Za chvíli jsem byla hotová. Měla jsem úžasné červené šaty, které jsem dostala od Zoe k narozeninám. Jsou fakt úžasné.

Vzala jsem si svoji kabelku a pak jsem šla pryč

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.



Vzala jsem si svoji kabelku a pak jsem šla pryč.

Před klubem jsme měli sraz se Zoe. Tam jsme se přivítaly a pak jsme šly dovnitř a začaly oslavovat.

*******
Už tu jsme asi dvě hodiny a já zrovna tancuji když mě najednou někdo chytil za boky. Začala jsem se vlnit do rytmu a začala se kroutit kolem jeho rozkroku. Po chvíli jsem se otočila a podívala se na něj. Byl to nějaký neznámý kluk. Usmál se na mě a políbil mě. Začala jsem se s nim líbat když jsem si najednou vzpomněla na Justina. Chtěla jsem ho mít u sebe. Chtěla jsem aby se mnou oslavoval. Panebože já se tu líbám s nějakým neznámým klukem?!

Hned jsem se od nej odtahla a odešla jsem a snažila se najít Zoe. Trošku jsem se motala protože jsem měla v sobě více alkoholu.

Za chvíli jsem ji viděla sedět u baru, pila nějaký koktejl a povídala si s nějakým klukem. ,,Zoe jdu domu" řekla jsem ji. ,,Proč?" Nechápavě se na mě podívala. ,,Už mě to tu nebaví" řekla jsem a hned na to jsem odešla. Venku jsem začala trochu brečet. Nějak jsem si teď uvědomila že kdybych v sobě měla více alkoholu tak bych se s tím klukem třeba vyspala. Panebože.

Za chvíli jsem si zavolala taxík a ten přijel do chvíle. Nastoupila jsem a nadiktovala adresu Justina. Potřebuji ho. Strašně moc.

Za chvíli tam dojel. Dala jsem mu peníze a vystoupila jsem.

Zazvonila jsem na jeho vilu a čekala až mi otevře.

,,Ellie?" Ospale se na mě podíval když otevřel. ,,Můžu dál prosím?"

Tak jak se vám to líbí? ❤️ doufám že budou hezké komentáře❤️

My hockey player✔️Kde žijí příběhy. Začni objevovat