Justin
,,Ellie?" ozval jsem se když jsme seděli v obýváku a koukali na televizi. Ellie mi ležela v klíně a koukala na televizi. Já jsem ji hladil po vlasech a užíval si to..
,,Ano?",, Teď spolu chodíme že ano?" Usmál jsem se.
Ellie se posadila a pak si na mě sedla obkročmo.
Usmál jsem se a chytil ji za boky.
,,Jsme spolu. Chci být s tebou" usmála se a políbila mě.,, Miluju tě" zašeptal jsem ji do rtů.,, Já tebe taky" zašeptala a přejela mi rukama po hrudi a kousla mě do rtu.,, Chceš si hrát jo?" usmál jsem se a chytil ji za zadek a zmáčkl ho. Ellie zavzdychala a já se jí dostal jazykem do pusy. Naše jazyky začaly bojovat o převahu.
Po chvíli jsem ji položil na gauč a lehl si nad ní.
Zase jsme se začali líbat ještě dravěji a vášnivěji.
Obmotal jsem si její nohu kolem mého pasu a začal ji hladit po stehnu.
Trochu víc jsem se k ní přitiskl a ona najednou zasyčela.,, Co se děje?" vyhrkl jsem.
,,To nic" zašeptala a já se od ní trochu odtáhl a vytáhl ji tričko a při pohledu na její břicho jsem se úplně zděsil.,, Ellie panebože." vyhrkl jsem vyděšeně. Skoro celé břicho měla poseté modřinami.
,,To ti udělal on?" zavrčel jsem.,, Jo" zašeptala.,, Panebože to je hajzl. On do tebe kopal?",,Jo" zase zašeptala a já pokroutil nevěřícně hlavou.,, To je fakt debil. Je mi to tak strašně líto Ellie. Můžu za to já" povzdechl jsem si.,, Ne Justine ty za to nemůžeš" řekla.
,,Ale jo můžu Ellie. Začalo to tím když mě viděl ve tvém bytě bez trička. Předtím to nedělal ne? Nebo jo?",, Ne",, No vidíš. Já můžu za to že tě takhle zbil. Strašně se omlouvám" nahrnuli se mi slzy do očí. Bylo to hrozný. Celé její břicho bylo úplně modré.
,,Justine prosím nedávej si to za vinu prosím. A hlavně nebreč" utřela mi slzy které jsem neudržel.
,,Teď jsme spolu a za Michaelem se už nikdy nevrátím. Už to bude jenom dobré ano?" pohladila mě po tváři a já se usmál.,, Už nikdy ti neublíží. Nedovolím aby ti ještě někdo ublížím" řekl jsem a políbil ji.,, Věřím ti" usmála se.
Posunul jsem se dolů a začal ji dávat malé polibky na její bříško.,, Nebolí tě to doufám?",, Ne je to příjemné" usmála se a já se taky usmál a začal ji dávat ještě další polibky na ty příšerné modřiny.
********
Je už deset večer a Ellie se zrovna sprchuje. Jsem strašně šťastný člověk. Konečně mám Ellie jenom pro sebe. Miluju ji strašně moc a jsem rád že je se mnou.
,,Justine?" ozvalo se z koupelny.,, Jo?" vstal jsem z postele a šel do koupelny. Ellie měla kolem sebe obmotaný ručník a ještě si sušila vlasy dalším ručníkem.,, Jsi sexy víš to?" usmál jsem se a chytil ji kolem boků.,, Nejsem" Protočila očima a zasmála se.,, Ale jo jsi sexy a neříkej že ne. Já mám vždy pravdu" Usmál jsem se.
,,Co jsi vlastně chtěla?" zeptal jsem se.,, Nemám tu žádné pyžamo" řekla.,, To se vyřeší" mávl jsem rukou a šel jsem zase do pokoje a ze svoji skříně jsem vzal jedno moje triko a vrátil se do koupelny.,, Tady" podal jsem ji triko.,, Děkuji moc" usmála se a já šel zase do pokoje a lehl si na postel.
Za chvíli Ellie přišla a usmála se na mě.,, Pojď ke mě" natáhl jsem ruce a ona přešla ke mě a já jí stáhl na sebe takže si na mě lehla.,, Jsem šťastný" Usmál jsem se a dal jí pusu do vlasů.,, Já jsem taky šťastná" usmála se a políbila mě.
,,Jednou si mluvila o té Paříži jak by si tam jela s tou školou. Jedeš tam teda?" odhrnul jsem ji vlasy z tváře.
,, Chtěla bych strašně do Paříže ale ne",, Jakto? Co se stalo? Oni ti nepůjčili v tom domově?",, Ne řekli mi že tam nebydlím takže mi žádné peníze nemůžou dávat. Jsem tam jenom zapsaná a oni mi peníze prostě půjčovat nemůžou když tam nebydlím" povzdechla si.
,, Já ti ty peníze dám" řekl jsem.,, Tak to ne" vyhrkla.,, Ale jo já ti to chci dát",, Justine prosím to ne.",, Říkala si částku toho zájezdu nebo co to je a není to tolik. Mě to problém rozhodně neudělá" řekl jsem.,, A prosím nemluv o tom už. Chci ti ty peníze dát ano?" zvedl jsem ji hlavu aby se mi podívala do očí.,, Ano" pousmála se a políbila mě.
,,Jsem unavená" zašeptala a lehla si vedle mě a já si ji k sobě úplně přitiskl a položil si její hlavu na moji hruď.,, Tak spinkej" pohladil jsem ji po zádech a rukou zajel na její zadeček.,, Tak dobrou" zamumlala.,, Dobrou" Usmál jsem se a přikryl nás peřinou a zhasl lampičku a taky se snažil usnout.
*******
Už je další den ráno a já zrovna snídám snídani kterou udělala Ellie. Ona je zrovna teď někde nahoře. Po snídani chceme jet na tu policii ale nejdříve se chceme jet podívat k jejímu paneláku a zjistit jestli tam ten Michael je. No a jestli tam bude tak to bude s policií hodně zajímavý.
,,Jayi?" ozvala se Ellie a já se otočil a podíval se na ni. Stála tam nervozně s nějakou obálkou v ruce a přešlapovala z místa na místo.,, Děje se něco?" nechápavě jsem se na ni podíval.
,,No tady máš peníze" podala mi obálku.,, Cože?",, No za to jak si mi zaplatil ten byt tak ti to chci začít vracet. Je tam toho málo ale chci ti to všechno vrátit. Nechci ti být dlužná. Měla jsem to už v tašce od včera ale nějak jsem na to včera zapomněla" řekla.,, Ellie ne já ty peníze nechci",, Cože? To ani ze srandy neříkej",, Já si nedělám srandu. Já ty peníze fakt nechci. Nepotřebuji je. Mám peněz hodně a nechci aby si mi to vracela hlavně teď když ještě musíš platit ostatní věci do školy a tak",, Ne Justine já ti to chci prostě vrátit. Vem si to" zase ke mě natáhla ruku s obálkou.,, Ne",, Justine sakra!" vyhrkla.,, Přijde mi to blbý Ellie. Vždyť to je jako kdyby si mi platila za to že spolu chodíme. Jsem tvůj přítel a ty mi budeš dávat peníze. Vždyť to je divný",, A mě to snad divný nemá přijít?!" zařvala a já vykulil oči. Nečekal jsem že takhle vyjede.
,,Justine mě to přijde hrozně blbý. Ty si mi zaplatil byt, Chceš mi zaplatit i ten zájezd do Paříže a určitě máš v plánu mi něco koupit vím to protože tě znám. Ty mi prakticky platíš celý můj život a to já nechci. Tak si ty peníze sakra vem!" zařvala, hodila tou obálkou na zem a odešla do kuchyně. Povzdechl jsem si a pokroutil hlavou.
Vzal jsem tu obálku a otevřel to. Bylo tam asi 1000 dolarů. Takže asi tak její jedna výplata. Znova jsem si povzdechl a pak jsem z toho vyndal 400 dolarů.
Potom jsem se rozešel do kuchyně.
Ellie smutně seděla na zemi u linky a koukala do zdi.
,,Ellie" povzdechl jsem si a sedl si k ní na zem.,, Ellie musíš mě pochopit. Já tě nechci obírat o peníze protože vím že ty potřebuješ každý dolar. Teď si platíš všelijaké věci ve škole a kdyby si mi pořád dávala peníze tak stejně bych ti pak zase musel půjčit protože by si to nezvládala",, Ale já ti nechci být dlužná" zašeptala a já jí chytil za ruce.,, Zlato mě to nevadí ano? Budeš mi to splácet třeba za dva roky ale teď fakt nemusíš když ještě chodíš do školy. Teď si tohle vezmu. Ale dám ti těch 400 dolarů na tu Paříž ano? Vem si to prosím. Chci aby si jela se svojí třídou do Paříže. Je to úžasný město. Chtěl bych tam jet s tebou a chtěl bych tě políbit u Eiffelovky. Ale potom pojedeme spolu třeba jen my dva. Teď chci aby si tam jela. Takže si těch 400 dolarů vem. Já si vezmu těch 600 a budeme oba spokojení jo?" pohladil jsem ji po tváři.
,,Ale jednou ti to prostě vrátím jo?",, Ano vrať mi to třeba až dokončíš střední ano?" znova jsem ji pohladil po tváři.
,,Já tě miluju" vydechla a objala mě.,, Taky tě miluju zlato" usmál jsem se a políbil jsem ji.
Tak jaký máte názor? ❤ prosím nějaký hezký komentář ❤
ČTEŠ
My hockey player✔️
FanfictionPříběh jsem psala hoooodně dávno, takže asi tam bude hodně chyb, tak se omlouvám předem :) Bohatý hokejista. Pouhá číšnice a pořád středoškolačka, která sama nemá moc peněz. Hokejista jednou s kamarády zabloudí do restaurace kde pracuje a tam jí p...