7

7.5K 245 6
                                    

O dva dny později

Justin

Dnes je středa nějak odpoledne a já jdu zase k Ellie do bytu. Jdu ji zkontrolovat. Naposledy jsem u ní byl včera dopoledne.

Zazvonil jsem na její být a čekal až otevře.

Za chvíli otevřela a já se usmál ale když jsem ji viděl tak mi úsměv zmizel.

Ellie byla namalovaná, upravená a oblečená ven.

,,Ty se někam chystáš?" zeptal jsem se jí naštvaně.,, Uh ne jenom jsem se oblékla. Takhle chodím vždy doma",, Vždy takhle zmalovaná? Vidím že si se tím make-upem snažila zamaskovat svoje kruhy pod očima že? Chceš jít do práce?",, Justine já musím. Nebudu se s tebou o tom bavit" zavrčela.

,,Sakra Ellie. Budeme se o tom bavit. Včera si vypadala pořád hrozně. Bylo ti pořád strašně blbě a rozhodně ti nevěřím že ti je teď už strašně dobře. Je ti pořád blbě takže prostě do práce nejdeš" řekl jsem naštvaně a sáhl ji na čelo. Pořád byla strašně horká.

,,Jdi zpátky do postele. Pořád máš horečku. Vím že se chovám jako nějaký tvůj rodič ale ty opravdu nemůžeš jít do práce Ellie. Nemůžeš tam 6 hodin obskakovat lidi. To by si se úplně zřídila a mohla by si pak ležet ještě další měsíc",, Justine já musím do tý práce jít" řekla a snažila se mě odstrčit a chtěla odejít ale já jsem jí chytil a doslova odtáhl do obýváku.

,,Nejdeš tam" řekl jsem naštvaně a ona se rozbrečela.,, Ellie co se děje?" sedl jsem si k ní na gauč.,, Já potřebuji peníze" zavzlykala.

,,Proč? Ty nemáš?",, Já prostě jsem tenhle měsíc toho měla strašně moc a úplně jsem zapomněla na nájemné a musím to zaplatit už zítra a ještě mi chybí hodně peněz a já to musím zaplatit protože už několikrát jsem to zapomněla a zaplatila jsem to správci pozdě a on řekl že jestli to ještě jednou zaplatím pozdě tak mě prostě vyhodí protože mě tu nechce",, Cože? Proč by tě měl vyhodit a kolik ti ještě chybí?",, 150 dolarů",, Cože tolik?!" vyhrkl jsem.

,,Je to strašně moc",, A kolik platíš?",, 450 dolarů za měsíc",, To si se asi zbláznila ne?" vyhrkl jsem.,, Proč?",, Vždyť to je za nájemné strašně strašně moc. Kolik si zaplatila za tenhle byt?",, Právě že málo ale platím hodně nájemné",, Ellie takhle to nejde. To je opravdu moc. Teď ti dám těch 150 dolarů aby si to zaplatila a pak ti najdeme jiný byt",, Cože proč?",, Protože 400 je opravdu strašně moc peněz za tenhle maličký byt. Nedivil bych se kdyby to byl nějaký velký byt ale tohle je na takový peníze opravdu moc. Kolik platí ostatní lidi odtud?",, Já nevím" zašeptala.,, On tě jen využívá Ellie. Nemyslím si že by si normálně platila tolik peněz. On využívá tvého věku. Myslí si že neřešíš tu cenu jenom se to snažíš zaplatit aby tě nevyhodil. Dnes si to s ním půjdu pěkně vyřídit a pak ti najdeme jiný byt protože rozhodně nebudeš platit tuhle cenu za tenhle malý prostor." vyhrkl jsem.,, Justine ale já nemám na nový byt",, Já ti to zaplatím. Klidně mi to pak celý svůj život splácej ale tady nebudeš" řekl jsem.

,,Tak jo" zašeptala.,, Do práce půjdeš aspoň tak za týden" řekl jsem jí a ona přikývla.

,,Teď se převlíkni a já ti půjdu koupit nějaké jídlo" řekl jsem.,, No tak jo" povzdechla si.,, A ne že až přijdu tak tady nebudeš. Vezmu si tvoje klíče jo?" řekl jsem a ona přikývla.

,,Převlíkni se zase do pyžama nebo do čeho chceš a lehni si." řekl jsem jí.,, Budu tu za chvíli" řekl jsem a odešel jsem.

Doběhl jsem dolů a viděl jedny dveře s jménem a pod tím měl napsáno správce této budovy. Skvělý toho přesně potřebuji.

Zaklepal jsem a čekal až mi otevře. Za chvíli otevřel muž asi tak 40 let. Když se na mě podíval tak vykulil oči.,, Vy jste ten hokejista" vyhrkl.,, Jo ale kvůli tomuhle tady rozhodně nejsem" řekl jsem.,, Děje se něco?",, Chci se zeptat kolik se tady platí nájem?",, Vy se sem chcete nastěhovat?" vyhrkl.,, Ne to rozhodně ne ale moje kamarádka jo a chci se zeptat kolik se tu platí nájemné" řekl jsem.,, Každý byt je stejně velký a dávám cenu 250 ale pak to někdy zvýším na 300" řekl. Ten kretén. Věděl jsem že tu cenu kterou Ellie platí je strašně moc.

,,Vy jste úplný kretén" vyhrkl jsem.,, Proč jako?" zasyčel.,, Jsem kamarád Elizabeth Hill. Bydlí v pátém patře. Určitě víte kdo to je. Jako jediná tu jako kráva platí 450 dolarů za měsíc. Vy jste se úplně zbláznil? Bydlí tam sama a má maličkej byteček a vy ji dáte tuhle cenu. Jste totální idiot. Vy jste využil toho že je zoufalá a že potřebuje nějaký byt a že je mladá a nemá takový přehled o cenách" zavrčel jsem.,, Ta kráva mi nechtěla dát. Říkal jsem jí že si může užít a že by se měla se mnou dobře ale nechtěla a za to to má maličká",, Děláte si prdel? Vždyť ji bylo 17 když se sem přestěhovala" řekl jsem naštvaně.,, No a co? Je to hezká dívka a nechtěla se mnou nic mít tak jsem ji tu cenu prostě zvýšil kdyby si to náhodou rozmyslela tak bych tu cenu dal zase dolů" zasmál se.,, Ty kreténe!" zařval jsem a strčil do něj tak že spadl na zem. Kopl jsem do něj a pak jsem si z peněženky vytáhl 450 dolarů a hodil to na něj. Ty peníze měli být pro moje rodiče kvůli mým sourozencům, kteří někam chtějí jet ale teď musím si vybrat znova. Jinak takhle normálně nenosím 450 dolarů v peněžence. Nejsem blázen.

,,Tady už Elizabeth nikdy neuvidíš" zavrčel jsem a běžel zase nahoru.

Prudce jsem otevřel dveře a bouchl s nima.,, Justine děje se něco?" přišla ke mě Ellie už v pyžamu.,, Jdeš ke mě domu" zavrčel jsem.,, Cože?" vyhrkla.,, Tady už nebudeš Ellie. Ne s tím perverzním správcem. Doma ti najdeme nějaký lepší byt" řekl jsem naštvaně.,, Ale...",, Ellie prostě jdeš ke mě. Nenechám tě tady. Ještě by ti něco udělal" řekl jsem.,, Jdi si zabalit nějaké důležité věci. Potom ti pomůžu se stěhováním až budeš zdravá" řekl jsem a ona si povzdechla a šla do ložnice. V kuchyni jsem ji zabalil všechny ty prášky které potřebuje a ještě nějaké to jídlo. Uvědomil jsem si že doma nic nemám. Budu muset něco objednat.

,,Justine a řekneš mi co se stalo?",, Jo v autě" řekl jsem a vzal ji tašku s věcmi a pomohl ji nasadit bundu.

Vylezli jsme z bytu a Ellie zamknula a šli jsme dolů.

,,Bude to chtít podepsat smlouvu o odchodu. Nemůže odejít hned takhle" řekl ten správce když jsme byli dole.,, Ale..." chtěla něco říct Ellie ale já jsem jí zastavil.,, Klidně si odejde teď hned. Prostě se stěhuje. Dal jsem ti peníze za tento měsíc a to ti musí stačit" řekl jsem naštvaně a odešel jsem.

,,Ty jsi mu dal peníze? Kde jsi je vzal?" zeptala se Ellie v autě.,, Šel jsem si to s ním vyřídit. Dal jsem mu těch 450 dolarů. A on mi řekl že ti ten nájem zvýšil protože si s ním nic nechtěla mít" řekl jsem a ona si povzdechla.,, Ellie proč si mi to neřekla? On ti to zvýšil jenom kvůli tomu že si mu nedala. To si měla hned odejít. Ty si věděla proč máš to nájemné tak velké a stejně si neodešla",, Neměla sem kam. Neměla jsem tolik peněz na nový byt" zašeptala smutně.,, Dobře už to nebudeme řešit. Prostě teď budeš chvíli u mě a já ti pomůžu najít nějaký nový byt jo?" řekl jsem.,, Děkuju Justine" usmála se na mě.,, Nemáš zač. Mám tě rád a chci ti pomoct" řekl jsem a ona se usmála.,, Vždy ti pomůžu Ellie" Usmál jsem se.

Děkuju za minulé komentáře. Minule jsem se ptala na to jestli je chcete spolu. Samozřejmě je takhle brzy k sobě dát nechci jenom jsem chtěla vědět co vy na to. Ještě si počkáte ❤ doufám že dnes budou také nějaké hezké komentáře ❤❤

My hockey player✔️Kde žijí příběhy. Začni objevovat