2-5

5K 185 17
                                    

Ellie

,,Takže jsem si to myslel správně" zamumlal a já jsem si povzdechla. ,,Takže to bylo potom jak jsme se spolu vyspali když si za mnou přišla opilá že?" ,,Jo" přikývla jsem.

,,Mužů si sednout?" Povzdechl si a já přikývla a šla za nim do obýváku.

,, Proč si mi to neřekla Ellie?" Povzdechl si. ,,Já jsem chtěla začít od znova. Jela jsem do Itálie a tam jsem začala být opravdu modelka no a pak měsíc potom jsem zjistila že jsem těhotná. Vůbec jsem nevěděla co dělat. Chtěla jsem jít na potrat" zašeptala jsem. ,,Ale pak jsem byla kontrole a doktorka mi ukázala na monitoru Jasona a slyšela jsem tlouct jeho srdíčko a já jsem prostě ho nemohla zabít. Řekla jsem si že bez tebe to zvládnu. Kariéru jsem měla zajištěnou a peníze jsem měla takže to bylo dobrý a tobě jsem nechtěla ničit kariéru. Chtěla jsem být v Itálii protože jsem tam měla opravdu dobré nabídky a kdyby jsem ti řekla že s tebou čekám dítě. Já ani nevím co by se stalo. Nějak jsem nad tím nepřemýšlela. No narodil se Jason a prostě neměl tátu. A když se začal ptát tak jsem mu začala říkat že cestuješ a že nás nechceš" řekla jsem.

,, Kdybych to věděl Ellie tak bych udělal cokoliv abych byl s vámi a staral se o malého. Mohli jsme to vyřešit" ,,Jak by si to vyřešil? Já jsem chtěla zůstat v Itálii a ty si musel zůstat v Kanadě kvůli hokeji. Jak už jsem říkala. Nemohla jsem tě nechat připravit se o hokej" řekla jsem.

,, Mohl jsem vás navštěvovat kdykoliv bych mohl. Mohl jsem se starat o Jasona a mohli jsme být spolu a kdyby" ,,Justine kdyby. Už žádné kdyby není. Nemůžeme se vrátit do minulosti a všechno to napravit to nejde" řekla jsem a on si povzdechl. ,,Strašně moc se ti omlouvám že jsem ti to neřekla. Ale prostě se to už vrátit nedá" nahrnuli se mi slzy do očí.

,,A co teď? Co kdyby jsme teď byli rodina?" Zeptal se. ,,Justine. Ty máš Kendall a ona..." ,,A ona je těhotná" Zašeptal a já vykulila oči.

,,Ona je kurva těhotná doprdele!" Zařval, postavil se a bouchl do zdi. ,,Cože?" Zašeptala jsem nechápavě.

,,Včera mi to řekla. Je v prvním měsíci" Zašeptal. Nedokázala jsem to udržet. Prostě mi z očí začaly padat slzy.

,,Takže budeš mít dvě děti?" Zašeptala jsem. ,, Ellie já nevím jak se to stalo ono..." ,,Stalo se to tak jako u nás. Neměl si kondom" zamumlala jsem a postavila se.

,,Ellie já ti slibuji že budeme rodina. Já Kendall opustím" chytil mě za ruce. ,,Ne!" Vyhrkla jsem a on se na mě zmateně podívala. ,,Justine. Ona je těhotná ona tě potřebuje. To já už mám za sebou. Jasonovi budou čtyři roky, už to není malé miminko které ti Kendall za osm měsíců dá. Jasona můžeš pořád vídat. Ještě teď bych mu neříkala že si jeho táta. Možná až později. Jasona teda můžeš vídat ale nemůžeš opustit Kendall. Vy dva s miminkem můžete být rodina" řekla jsem mu.

,,Ale já s ni nechci být rodina. Může to být obráceně Ellie. My tři můžeme být rodina a když se to Kendall narodí tak budu za ni chodit jenom kvůli malému nebo malé a budu ji posílat peníze." ,,Takhle to já nechci" zašeptala jsem a sklonila hlavu. ,,Ellie já budu s vámi. Budeme spolu a za Kendall budu chodit jenom kvůli miminu" Zašeptal a zvedl mi hlavu. Začal se ke mě přibližovat ale já ho od sebe odstrčila. ,,Vždyť Kendall miluješ" řekla jsem. ,,Já" chtěl něco říct ale začal mu zvonit mobil.

Vytáhl si ho z kapsy a já se podívala kdo mu volá. My o vlku...

,,Já ji mám rád. Hodně rád ale tebe mám taky rád. Ještě víc než jí" řekl. Mobil mu přestal zvonit ale za chvíli to začalo znova.

,,Jdi za ní" odešla jsem od něj. ,,Ellie řekni mi co ke mě cítíš" típl mobil a přešel ke mě.

Co vlastně k němu cítím? Lásku? Cítím k němu něco. Mám ho hodně ráda, možná i víc, ale on má těhotnou Kendall. Bude ho potřebovat. Bude potřebovat lásku, bude potřebovat objetí když ji bude špatně. Bude chtít cítit hlazení po bříško od přítele když ji bude miminko kopat. Ona ho prostě bude potřebovat. Vím jak jsem se cítila já, když jsem byla těhotná. Nesmím tohle udělat další nebohé těhotné holce.

My hockey player✔️Kde žijí příběhy. Začni objevovat