Justin
Je nějak osm hodin možná ani to ne a my jsme pořad v obýváku. Jason už dávno spí a my s Ellie se jen tak mazlíme.
,,Je krásná obloha" zašeptala potichu Ellie. Podíval jsem se ven z okna kam koukala i Ellie a usmál se. Před hodinou zapadlo sluníčko ale pořád je taková oranžovo růžová obloha a je to fakt krásné.
,,Nepůjdeme se ještě jenom my dva projít po pláži?" Zeptal jsem se. ,,Je tu Jason." ,,Ten ale spí" ,,No jo ale co když se probudí?" ,,Zlato neprobudí, spí jako zabitej. Budeme venku jen chvíli. Půjdeme se na chvíli projít a pak se zase vrátíme" ,, Bojím se že se probudí a když nás tu nenajde tak bude brečet a vyvádět a to já nechci" ,,Zlato on se neprobudí. Je unavený a taky trochu posunutý z toho času. Neboj se. A pojď prosím" zvedl jsem se a vytáhl ji na nohy. ,,No tak dobře" povzdechla si a já se usmál a šel s ní ven.
Došli jsme na pláž a tam jsme se začali ruka v ruce procházet. Bylo to krásné.
,,Mám plán na zítra" řekl jsem. ,,Jaký?" Podívala se na mě. ,,Chci s vámi dvěma strávit klidně celý den u moře. Prostě jako rodina konečně" řekl jsem a ona se usmála. ,,Ten plán se ti určitě splní" řekla a já se usmál a dal ji pusu na tvář.
,,Pamatuješ když jsme tady byli před těma pěti lety?" Řekla a já přikývl. ,,Jo bylo to úžasný ale pak jsme museli odjet ale teď už jsme zase tadyi s Jasonem" usmál jsem se. ,,Jo přesně a pamatuješ jak jsme chtěli jít na tamto molo a já jsem se rozeběhla a pak jsme se svalili do písku spolu? To je tak strašně úžasná vzpomínka" usmála se. ,,Jo to je hezká vzpomínka" usmál jsem se.
,,Tak si to připomeneme ne?" Usmál jsem se. ,,Jak?" Zasmála se.
,,Chyť si mě" řekl jsem a rozeběhl se pryč od ní. Slyšel jsem jak se Ellie zasmála a rozeběhla se za mnou.
Neběžel jsem rychle, chci aby mě chytila.
Když jsem slyšel že je blízko mě tak jsem trošku zrychlil ale ona mi najednou skočila na záda. Pohotově jsem ji chytil pod stehny aby nespadla a pak jsme se začali smát.
Otočil jsem se ji k sobě tak aby jsme na sebe viděli a pak jsem ji pomalu položil do písku a lehl si nad ní. ,,Mám s tebou tak krásné vzpomínky" usmala se a já se taky usmál a políbil jí. ,,Miluju tě" Zašeptal jsem ji do rtů. ,,Taky tě miluju" taky zašeptala. Začali jsme se dravěji líbat. Začal jsem jí líbat na krku a ona mě tahala za konečky vlasů.
Sundal jsem ji její tílko a usmál se když jsem viděl že nemá podprsenku. Začal jsem ji líbat na prsou a začal jsem ji stahovat její kraťasy. ,,Justine co jdeš dělat?" Zašeptala. ,,Chci se s tebou pomilovat na pláži" usmál jsem se a sundal si triko.
,,Co když ale někdo..." ,,Nikdo sem nepřijde neboj" políbil jsem ji na její ploché bříško. ,,Jak to víš?" ,,Sem do zadu na tuhle pláž nikdo nechodí. Už strašně dlouho jsem tu nikoho neviděl. Prostě mi věř lásko ano?" Usmál jsem se a ona přikývla a taky se usmála.
Sundal jsem si ještě kraťasy a znova jsme se začali líbat. Navzájem jsme si sundali poslední vrstvu oblečení a pak jsem do ní vnikl. ,,Justine" zašeptala s chytila mě kolem krku. ,,Ano zlato" usmál jsem se a začal se pohybovat. Vzdychali jsme si do ucha a naprosto jsme si to užívali. Bylo to úžasný. Milování na pláži v písku.
,,Už budu" zavzdychala. Začal jsem ji líbat na krku a rukou jsem ji začal třít klitoris. Za chvíli se udělala a celá se uvolnila a padla do písku. Ještě chvíli jsem se pohyboval a taky se udělal a lehl si na ní. Byli jsme strašně spocení ale to nám bylo jedno.
,,To bylo úžasný" zašeptala. ,,To bylo" usmál jsem se.
Asi dalších deset minut jsme leželi vedle sebe nahí v písku a mazlili se. Bylo by docela dost vtipný kdyby se tu nikdo objevil ale my jsme byli v zadu na pláži kam prostě nikdo nechodí takže nemám strach.
,,Půjdeme už?" Ozval jsem se po chvíli a ona přikývla a posadila se. ,,Mám písek úplně všude myslím že i na místech kde by neměl být" řekla a podívala se na svůj rozkrok. Začal jsem se smát jako blázen. ,,Ty jsi blbej" uchechtla se a praštila mě mým tričkem.
Po chvíli jsem se přestal smát a oblékl jsem si boxerky a kraťasy a Ellie si vzala moje tričko a kraťasy a svoje tílko si vzala do ruky.
,,Potřebuji se umýt. Není příjemný mít písek po celém těle" řekla když jsme už byli v baráku. ,,Tak jdi do sprchy. Já půjdu po tobě" řekl jsem a ona přikývla, políbila mě a odešla.
Vešel jsem do obýváku kde spal Jason a myslím že se ani trochu nepohnul. Spal jako zabitej.
Pousmál jsem se a vzal si ho na ruce a šel s ním do druhého patra.
Šel jsem do jednoho menšího pokoje kde byla postel, skříň a prostě všechno co do normálního pokoje patří a položil jsem ho do postele. Sundal jsem mu kraťasy a tričko a z kufru vzal jeho pyžamo. Oblékl jsem mu pyžamové kraťasy a tílko a potom ho jenom přikryl slabou dekou. Sklonil jsem se k němu a dal mu pusu do vlasů. ,,Jsem rád že tě mám" Zašeptal jsem a usmál se. Jason se trochu zamračil a otočil se mi zády a spokojeně si oddechl. Uchechtl jsem se a rozsvítil mu malou lampičku protože nemá rád když je úplná tma když spí a pak jsem odešel do ložnice.
Vešel jsem do koupelny a viděl že si Ellie čistí zuby. ,,Už jsi se umyla?" ,,Jo" zamumlala s kartáčkem v puse a já si sundal svoje oblečení a vlezl do sprchy. Umyl jsem si rovnou i vlasy protože jsem i ve vlasech měl písek. No jak říkala Ellie. Měl jsem ho všude. Ale nelituji našeho sexu v písku. Bylo to úžasný.
Po chvíli jsem vylezl ze sprchy, obmotal si kolem pasu ručník a druhým ručníkem jsem si vysušil vlasy. Potom jsem si taky vyčistil zuby.
Vešel jsem do ložnice a oblékl si nové boxerky a lehl si k Ellie do postele. Ellie se ke mě hned přitulila a já jí dal pusu do vlasů.
,,Justine?" Povzdechla si. ,,Hm? Stalo se něco?" Zeptal jsem se protože se mi nelíbil její tón hlasu.
,,Jak to bude až budeš muset zase začít hrát hokej?" Zeptala se a já se zarazil. Nad tím jsem vůbec nepřemýšlel. ,,Ty budeš muset odjet do Kanady ale já budu muset zůstat v New Yorku kvůli Victoria Secrets" řekla a podívala se na mě jejíma krásnýma zelenýma očima. Její oči úplně miluju. Takovou barvu očí moc lidí nemá. Je to taková světle zelená ale i trošičku ale fakt trošičku modrá. Má úžasný oči.
,, Nad tímhle jsem ještě nepřemýšlel" povzdechl jsem si. ,,Já se bojím jak to bude. Já se nemůžu vzdát modelingu a ty zase hokeje" z oka jí vytekla slzy. ,,Lásko moje to nějak vyřešíme. Neboj se. Hlavně teď neplakej na naší dovolené ano?" Objal jsem ji a ona popotáhla a přikývla.
,,Nikdo se ničeho vzdávat nebude. Vyřešíme to" Zašeptal jsem ji do ucha. ,,Miluju tě" řekli jsme oba dva naráz a pak se políbili.
Docela jsem se ale bál jak to dopadne.
Ahoj tak co pořád vás to baví? Budou nějaké hezké komentáře??❤️❤️
ČTEŠ
My hockey player✔️
FanfictionPříběh jsem psala hoooodně dávno, takže asi tam bude hodně chyb, tak se omlouvám předem :) Bohatý hokejista. Pouhá číšnice a pořád středoškolačka, která sama nemá moc peněz. Hokejista jednou s kamarády zabloudí do restaurace kde pracuje a tam jí p...