15

6.2K 240 10
                                    

Druhý den

Ellie

Ráno jsem se probudila s úžasným pocitem.

Otevřela jsem oči a protáhla se. Ležela jsem pod dekou kterou jsem po chvíli zvedla a hned na to se kousla do rtu. Byla jsem nahá. Potom jsem se podívala na Michaela, který ležel vedle mě a byl ke mě otočený zády. Ano vyspali jsme se spolu. Včera. Nejdřív mi se pomáhal učit. Potom jsme si udělali večeři. V ložnici jsme si pustili film. Donutila jsem ho se podívat na 50 odstínů šedi no a trochu se to zvrtlo a vyspali jsme se spolu. Nejdříve jsem to nechtěla ale chtěla jsem to už mít za sebou a Michaela miluju. Ano asi ho opravdu miluju a vím že on miluje mě. Co víc si přát? Takže jsme se spolu vyspali a bylo to úžasný. Ano bolelo to, ale on byl hodně jemný a já jsem si to užila.

Otočila jsem se na bok a začala hladit Michaela po zádech. Michael něco zabručel a začal se na mě otáčet.

,,Ahoj" Usmál se.,, Ahoj" zašeptala jsem a políbila ho.,, Jak si se vyspala?" zeptal se s úsměvem.,, S tebou moc dobře" usmála jsem se a objala ho.,, To jsem rád. Bolí tě něco?" pohladil mě po tváři.,, Zatím ne. Uvidím až se postavím" řekla jsem a on přikývl..

,,Dnes budu muset jít po snídani pryč" řekla jsem když mi do hlavy vešla myšlenka Justina. Musím ho navštívit jak říkal Ryan a asi mu mám pomoct ale to opravdu nevím jak.

,,A kam? Do práce nejdeš ne?",, Ne to ne ale chci jít za kamarádem",, Aha tak to je jasný. Já půjdu za rodiči. Už jsem u nich dlouho nebyl",, Jo" falešně jsem se usmála.,, Co je?" starostlivě se na mě podíval.,, Tvoje rodiče pořád bydlí tam kde bydleli?" zeptala jsem se.,, Jo proč? Jo aha" přikývl. Vedle rodičů Michaela bydlí moje rodiče. Do té obce už se nechci nikdy vrátit takže Michael mě tam nikdy nedostane.

,,Opravdu je nechceš vidět?",, Ne" zakroutila jsem hlavou.,, Dobře teď nechci kazit dnešní ráno. Zůstaň tady já jdu udělat snídani do postele ano?" Usmál se a já s úsměvem přikývla a dala mu pusu. Je úžasný.

Justin

Probudil jsem se na zvonek od dveří. Povzdechl jsem si a přikryl si peřinou i hlavu.

Znova se ozval zvonek. Povzdechl jsem si znova a vstal pomalu z postele. Zase mě příšerně bolela hlava a bylo mi blbě od žaludku. Včera jsem to zase přehnal. Podíval jsem se na sebe do zrcadla no a co říct. Vypadal jsem hrozně.

Zase se ozval zvonek.,, No jo už jdu Doprdele!" zařval jsem a šel dolů.

Otevřel jsem dveře a hned viděl Ellie. Takže buď se mi to zdálo z toho alkoholu a nebo tu fakt stojí.

,,Ahoj" usmála se Ellie.,, A-ahoj" zakoktal jsem překvapeně.,, Můžu dál?" chvíli jsem na ní koukal a pak jsem se vzpamatoval a pustil ji dovnitř.

,,Co tady děláš?" zeptal jsem se.,, Chtěla jsem tě navštívit" pokrčila rameny. Nevěřil jsem ji. Sama od sebe by sem nepřišla ale teď to nebudu řešit.

,,Aha" přikývl jsem.,, Chceš něco k pití? Jídlu?",, No vodu bych si dala ale vidím že ti je špatně tak přijdu asi jindy" řekla.,, Ne" vyhrkl jsem a chytil ji za ruku.,, Zůstaň tady prosím" zašeptal jsem. Ellie se nervozně kousla do rtu a vytrhla se mi.,, Tak jo" zašeptala a já si povzdechl. Už ani dotknout se jí nemůžu.

,,Dobře dám ti tu vodu" řekl jsem a šel do kuchyně a ona šla za mnou.,, Můžu ti tady uklidit?" ozvala se za mnou.,, To nemusíš",, Ale já chci" řekla a začala uklízet všechny ty flašky od alkoholu.

,, Tak jak se máš?" zeptala se se.,, Hele Ellie nech toho. Kdo ti řekl ať sem jdeš?",, Nikdo",, No tak Ellie přestaň. Sama od sebe si sem rozhodně nepřišla" řekl jsem a ona si povzdechla.,, Ryan že?" došlo mi to. Přikývla.,, Nechápu proč se do toho sere" zamumlal jsem.,, Justine je to tvůj nejlepší kamarád. On ti chce pomoct.",, Já nepotřebuju pomoct!" rozhodil jsem rukama.,, Ale jo potřebuješ Justine! Vždyť se na sebe podívej sakra! Vím že máš kocovinu protože si se včera s prominutím ožral. A tady tohle? Všude tady jsou flašky od alkoholu! Justine ty jsi hokejista. Nejsi alkoholik. Tak prosím přestaň. Kvůli mě" poslední dvě věty zašeptala smutně.

,,Vím o tvoji minulosti" řekla a já se na ni překvapeně podíval.,, Jak?",, Ryan. Nezlob se na něj že mi to řekl. Já jsem to z něj doslova vyprostila"

,,Takže víš i o Seleně?" ironicky jsem se uchechtl a prohrábl si vlasy.,, Jo" zašeptala.

,,Skvělý" zašeptal jsem.,, Je mi to líto",, Jestli mi chceš vyjadřovat lítost tak můžeš hned odejít. Mám prostě smůlu na lásku." pokrčil jsem rameny.,, Justine najdeš tu pravou neboj se" pousmála se.,, Myslel jsem si to o Seleně ale ta teď čeká druhé dítě ale ne se mnou. Je šťastná s někým jiným a teď a teď ty" povzdechl jsem si.,, Myslel jsem si že konečně budeš ta pravá ale máš jiného" řekl jsem zklamaně.,, Justine." zašeptala.,, Prosím žádnou lítost Ellie. " řekl jsem.

,,Justine Ryan mi také říkal no že tě vyhodili z týmu právě kvůli tomu co se děje teď znova. Nedopusť aby se to stalo znova prosím. Přece nechceš přijít o práci ne? Hokej je tvoje vášeň ne?",, Jo" řekl jsem.,, No vidíš. Tak prosím přestaň s tím. Alkohol je svině a drogy ještě víc. Nevím jestli je opravdu bereš ale Ryan říkal že asi jo. Drogy jistojistě nevím ale ten alkohol to je hrůza. Všude jsou tady flašky od alkoholu. Musíš toho nechat" řekla..

,,Pokusím se" zašeptal jsem.

Chtěl jsem ještě něco říct ale začal ji zvonit mobil.,, Promiň" zašeptala a mobil zvedla.

,,Ahoj" usmála se.,, Opravdu? A co bude k obědu?" usoudil jsem že asi mluví s tím Michalem. Bože.

,,To jsi moc hodný zlato." usmála se. Ach jo tohle mě opravdu bolí Ellie.

,,Ano. Budu doma tak před obědem" řekla se sladkým úsměvem. Proč se takhle neusmívá kvůli mě?

,,No to nevím" zasmála se.,, Noc bych si ráda zopakovala ale ještě to trochu bolí" řekla potišejc a tohle mě opravdu hodně zlomilo. Takže ona se s ním už vyspala? Panebože. Ona už není panna a připravil ji o to on. To snad ne.

Otočil jsem se na patě a šel jsem do obýváku. Potřeboval jsem si sednout.,, Lásko musím končit tak ahoj" slyšel jsem ještě. Sedl jsem si na gauč a dal si hlavu do dlaní.

,,Justine co se děje?" sedla si vedle mě.

,,Můžeš prosím odejít?" nahrnuli se mi slzy do očí.,, Proč Justine co je?",, Odejdi hned teď" řekl jsem.,, Dobře. Tak promiň" zašeptala.

,,Ahoj" zašeptala a já nic neřekl takže odešla. Když jsem slyšel zabouchnutí dveří tak jsem se rozbrečel. Takže prostě je to na sračky všechna. Láska je svině.

Ahoj holky. V minulé části nebylo MC názoru což mě překvapilo tak doufám že se to dnes zlepší. ❤❤

My hockey player✔️Kde žijí příběhy. Začni objevovat