13

6.7K 237 10
                                    

O dva týdny později

Justin

Tak uběhli skoro dva týdny co jsem Ellie neviděl a ani skoro o ní nic nevím. Potom co odešla z našeho tréninku tak jsem ji pořád volal a tak ale ona si očividně změnila číslo nebo já nevím. Prostě mi to tam říká že toto číslo neexistuje takže asi si to musela změnit kvůli mě. Což fakt nechápu. Já se s ní chci vídat a jenom kvůli tomu debilovi Thomasovi se to všechno posralo. Takže jak jsem říkal o Ellie skoro dva týdny nic nevím. Když jdu k ní tak mi neotevírá a v práci není protože restauraci opravují takže opravdu nevím.

S Thomasem už se nebavíme ale když hrajeme hokej tak jsme prostě spoluhráči takže žádný naschvály si neděláme. To až když nejsme na ledě.

Ellie to prostě vzala vážně a opravdu se se mnou nechce vídat a to prostě všechno posral Thomas. Debil prostě.

,,Justine už jsi s tou Ellie promluvil?" přišel za mnou Ryan.,, Ne změnila si kvůli mě číslo" uchechtl jsem se ironicky.,, Myslím že už ani nemá cenu s ní mluvit",, Proč jako?" podíval jsem se na něj. Podal mi nějaký časopis a já se podíval na hlavní stránku.

,,Kde pak máme Biebera?" přečetl jsem si titulek. Na úvodní stránce byla Ellie a já.

,, Co to je?",, Podívej se dovnitř" řekl Ryan a já otevřel časopis na stránce kde psali že tam bude tohle téma.

Hned když jsem to otevřel tak jsem viděl fotku sebe a Ellie jak sedí na mém zápase a potom Ellie s nějakým klukem. Byli tam tři selfie s tím klukem.

Přečetl jsem si jeden odstavec.,, Dlouho jsme už neviděli Justina a Ellie spolu. Že by se stalo něco hrozného? To nikdo neví jen oni dva. Ale Ellie to určitě netrápí. Našla si už nového boye a my ji ho schvalujeme. Sice ho moc neznáme ale je pěkný, je o pár let starší takže se o Ellie postará. Máme tu s ní i krátký rozhovor když jsme Ellie potkali právě i s Michaelem, jejím přítelem."

N:,, Ahoj Ellie kde máš Justina?" E: ,, S Justinem už se nebavím. Už jsme se dlouho neviděli." N: ,,No právě. Už dlouho jsme vás spolu neviděli. Co se stalo?" E: ,, Já jsem obyčejná holka a on slavný hokejista. Prostě by to neklapalo" N: No to je ale škoda protože jste byli docela roztomilý ale jinak vidím že tu máš někoho jiného" E: ,,Ano to je Michael. Můj uhm..." M: ,,Jsem její přítel" N: ,,Přítel?" E: ,,Michaela znám už strašně strašně dlouho. Odjel studovat vysokou školu do Evropy a teď se vrátil a já ho miluju. Chodíme spolu" 

,,To je kravina" zavrčel jsem. ,, Asi není. Podívej se na ty fotky. To není fake tohle" 

 To není fake tohle" 

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.
My hockey player✔️Kde žijí příběhy. Začni objevovat