O týden později
Ellie
,,Jasone zlato tak já jdu!" Zavolala jsem na Jasona když k nám do bytu přišla moje mamka aby ho mohla hlídat. Já musím totiž fotit fotky s Calvin Klein.
,,Ahoj mami!" Přiběhl ke mě a objal mě. ,,Tak pa. Nezlob babičku" řekla jsem mu a pohladila ho po hlavě.
,,Neboj" zazubil se. ,,Děkuji mami. Tak já jdu" řekla jsem mamce a ona přikývla a usmala se.
,,Tak ahoj" řekla jsem a pak jsem odešla.
Za čtvrt hodiny jsem už byla ve studiu Calvin Klein.
,,Dobrý den já jdu fotit nějakou kolekci jsem Elizabeth Hill" řekla jsem jedný holce u recepce. ,,Ano. Jděte do sálu tři a tam už je Laura" řekla a já přikývla a šla do toho sálu.
Když jsem tam došla tak jsem se pozdravila s Laurou. Laura je taková pomocnice při každém focení. Nebo spíše určuje co se bude teď fotit a určuje jaké oblečení si na sebe máme obléct.
,,Budeš ale fotit ještě s jedním klukem" řekla a já přikývla. Je mi to jedno.
,,Ještě tu není takže si můžeš dělat cokoliv" řekla a začala připravovat nějaké oblečení a já si zatím prohlížela nějaké časopisy které tu byli.
,,Moc se omlouvám, nějak jsem zapomněl" ozval se povědomý hlas a já zvedla hlavu a viděla Justina. Ale ne. Panebože. Do čeho jsem se to sakra dostala?
,,To je v pohodě Justine" usmála se Laura a Justin se podíval na mě a hned vykulil oči. ,,Ellie" řekl překvapeně a já sklonila hlavu.
,,Ale ne" povzdechla si Laura když se podívala na svůj mobil. ,,Fotograf tu bude až za půl hodiny. No to nevadí. Tak já si jdu dát kafe. Můžu vás tu nechat?" Podívala se na nás. Nic jsem nestihla říct protože začal mluvit Justin. ,,Jasně v pohodě" řekl Justin a já si povzdechla.
Laura odešla a já se podívala na Justina. ,,Ty si se vrátila do Ameriky" usmál se. ,,Jo" přikývla jsem. ,,Ty tady zase bydlíš?" ,,Ano mám v takovém hotelu apartmán. Je to prostě jako byt" řekla jsem a on přikývl.
,,To je super" usmál se. Oba dva jsme mlčeli. Já jsem měla skloněnou hlavu ale věděla jsem že na mě kouká.
,,Proč si mi neřekla že odjíždíš do Itálie?" Řekl najednou a já se na něj podívala.
,,Nevím" pokrčila jsem rameny. ,,Mohla si mi to říct a já jsem mohl jet s tebou. Přestal bych hrát hokej" ,, Justine. Já jsem chtěla začít od znova a i kdyby jsme spolu byli a neměli jsme žádné problémy tak by si prostě se mnou nemohl jet. Nemohla bych tě připravit o tvůj sen." Řekla jsem. ,,Ale stejně teď už je to jedno. Já už se o mém odjezdu nechci bavit" řekla jsem nebo spíše zašeptala.
,,Dobře. Máš nějakého přítele?" ,,Nemám" ,,Tak to je dobrý" pousmál se. ,,Dobrý? Děláš si ze mě srandu? Ty chodíš s Kendall. Ona je tvoje přítelkyně. A i kdyby jsem js s někým chodila tak ty vůbec nemůžeš říkat že je to dobrý. Nemáš vůbec důvod žárlit už spolu nejsme chápeš?" Řekla jsem naštvaně. ,,Promiň" povzdechl si.
,,Tak fotograf je tady" řekla Laura a vešla do místnosti a hned za ni byl fotograf.
,,Omlouvám se za zpoždění" řekl a začal si připravovat svoje věci.
,,Tak Ellie. Ty si vem tenhle crop top a tyhle ty džíny a ty Justine taky džíny a to tílko" řekla Laura a my jsme se šli převlíknout.
,,Nejdříve se budete fotit samostatně a pak spolu" řekla Laura a my jsme přikývli.
,,Tak jdi ty Justine" řekla a Justin šel na místo kde se fotí.
,,Takže nejdřív se koukej na mě. Potom můžeš i do stran a potom si začni sundavat to tílko" řekl fotograf John a Justin přikývl. Koukala jsem na něj jak tam pózuje. Byl strašně sexy. A hlavně když si sundal to tílko tak Panebože. Je mnohem víc vypracovanej.
,,To budou skvělý fotky! Sedni si na zem a koukej na mě!" Řekl John a Justin udělal to co řekl.
,,Je to skvělý. Tak teď Ellie" řekla Laura a já šla na místo kde byl před chvíli Justin.
,,Ellie ty prosím si dělej jakékoliv pózy. Jsi modelka takže víš jak se chovat. Ale chci aby sis parkrat prohrábla vlasy a třeba ještě víc si vytáhla ten crop top" řekl a já přikývl a začala dělat svoji práci.
Když jsem se podívala na Justina tak na mě koukal strašně okouzleně. ,,Skvělý Ellie! Ten crop top trochu nahoru" řekl mi a já si začala vytahovat crop top a trochu se u toho usmála.
,,Jste oba dva skvělý" usmál se John. ,,Tak teď vy dva" řekl a začal si prohlížet fotky. ,,Ellie ty si vem tuhle koženou bundu" podala mi bundu a já si ji oblékla.
,,Tak u vás dvou tam chci vášeň. Hlavně tu vášeň. Stoupněte si k sobě hodně blízko. Trochu se osahávejte. Justine ty chyť Ellie za pas a ty Ellie měj ruce na jeho hrudi. Určitě víte co dělat" řekl.
Stoupli jsme si k sobě blízko a já si dala ruce na jeho hruď a on mě chytil za pas. Byla jsem taková strašně nervózní.
,,Ale no tak. Vášeň tam chci!" Zakřičel na nás když už nás fotil.
,,Justine přitáhni si ji k sobě za tu bundu!" Řekl. ,,Ellie sundej si tu bundu a prosím musí tam být vidět nějaká ta vášeň. Nesmíte být tak upnutí" prostě tohle nešlo. Nám to vůbec nešlo.
,,Stop! Takhle to nejde" řekl John a povzdechl si.
Povzdechla jsem si a šla pryč od Justina. Tohle nedám.
,,Mami!" Ozval se křik a já se rychle otočila ke dveřím. ,,Ahoj!" Vypískl Jason. ,,Jasone Panebože co tu děláš?" Vyhrkla jsem a podívala se na Justina který zrovna kašlal takže mu asi zaskočilo protože měl v ruce láhev s vodou.
,,Ellie já se strašně moc omlouvám" přišla sem moje mamka. ,,Co se děje?" Zeptala jsem se. ,, Lucas se ve škole s někým popral a já to musím jít vyřešit. George je v práci takže nemůže. Musím Lucase vyzvednout z ředitelny" řekla. Lucas je její syn, nebo vlastně můj brácha.
,,Jo aha jasně tak jdi za nim. Já tu stejně za chvíli končím tak už tady Jason zůstane" řekla jsem. ,,Fakt se omlouvám" řekla. ,,To je v pohodě mami. Jdi za Lucasem" řekla jsem. ,,Tak jo tak ahoj" řekla a odešla.
,,Jasone ty si půjdeš támhle sednout a budeš si hrát něco na mem mobilu ano?" Řekla jsem a on přikývl a podíval se na Justina. ,,Jeee ty jsi Justin Biebel!" Vykřikl. ,,Ano to jsem" usmál se Justin. ,,Ty ho znáš?" Vyhrkla jsem.
,,Jasně. Děda kouká na hokej a fandí jednomu týmu a tam on hraje. Teď nevím jak se ten tým jmenuje" řekl Jason. To snad ne.
,,Toronto Maple Leafs" řekl Justin s úsměvem. ,, Děda tobě fandí takže já fandím tobě taky" usmál se Jason. ,,Tak to je skvělý chlape" řekl a zvedl ruku a Jason si s ním plácl.
,,Jasone teď si jdi sednout už" řekla jsem mu. Tohle je opravdu špatný. ,,Jo" zamumlal Jason. ,, Hele Jasone kolik ti je?" Zeptal se Justin. ,,Takhle" ukázal tři prsty. ,,Ale bude mi takhle" řekl potom a ukázal čtyři prsty. ,,Tak to si velký chlap" usmál Justin a pak začal nad něčím přemýšlet a podíval se na mě. Doufám že nic netuší.
,,Hele John říkal že dnes už to asi nemá cenu. Takže bude dobrý když přijdete za dva dny. Zítra John nemůže" řekla Laura. ,,Tak dobře" řekli jsme oba dva. ,,A prosím za ty dva dny už tam do toho zkuste dát tu vášeň" zasmála se Laura a my jsme přikývli.
,,Dobře tak já teda jdu" řekla jsem. ,,Jasone já se jdu jenom převlíknout a pak půjdeme domu" řekla jsem Jasonovi a on přikývl a zívl si.
Když jsem zacházela do šatny tak mě někdo zastavil a já skončila na hrudi Justina protože si mě k sobě přitáhl. ,,Takže Jason?" Usmál se. ,,No a co?" ,,Neříkala si náhodou že nikoho nemáš?" Zvedl obočí. ,,Nemám" ,,Takže Jason nemá tátu?" ,,Do toho ti nic není" zavrčela jsem a zalezla jsem do šatny. Panebože. On určitě něco tuší.
ČTEŠ
My hockey player✔️
FanfictionPříběh jsem psala hoooodně dávno, takže asi tam bude hodně chyb, tak se omlouvám předem :) Bohatý hokejista. Pouhá číšnice a pořád středoškolačka, která sama nemá moc peněz. Hokejista jednou s kamarády zabloudí do restaurace kde pracuje a tam jí p...