O jeden den později
Justin,,Děti chcete dneska jít někam? Nebo se chcete jako vždy válet doma?" Zeptala se mamka když přišla do obýváku. Já jsem byl v obýváku s Ellie která na mě byla úplně namáčklá což mi samozřejmě nevadilo a pak tu byly děti a ty se koukali na pohádky.
,,Já bych chtěl na brusle" vypískl Jaxon a já se na něj podíval. ,,Jak jako na brusle?" Zeptala se mamka. ,, No na led, na brusle a zahrát si hokej. Justin tu má nějaké hokejky a brusle tu máme všichni. Prosím mami" zakňučel a já se usmál. ,,Tenhle nápad se mi líbí. Potřebuji si zabruslit za chvíli jedu na NHL" řekl jsem. ,,No tak dobře klidně půjdeme ale nevím jestli bude souhlasit babička s dědou. Oni taky jezdí na bruslích ale teď nevím jestli budou chtít" ,,To nevadí tak se budou jenom dívat" řekl Jaxon a vyskočil z gauče. ,,Tak dobře jděte se převlíknout" řekla mamka a šla zase do kuchyně. Jaxon běžel pryč ale Jazzy tam jenom smutně seděla. ,,Jazzinko co se děje?" Zeptal jsem se ji. ,,Když já nechci na brusle. Oni tam vždy Jaxon a ty tam jezdíte spolu a já tam sem sama" zakňučela. ,,Zlato promiň mi to. Já se vždy Jaxonovi věnuji víc protože on má hokej rád a..." ,,Víte co? Klidně se Justine věnuj Jaxonovi. Já si zabírám Jazzy. Chvilku si zabruslíme spolu a pak třeba půjdeme někam do kavárny na kakao a kluky tam necháme zmrznout jo?" Řekla Ellie a já se zasmál. ,,Tak jo!" Vypiskla Jazzy. ,,Tak dobře tak se jdi převlíknout" řekl jsem a ona se taky rozeběhla pryč do pokoje.
,,Opravdu by si mě tam nechala zmrznout?" Zeptal jsem se Ellie. ,,Ano" usmála se a dala mi pusu na nos a odešla pryč. Překvapeně jsem se díval na místo kde ještě před chvíli byla a pak jsem se postavil a šel jsem rychle za ni.
Když jsem vešel do pokoje tak jsem viděl Ellie jak se převlíká. ,,Jsi na svého přítele zlá" zakňučel jsem a sedl jsem si na postel.
Ellie se zasmála a přešla ke mě a sedla si na mě obkročmo. ,,Nikdy bych tě nenechala zmrznout. Co bych asi tak bez tebe dělala?" Zasmála se a dala si ruce do mých vlasů. ,,Přesně tak" usmál jsem se a políbil ji. Začali jsme se líbat. Chytil jsem ji za zadek a zmáčkl ji ho a ona mi vzdychla do úst.
,,Už jsme hotoví" přiběhly sem s křikem děti.
S Ellie jsme se od sebe rychle odtáhli a Ellie si stoupla. ,,Super tak my se ještě musíme převlíknout tak jděte zatím dolu" řekla Ellie a oni přikývly a šly dolu
Převlíkli jsme se a taky jsme šli dolu. ,,Tak babička s dědou nejdou tak jdeme sami" řekl táta. Vzal jsem moje staré brusle a pak jsem vzal brusle ještě Jazzy. Táta vzal sobě a Jaxonovi. ,,Ellie já dnes asi bruslit nebudu tak si můžeš vzít moje brusle" řekla mamka. ,,Tak dobře děkuji. My jsme se stejně s Jazzy domluvily že si chvilku zabruslíme a pak půjdeme na kakao takže se k nám můžeš přidat" ,,Budu moc ráda"
*********
Ellie
,,Pamatuješ si ještě jak se bruslí že jo?" Zasmál se Justin když jsem si nandavala brusle. ,,Neboj pamatuji" řekla jsem a šla jsem za Justinem na led.
Začali jsme bruslit. Já jsem spíš byla s Jazzy a bruslila s ní.
Za takovou půl hodinu už to Jazzy přestalo bavit a tak si sedla na lavičku a začala si sundavat brusle.
Dojela jsem k Justinovi. ,,Justine my už asi půjdeme" řekla jsem mu ,,jasně tak zatím papá" řekl a políbil mě. Zasmála jsem se a pak jsem šla k Jazzy. ,,Jdeme teda na to kakao?"
***********
Druhý den ráno
Justin
,,Santa! Santa tu byl! Vstávejte!" Probudil mě křik a pak na naší postel skočili děti. ,,Jaxone, Jazzy přestaňte skákat" zamumlal jsem naštvaně. ,,Ale Santa tu už byl musíte vstávat" řekla Jazzy a já si povzdechl a podíval se na Ellie která pomalu vstávála. ,,Vy jste opravdu otravní" řekl jsem s povzdechem a taky vstal. Ellie si vzala župan a šla s dětmi dolu. Šel jsem do koupelny a umyl si obličej a pak jsem šel taky dolů.
U stromku bylo hrozně moc dárku. Už nějaké jsem tam dal včera a jinak hodně jich ještě přibylo.
Sedl jsem si k Ellie na gauč a přitáhl si ji blíž k sobě. ,,Kdo bude rozdávat dárky?" Usmala se mamka. ,,Já!" Vypískl Jaxon. ,,Jaxone ty ale ještě neumíš písmenka a Jazzy ta je umí trošku" ,,Tak já jim pomůžu jestli to nevadí" řekla Ellie a já se usmál. ,,Ne to rozhodně nevadí" usmáli se všichni a Ellie začala pomáhat dětem rozdávat dárky.
Za chvíli už bylo všechno rozdané tak jsme si začali rozbalovat. Já jsem toho dostal hodně. Dostal jsem nové oblečení, nové boty a tak a od Ellie jsem dostal krásný náramek a pak jsem měl od ni ještě jeden dárek. Rozbalil jsem ho a měl jsem tam hodinky od Armaniho. ,,Ellie děláš si ze mě srandu?" Usmál jsem se. ,,Nevěděla jsem co ti mám koupit" ,,Tohle je úžasný ale to muselo být drahý" řekl jsem překvapeně. ,,Spořila jsem peníze na Vánoce" řekla. ,,Panebože ty jsi blazen" zasmál jsem se. ,,A ty snad ne když mi koupíš IPhone 7?" Vyhrkla. ,,Ale já mám peníze a nový mobil si už potřebovala a ty říkal jsem ti že mi nemáš nic drahého kupovat" řekl jsem. ,,Chtěla jsem ti udělat radost" řekla a já se usmál a objal jsem ji. ,,Jsi nejlepší. Miluju tě"
Napsala jsem hrozné sračky si myslím. Myslím si že už to hodně lidi přestává číst no. Nevím kdy bude nová část ale snad brzy ❤️
ČTEŠ
My hockey player✔️
FanfictionPříběh jsem psala hoooodně dávno, takže asi tam bude hodně chyb, tak se omlouvám předem :) Bohatý hokejista. Pouhá číšnice a pořád středoškolačka, která sama nemá moc peněz. Hokejista jednou s kamarády zabloudí do restaurace kde pracuje a tam jí p...