12

6.9K 254 10
                                    

Druhý den 

Justin 

Dnes je sobota a já jsem pořád s Ellie u mě doma. Je nějak deset odpoledne a zrovna vymýšlíme co si společně uděláme k obědu. Chci být o víkendu pořád s Ellie protože pak příští týden námzačnou tréninky a myslím že na ní moc času nenajdu. Měli jsme ty tréninky mít až za měsíc ale trenér za týden a něco jede někam pryč tak teď chce aby jsme pár tréninků měli a pak takový dva týdny před NHL se do toho vrhneme fakt jako hodně. Chceme lidem ukázat že jsme se do NHL dostali oprávněně. 

,,Tak si něco objednáme. Já tu stejně nemám skoro žádné potraviny" řekl jsem když se Ellie nemohla rozhodnout co uvaříme. ,, Ty máš ledničku jako kráva a nemáš tam skoro nic. To není normální" vyhrkla a já se usmál a chytil jí za tváře. ,, U mě je to úplně normální. Na to si musíš zvyknout" usmál jsem se a políbil jí. ,,Objednáme si čínu" řekla hned když jsem se od ní odtáhl. ,,No vidíš. Moje slova" mrkl jsem na ní a vyndal si mobil. 

Chtěl jsem objednat čínu ale zrovna někdo zazvonil. ,,Bože" protočil jsem očima a postavil se a šel ke dveřím a otevřel. Byl tam Ryan a Thomas. Thomas je taky z našeho týmu. Je to v pohodě kluk. Je snad s holkama horší ještě než já. Prostě pořád mění holky. Každý den musí nějakou holku mít. Takhle blbě jsem na tom ještě nebyl. Ano střídal jsem je ale že bych každý den měl jinou jako úplně každý den to zas ne. 

,,Čau co tu děláte?" zasmál jsem si a plácl si s nima. ,,Jdeme tě navštívit. Nemůžeme?" usmál se Ryan. ,,No mám tu návštěvu takže..." poškrábal jsem se na zátylku. ,, Uuu" zavlnil Thomas obočím s pohledem někam za mě. Otočil jsem se a viděl tam stát Ellie. Měla jenom moje triko a krátké kraťásky takže skoro kalhotky protože ty kraťasy byli fakt krátké.

Přešel jsem k ní.,, Ellie jdi se prosím převlíknout" zašeptal jsem ji do ucha a ona přikývla a šla nahoru.

,,No ne Bieber. Když jsem ji viděl v novinách nebo na zápase tak byla kočka ale teď je totálně sexy" vydechl Thomas.,, Vůbec o ní nepřemýšlej tak jak přemýšlíš o těch svých děvkách. Ona je moje" zavrčel jsem.,, Nechceš mi jí půjčit?" usmál se.,, Děláš si prdel?!" vyhrkl jsem.,, Jestli ještě něco řekneš takového tak vypadneš" zavrčel jsem a šel do kuchyně.

,,Brácho a jak dlouho spolu chodíte?" usmál se Ryan který za mnou přišel.,, Nechodíme spolu" řekl jsem a podal mu plechovku s colou. Vždy mi jí tady bere tak mu to teď dám už dobrovolně.

,,Cože? Jakto?" nechápavě se na mě podíval.,, Jsme kamarádi s výhodami",, Co? A to proč? Vždyť se máte rádi",, Jako kamarádi",, To rozhodně není pravda. Vím jak na ni pořád koukáš. Justin musíš ji říct že k ní cítíš něco víc.",, Já se bojím že když ji řeknu že ji mám no rád víc jako kamarádku tak odejde",, Já si zase myslím že ona odejde když ji nic neřekneš. Myslím si že tě má taky ráda" řekl.,, Uvidím ještě" pokrčil jsem rameny.,, Moment kde je vlastně Thomas?" vyhrkl jsem.,, Myslím že říkal že jde na záchod" řekl.,, A to jako sere nebo co?" vyhrkl jsem a šel do předsíně a u schodů jsem viděl něco co mě dost nasralo. Thomas tam stál s Ellie a povídali si. No Thomas se jí dotýkal ale na Ellie bylo vidět že ji to vadí.

,,Ty kreténe!" zařval jsem a přiběhl k němu a dal mu pěstí.,, Kurva" zavrčel jsem když mi do ruky vystřelila obrovská bolest. Má tvrdou čelist.

,,Panebože!" vypískla Ellie.,, Tak to ne. Nebudeš mi dávat pěstí!" zařval na mě Thomas a taky mi dal a začali jsme se tam rvát.,, Ty hajzle. Už na ni nikdy nesáhneš!" zařval jsem..

,,Justine! Thomasi! Kurva nechte toho!" slyšel jsem Ryana ale já ho neposlouchal a pořád do Thomase mlátil ale on taky do mě mlátil a já cítil že mi hodně teče krev z nosu a ze rtu..

My hockey player✔️Kde žijí příběhy. Začni objevovat