25

5.9K 187 7
                                    

O dvě hodiny později

Justin

Už jsme dvě hodiny v mém baráku a zatím jsme si vybalovali. Ellie už i stihla zavolat Zoe a prošla celý barák a ukázala všechno Zoe přes facetime. Bylo vtipný jak tady Ellie pochodovala a  všechno ukazovala Zoe která je několik tisíců kilometrů od nás. Tyhle dvě jsou fakt nerozlučný kamarádky.

Jsem zrovna teď v kuchyni a jím svoje cereálie které jsem tu našel a protože je vedro tak jsem bez trička.

Je tady přes 25 stupňů což je jako dost na to když v Kanadě je okolo nuly

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Je tady přes 25 stupňů což je jako dost na to když v Kanadě je okolo nuly. Velký rozdíl no.

,,Justine?" přišla Ellie do kuchyně a já se na ni podíval.,, Hm cornflaky jo?" usmála se a udělala na mě psí oči.,, Co po mě chceš?" vyhrkl jsem se smíchem.,, Mám hlad" zakňučela.,, Máš štěstí že tě miluju a nenechám tě trpět hladem" řekl jsem a podal ji svoji misku a ona mi dala pusu a hned začala jíst.

Přešel jsem k lednici a podíval se dovnitř. Skvělý, jedna krabice mléka, jablko, nějaká pálivá omáčka a to je všechno.

,,Budeme muset na nákup" řekl jsem a Ellie přišla ke mě a podívala se do ledničky.,, No to budeme muset" zasmála se.

,,Tak já se jdu obléknout" řekl jsem a šel do naší ložnice a vzal jsem si džínové kraťasy a nějaké tričko a šel jsem zase za Ellie do kuchyně.

,,Mužeme jít?",, Jasně" dala misku do myčky a šla za mnou.

Dálkovým ovládáním jsem odemkl auto a nasedl do něj a pak jsem se rozjel.

,,Půjdeme potom na pláž prosím?" zeptala se Ellie když zase celou cestu koukala z okna.

,,Jasně. Znám místo kam nikdo nechodí tak tam budeme sami" řekl jsem a ona se usmála a přikývla.

Za chvíli jsem zaparkoval před Walmartem. Před obchodem s potravinami.

S Ellie jsme vystoupili, vzali jsme nákupní košík a šli jsme dovnitř.

,,Tak nejdřív vezmeme nějaké pečivo, potom zeleninu a ovoce, potom bych vzala nějaké těstoviny, jogurty a tak" řekla Ellie.,, Jasně" Usmál jsem se..

Ellie jak řekla tak vzala pečivo, zeleninu a ovoce, několik jogurtů, mléko, těstoviny, špagety, nějaké koření. No vzala prostě skoro všechno.

Za necelou hodinu jsme se konečně dostali k pokladně.

,,Bude to 85 dolarů" řekla prodavačka a já přikývl a už si začal vytahovat kartu ale Ellie udělala něco co jsem fakt nečekal. Přiložila kartu k tomu přístroji a tak nákup zaplatila.

Překvapeně jsem se na Ellie podíval a ona se jenom pyšně usmívala. Bože já se z ní fakt jednou zblázním.

,,Děkujeme za nákup" řekla prodavačka a Ellie ji taky poděkovala a šla s košíkem pryč..

My hockey player✔️Kde žijí příběhy. Začni objevovat