Justin
Vešel jsem do baru kde se pořádá ta afterparty a hned se snažil najít Ellie. Za chvíli se mi to povedlo ale hned jak jsem ji uviděl jsem se zamračil. Seděla v jednom boxu a povídala si s tím blbcem Adamem z Maroon 5. Panebože to snad ne. Proč se na sebe tak usmívají?! Sere mě to protože jo teď se přiznám. Žárlím na to že se takhle neusmívá na mě ale hlavně mě sere to protože Adam je nějak o deset možná i víc let starší. Nevím přesně kolik mu je ale určitě přes 35 jo.
Naštvaně jsem se otočil a sedl si na barovou židličku a objednal si pivo ale když jsem se zase podíval na Ellie a všiml jsem si že jdou spolu na taneční parket tak jsem si objednal ještě dva panáky Jacka Danielse.
,,Ale ale Bieber to tady nějak rozjíždí" ozvalo se za mnou když jsem do sebe hodil na ex druhého panáka.
Vedle mě se postavila Sara Sampaio a objednala si taky Jacka a mě objednala dalšího. ,,Ať v tom nejsi sám" mrkla na mě a já se usmál a objal ji. Se Sarou jsme dobří kamarádi. Chodili jsme spolu do školky a i na základku a pořád jsme kamarádi. Dlouho jsme se neviděli ale občas si píšeme. Sara je taky andílek a hlavně si nemyslete něco co není pravda. Jsme jenom kamarádi a nikdy mezi náma nic nebylo. Teda vlastně chodili jsme spolu na základce a poprvé jsme se spolu líbali ale nic víc nikdy nebylo. Sara na střední začala chodit s nějakým klukem a já jsem poznal Selenu a už od té doby mezi námi nic nebylo. Teď jsme fakt dobří kamarádi.
,,Takže už druhý dítě jo?" Zasmála se po chvíli a sedla si vedle mě na židličku. ,,Cože?" Nechápal jsem. ,,No Kendall před pár minutami dala na Twitter. Už se strašně moc těším na miminko a vyfotila svoje trošičku vyboulené bříško." Řekla. ,,Já ji zabiju" zavrčel jsem si pro sebe. ,,Cože?" Zasmála se takže to slyšela. ,,Domluvili jsme se že to nikdo neřekne. Počkáme až si toho novináři všimnou sami ale rozhodně jsme se nedohodli že to vytroubí na Twitteru" řekl jsem a hodil do sebe ten panák který mi Sara objednala.
,,No to bude doma peklo" zasmála se a já protočil očima. ,,Ale jako Bieber docela to rozjíždíš. Nejdříve Ellie pak Kendall. Kdo bude dál?" Zasmála se. ,,Už nikdo nebude" řekl jsem a podíval se na parket na ty dva. Tancovali a usmívali se.
,, A takže mezi tebou a Ellie nic není. Už jsi na ni úplně zapomněl?" ,,Máme Jasona takže se vídáme" ,,No a dál?" ,,Nic není. Teda" povzdechl jsem si. ,,Co?" ,,Vy dvě jste kamarádky?" ,,Bavíme se hodně. Jsme kamarádky" řekla. ,,Já. Když ti teď něco řeknu tak nesmíš ji to říct" řekl jsem. ,,Jasně neboj se" řekl jsem.
,,Já Ellie chci zpátky. Když přijela a já jsem zjistil že Jason je můj tak jsem ji řekl že ji chci zpátky ale Kendall už byla těhotná. Ellie to věděla a prostě mi řekla že nemůžu nechat Kendall samotnou. Musím být s ní. Ona mě prostě už asi nechce. Určitě chce Adama když s ním takhle flirtuje" řekl jsem a povzdechl. ,,Škoda že spolu nejste no. Kendall opravdu nemám ráda promiň. Ale jinak..." chtěla ještě něco říct ale přišli sem nějaké holky z Victoria Secrets a začali ji tahat na parket. ,,Ona Adama nechce věř mi" zasmála se a pak odešla s holkama na parket. Ccc to určitě. To ti tak budu věřit Saro.
Za takových deset minut mi někdo položil ruku na záda a já se otočil. Byla to Ellie. ,,Co tu tak znuděně sedíš?" Zasmála se a sedla si vedle mě. ,,Už jsi skončila s Adamem?" Zamrmlal jsem. ,,Ty žárlíš?" ,,Když řeknu že žárlím na každého kluka který se k tobě přiblíží tak co uděláš?" Otočil jsem se na ni a zvedl obočí. ,,Adam má manželku" přiblížila se ke mě. ,,Co?" ,,Jsou támhle. S Adamem jsem jenom kamarádka. A jeho manželka je moje dobrá kamarádka. Věř mi. Adam není můj typ" řekla a já se pousmál. ,,Tohle je tvoje?" Ukázal na moje pivo a já přikývl. ,,Mám hroznou žízeň." Řekla a vzala si pivo a napila se. Když mi vypila skoro celé pivo tak jsem se musel zasmát. Na horním rtu se ji udělal knírek z pěny od piva. ,,Co je?" Nechápala. Natáhl jsem ruku a pěnu ji setřel a ona se usmála.
,,Tohle je moje oblíbená písnička. Pojď tančit" řekla a vzala mě za ruku. ,,Ne já nechci" zakňučel jsem. ,,No tak pro mě to udělej" řekla a já si dopil pivo a šel s ní na parket a začali jsme spolu tančit.
Po dvou písničkách jsme šli zase k baru a objednali si tvrdší alkohol.
Najednou se spustila pomalá písnička a na parketu se začali shromažďovat tančící páry. ,,Pojď" usmál jsem se na Ellie a vedl ji taky na parket. Ellie si obmotala ruce kolem mého krku a já ji položil ruce na pas a začali jsme se pohupovat do rytmu.
,,Chci se rozejít s Kendall a být s tebou" Zašeptal jsem ji do ucha a ona si povzdechla a opřela si hlavu o moje rameno. ,,Nedělej to" řekla. ,,Já s ni ale nechci být Ellie. Teď jsem s ni jenom kvůli tomu miminu" řekl jsem s povzdechem. Ellie zvedla hlavu a podívala se na mě. ,,Nechci vám to kazit" řekla smutně. ,,Nic nám nezkazíš. Chci být s tebou a ne s nikým jiným" řekl jsem a využil situace a políbil ji. Po skoro pěti letech cítím znova její rty. Teda vlastně políbil jsem ji ještě jednou u ni v tu dobu kdy jsem ji řekl že Kendall je těhotná ale to se mnou nespolupracovala takže to se nepočítá. Ale teď se tady líbáme v klubu kde na nás všichni můžou koukat, ale nám to bylo jedno. Vnímali jsme jenom náš svět ve kterém jsme jenom my dva.
*********
Ráno jsem se probudil na brnění mého mobilu. Povzdechl jsem si a vzal si mobil a vypl budík. Budík mám protože jsem přespal u Ellie v bytě tak aby jsem pak včas dorazil ke mě domu a Kendall nepoznala že jsem tam celou noc nebyl.
Ellie se v tom klubu hrozně moc opila. Někdy v půl jedné jsme šli pryč z klubu a začali jsme se líbat venku opření o mé auto. Bylo to skvělý. Tak moc mi chyběli její polibky. Potom jsme nastoupili do mého auta a jel jsem k ni domu. Měl jsem v sobě alkohol ale zvládl jsem řízení.
Potom v jejím bytě jsme se zase začali líbat a Ellie myslím chtěla zajít i někam dál ale najednou se ji udělalo blbě a pozvracela se. Naštěstí stihla dojít na záchod. No a potom jsem ji teda uložil do postele a lehl si vedle ni a usnul.
Teď je půl sedmé a já už musím vstávat kvůli Kendall.
Pomalu jsem vylezl z postele a začal se potichu oblékat abych nevzbudil Ellie ale to se mi nepovedlo. Když jsem se na ni podíval tak jsem si všiml že na mě kouká. ,,Kam jdeš tak brzo?" Zašeptala. ,,Musím za Kendall" povzdechl jsem si a ona sklonila hlavu. ,,Ellie dnes se sní chci rozejít" řekl jsem a sedl si k ni na postel. ,, Budete mít dítě. Nemůžeš se s ni rozejít" ,,Ale my dva taky spolu máme dítě" řekl jsem. ,,To naše dítě ale už je větší. Není to miminko. Kendall ti dá miminko na které se strašně moc těšíš. Zůstaň s ní" řekla. ,,Nechci s ní být" řekl jsem.
,,Prostě s ní zůstaň. Náš vztah už nikdy nebude takový jaký byl. Justine prosím hlavně teď se nějak nevymlouvej nebo něco takového. Ty jsi mě udělal dítě. Udělal si dítě i Kendall. Ty za to můžeš. Ty sis měl dávat pozor. Nemůžeš ji opustit" řekla a postavila se. ,,Ellie no tak" povzdechl jsem si. ,,Dnes večer s Jasonem odjíždím pryč na dva týdny tak si třeba srovnáš svoje city ke mě a k Kendall" ,,Cože?" Vyhrkl jsem. ,,Jedu s Victoria Secrets na Hawaii. Budeme tam fotit fotky v plavkách ale bude to i dovolená. Jasona beru sebou a jede i Zoe se Stellou. No prostě tady dva týdny nebudu" řekla. ,,Nemůžeš odjet" řekl jsem. ,,Ber to tak že jedu na služební cestu. Je to moje práce a moje povinnost" ,,Budeš mi chybět" řekl jsem. ,,Taky mi budeš chybět ale myslím si že když se teď ty dva týdny neuvidíme tak si uvědomíš že my dva už nemáme budoucnost a že ty máš budoucnost s Kendall" řekla.
ČTEŠ
My hockey player✔️
FanfictionPříběh jsem psala hoooodně dávno, takže asi tam bude hodně chyb, tak se omlouvám předem :) Bohatý hokejista. Pouhá číšnice a pořád středoškolačka, která sama nemá moc peněz. Hokejista jednou s kamarády zabloudí do restaurace kde pracuje a tam jí p...