O týden později
Ellie
Ležela jsem na gauči ve svém bytě protože jsem teď přišla ze školy a jsem hrozně moc unavená. Ještě že už je zítra sobota.
Vzala jsem si svůj mobil a jen tak projížděla novinky když se v televizi ozvalo jméno Justina.
Zamkla jsem mobil a podívala se na televizi.
,,Justin Bieber se vrátil do starých kolejí?" řekla nějaká moderátorka a pak se tam začali objevovat nějakého jeho fotky. Hlavně když byl mladší.
,,Jak už si jistě pamatuje tak náš slavný hokejista před dvěma lety začal vyvádět hodně velké a špatné věci. Potom co se rozešel se svojí snoubenkou, která je teď mimochodem už podruhé těhotná tak začal pít a brát drogy. Každý den jsme ho mohli vidět v baru vyvádět samé nekalosti a každý den střídal holky. Na dva měsíce byl vyhozen z týmu protože byl opilý i dopoledne a odpoledne. Prostě celý den. A teď jak se zdá tak se děje to stejné jako před dvěma lety. Justin je každý den vidět v baru a zrovna včera jsme ho viděli před barem. Byl hodně opilý. S někým se tam hádal, potom shodil popelnici a pak se svým kamarádem se nějak odšoupal domu a nebo to jel rozjíždět ještě někam jinam? Nevíme. Ale opravdu by nás zajímalo proč zase takhle vyvádí. Před dvěma lety bylo trochu jasné že je zklamaný z toho že ztratil svoji snoubenku ale teď? Co ho dostalo zpátky na dno? Justine ale bacha. Za dva měsíce hraješ NHL. Udělej ze sebou něco. A teď se přesuneme k naší oblíbené Beyoncé" televizi jsem vypla a překvapeně koukala na černou obrazovku. On se opíjí? A on měl snoubenku?
Vzala jsem si zase mobil a vyhledala si Justin Bieber a jeho snoubenka.
Hned mi tam vyjelo několik odkazů a fotek.
ČTEŠ
My hockey player✔️
FanfictionPříběh jsem psala hoooodně dávno, takže asi tam bude hodně chyb, tak se omlouvám předem :) Bohatý hokejista. Pouhá číšnice a pořád středoškolačka, která sama nemá moc peněz. Hokejista jednou s kamarády zabloudí do restaurace kde pracuje a tam jí p...