9

7.4K 259 16
                                    

O týden později

Ellie

Uběhl týden. S Justinem jsme spolu byli skoro pořád. Po tom co jsme se málem políbili po té večeři tak se mi Justin omluvil a teď je to všechno v pohodě. Vždy když jsem přišla ze školy tak přišel Justin a byli jsme spolu jenom v mém bytě. Pomáhal se mi učit a tak. Je to skvělý kamarád.

A dnes je velký hokejový zápas. Jdu se na ten zápas podívat a budu samozřejmě Justinovi fandit. Prý tam bude i jeho rodina takže toho se docela bojím. Nemám ráda nové seznamování s lidmi. Jsem strašně stydlivá.

Je 1 odpoledne a já dodělávám poslední úpravy. Objednala jsem si taxík aby mě dovezl k aréně kde se bude konat ten zápas. Justin už tam je a připravuje se. Já mám jít prý normálním vchodem ale musím ukázat kartičku že jdu do sekce kde sedí příbuzní. Bojím se že se tam ztratím a nakonec žádný zápas neuvidím.

Udělala jsem si drdolu a vzala jsem si svoji oblíbenou kabelku a mohla jsem jít.

*******

Taxík mě dovezl k aréně kde už bylo strašně moc lidí. Zaplatila jsem řidiči a pak jsem vylezla a šla ke vchodu. Lidi mě nechtěli pouštět do předu byli jako zvířata, málem jsem se dopředu nedostala ale nakonec jsem se tam dostala.

Chlapovi který stál u vchodu jsem ukázala kartičku kde bylo vlastně VIP takže sekce kde jsou příbuzní a on mě pustil dovnitř.

No skvělý a teď jsem v prdeli. Stála jsem uprostřed velké chodby. Slyšela jsem nějaké hlasy a křik ze zadu. Už jsem tu jednou byla s Justinem ale to jsme šli zadním vchodem ale teď jsem šla normálním chodem kudy chodí normální lidi a opravdu nevím jak se dostanu k ledu. Blbý je že normální lidi ještě nepustili takže nemůžu jít s davem.

,,Tušil jsem že nebudeš vědět kam jít" ozval se za mnou smích a já se otočila a viděla Justina. Měl už na sobě ten svůj dres.,, Nesměj se" zasmála jsem se a přešla k němu a objala ho.,, Pojď prosímtě. Zavedu tě k mojí rodině a oni už tě tam dovedou." řekl a já přikývla a šla za ním.

Za chvíli jsme došli asi k tý rodině. Byly tam dvě děti takže asi jeho sourozenci a pak asi jeho rodiče no.

,,Dobrý den" usmála jsem se na ně.,, Dobrý den" taky se usmáli.

,,Mami tati tak tohle je moje kamarádka Ellie. Ellie tohle jsou moji rodiče a sourozenci. Už budu muset jít tak se představte a zaveďte ji tam kam chodí příbuzní. Málem se tu ztratila" zasmál se a já se na něj na oko naštvaně podívala.

,,Tak drž mi palce" objal mě.,, Jasně" usmála jsem se.,, Dnes ti to sluší ale nebude ti náhodou zima?" zeptal se a podíval se na můj crop top.,, No asi jo ale to je v pohodě. " mávla jsem rukou.,, To není v pohodě. Máš štěstí že mám sebou mikinu. Víš jaký je hrozný být nemocná ne? Zase bych se o tebe musel starat" řekl a přehodil mi svoji mikinu přes ramena.,, Nemusel by si se o mě starat" řekla jsem.,, Ale já bych chtěl" dal mi pusu na tvář.,, Tak mi teda držte palce já už musím" řekl s úsměvem a odešel.

Podívala jsem se na ty jeho rodiče a ti na mě koukali a ti malý si spolu hráli takže si mě nevšímali. Tohle je Mega trapný. Proč na mě tak koukají?

,,Tak Ellie asi se ti představíme. Já jsem Pattie a tohle je Jeremy" usmála se teda Pattie a já se taky usmála a podala si s nima ruku.

,,Já jsem Ellie",, Takhle se jmenuješ doopravdy nebo?",, Ne já jsem normálně Elizabeth ale to jméno je moc dlouhé a moc ho nemusím. Takže všem říkám aby mi říkali Ellie",, Dobře budeme ti říkat Ellie. Je to krásné jméno" Usmála se Pattie a já se taky usmála.

My hockey player✔️Kde žijí příběhy. Začni objevovat