32- konec

5.2K 186 65
                                    

Opravdu nevím co se s wattpdem děje. Vůbec se neukazuje že bych zveřejnila část. Strašně mě to sere. Takže doufám že se to co nejdříve opraví a jinak se moc omlouvám že se neukazují aktualizace 😭

Ellie
,,Můžu dál prosím?" Zeptala jsem se Justina. Justin na mě nechápavě koukal ale potom odstoupil od dveří a přikývl.

Vešla jsem dovnitř a sundala jsem si boty na podpatku a svoji bundu. ,,Co tu děláš v..." podíval se na hodiny. ,,V půl dvanácté večer?" Zívl si. ,,No já" ,,Ty jsi pila?" ,,Udělala jsem maturitu s vyznamenáním" řekla jsem pyšně. ,,Ellie to fakt? Panebože gratuluju moc! Já jsem věděl že to zvládneš" usmál se a já se taky usmála. ,,Jdu z baru. Byla jsem tam se Zoe ale pak jsem si vzpomněla na tebe. Přála jsem si jednu věc a to jestli udělám maturitu tak aby si to se mnou oslavil ale teď spolu už nejsme ale já tě potřebuju" zašeptala jsem. Justin ke mě přišel a objal mě. ,,Měl jsem pro tebe dárek za to že tu maturitu uděláš ale no v téhle situaci se to nehodí" řekl a odtáhl se ode mě a přešel do obýváku a já šla za ním. Z jednoho šuplíku vytáhl nějaké dvě poukázky. ,,Jsou to letenky do Paříže a zarezervoval jsem tam takové lázně kde mají i program pro zamilované páry. Takže nějaké zamilované koupele a tak. Ale jede se tam už za dva dny. Je to prodloužený víkend ale já už jsem měl zaplatit ten pobyt před týdnem a protože jsem věděl že už spolu asi nebudeme protože si se mi nějak neozvala tak to propadlo. Ani nevím proč ti to říkám ale tohle jsem měl naplánované jako oslavu" řekl. Vzala jsem si ty letenky a povzdechla si. ,,Já teď nevím co s těma letenkami budu dělat tak jestli tam chceš jet třeba se Zoe tak můžeš. Ty lázně zaplacené nejsou ale jsou zaplacené letenky a klidně vám zaplatím nějaký hotel" řekl. ,,Justine to ne. Dej to třeba Ryanovi a Saře. Ti to určitě využijou. Zoe by v tuhle dobu asi stejně nejela. Mrzí mě jak to dopadlo" zašeptala jsem a zase jsem mu ty letenky vrátila. ,,Za všechno můžu já. Jsem totální idiot. Chtěl bych aby si mi odpustila" řekl a přešel blíž ke mě. Nic jsem mu na to neřekla jenom jsem ho políbila. Justin byl chvíli překvapený ale pak se mnou začal spolupracovat. Vzal mě za zadek a nadzvedl mě a já si obmotala nohy kolem jeho pasu. Líbali jsme se a pak mě Justin položil na jeho velký gauč.

Kdybych v sobě neměla žádný alkohol tak se to nikdy nestalo ale stalo se to. Vyspali jsme se spolu a ne jenom jednou.

*********
Ráno jsem se probudila na brnění mého mobilu. Povzdechla jsem si a snažila se svůj mobil někde nahmtat ale místo mobilu jsem nahmatala něčí tělo. Otevřela jsem oči a snažila se zjistit kde to jsem. Podívala jsem se na toho dotyčného u koho jsem byla tak přilepená. Byl to Justin. Panebože to snad ne. Vzpomněla jsem si že jsme se spolu vyspali ale ne jenom jednou. Panebože. Tohle jsem nechtěla. Já se k němu nedokážu vrátit. Co si o tom bude Justin myslet? Bude si myslet že jsme zase spolu?

Opatrně jsem ze sebe sundala deku a potichu se postavila. Nasadila jsem si spodní prádlo.

,,Ellie kam jdeš?" Ozval se a já se na něj otočila. Díval se na mě překvapeně a i trochu smutně. ,,Chtěla si odejít jen tak?" Posadil se a dal si deku na svoji spodní část těla. Byl strašně sexy hlavně když měl rozcuchané vlasy do všech stran. Co to tady kecám? ,,No vlastně jo" zašeptala jsem. ,,Proč?" Zamumlal. ,,Justine" povzdechla jsem si. ,,Myslel jsem si že je to v pořádku když si se mnou vyspala" řekl zklamaně. ,, Justine ono už je to asi v pořádku ale já prostě ještě s tebou nedokážu být. Promiň" řekla jsem, rychle jsem si oblékla šaty a šla jsem pryč.

Když jsem byla doma tak jsem si lehla na postel a zase začala brečet.

Najednou mi začal zvonit mobil. Povzdechla jsem si a podívala se kdo mi volá. Moje agentka. Hned jsem to zvedla.

My hockey player✔️Kde žijí příběhy. Začni objevovat