O tři dny později
Ellie
,,Matteo budeš mi chybět" vydechla jsem když jsme stáli s Matteem na letišti a loučili se. Matteo měl odjet až 23. Prosince večer aby byl v Itálii ráno na štědrý den ale musí jet dříve protože všechny lety už byli obsazené.
,,Taky mi budeš chybět" usmál se smutně. ,,Zavoláme si" řekl a já přikývla. ,, Pozdravuj ode mě Sofii a malého Thomase i když mu je to jedno. A popřej jim hezké Vánoce" řekla jsem. ,, Všechno vyřídím" usmál se. ,,Ellie ty by si měla jít za Justinem a prožít s nim krásný Vánoce" ,,On bude určitě na Vánoce u rodiny s Kendall" zašeptala jsem. ,,Chtěl bych aby jste byli spolu" řekl. ,,Myslím si že to se už nestane" řekla jsem a on si povzdechl a znova mě objal.
,,Tak ahoj" dala jsem mu pusu na tvář a on to po mě zopakoval a pak odešel do letadla. Smutně jsem se usmála a pak jsem se vydala pryč.
Stopla jsem si taxík a řidiči jsem řekla ať mě zaveze do obchodního centra.
Když tam dojel tak jsem mu zaplatila a vystoupila jsem a šla dovnitř.
Musím dokoupit nějaké dárky k Vánocům. Takže proto tady jsem.
******
Za takovou hodinu už jsem měla úplně všechny dárky. Ještě než jsem šla směr ven z obchodního centra tak jsem šla na záchod.
Když jsem chtěla zatočit do uličky kde jsou záchodky tak jsem tam viděla Kendall s nějakým klukem. Očividně probírali něco důležitého. Vím že se to nedělá ale schovala jsem se za roh vzala jsem si mobil a natáčela jejich rozhovor.
,,Kendall já chci s tebou být u mě na Vánoce" řekl smutně ten kluk. ,,Elliote já bych s tebou taky chtěla být na Vánoce ale ještě to nejde" řekla Kendall. ,,Sere mě jak si Bieber přivlastňuje hlavně na Twitteru moje mimino. Moje mimino!" Řekl naštvaně. Překvapeně jsem na ně koukala. Jeho mimino.
,,Já vím Elliote ale za chvíli to přestane" ,,Já stejně nechápu proč s nim pořad jsi" řekl naštvaně. ,,Protože mi dává peníze Elliote. My máme peníze ale on mi dává každou chvíli peníze pro mě a pro miminko. Už mám od něj strašně moc peněz. On je neskutečně bohatej. Toho prostě musíme využít. Až se to miminko narodí tak já vezmu všechny jeho prachy a pojedeme někam pryč z Ameriky a začneme úplně nový život. A Justin bude zase úplně zlomený a to já mám ráda" řekla Kendall a usmála. Věděla jsem proč ji mám nenávidět.
,,Dobře ale slib mi že až se to narodí tak ty vezmeš ty jeho peníze a odjedeme" ,,Slibuji" řekla a políbila ho. ,,Stejně ten Bieber je fakt idiot. Jakto že mu nedošlo že to dítě není jeho? Vždyť si říkala že jste spolu spali jenom asi pětkrát a měli jste vždy kondom" ,,Je prostě blbej a to je ještě lepší protože už mu to do porodu nedojde" zasmála se Kendall a já to video naštvaně vypla a rozešla se pryč.
Stopla jsem si zase taxík a já mu nadiktovala adresu Justina. Musím mu to ukázat. Už ho dál nesmí obírat o peníze ta kráva blbá.
Zase jsem řidiči dala peníze a vystoupila jsem a rychle zazvonila na jeho barák.
,,Bože co se děje?" Vyhrkl když jsem zvonila jako blázen.
,,Ellie co tu děláš?" Zeptal se nechápavě. ,,Stalo se něco s Jasonem?" ,,Ne Jason je v pořádku. Můžu dál?" Řekla jsem rychle a on přikývl a pustil mě dál. V tomhle baráku jsem poprvé a už se mi to tady nelíbí. Všude jsou hlavně věci Kendall. Úplně se mi z tý krávy udělalo zle.
,,Tak co se děje?" Zeptal se nechápavě. ,,Musíš se rozejít s Kendall. Využívá tě" řekla jsem. ,,Cože? Proč by mě měla využívat když spolu čekáme dítě?" Zasmál se a já si vyndala z kapsy mobil a pustila mu to video.
ČTEŠ
My hockey player✔️
FanfictionPříběh jsem psala hoooodně dávno, takže asi tam bude hodně chyb, tak se omlouvám předem :) Bohatý hokejista. Pouhá číšnice a pořád středoškolačka, která sama nemá moc peněz. Hokejista jednou s kamarády zabloudí do restaurace kde pracuje a tam jí p...