5

9.3K 252 9
                                    

O dva dny později

Justin

Ležel jsem znuděně na posteli ve své ložnici a vůbec jsem nevěděl co budu dělat. Opravdu nevím. Teď mám skoro dva týdny volno takže netrénuji a opravdu nevím co nám dělat. V mém velkém baráku je to strašné nudný. Jsem tu sám, s nikým se tady nebavím. Mám tu vnitřní bazén ale nechce se mi plavat. Potom tu mám i posilku ale taky se mi nechce cvičit. Chtěl jsem zavolat kamarádům ale ti jsou někde se svýma holkama nebo jsou někde pryč a moji rodiče no ti jsou myslím taky někde pryč.

Komu bych mohl ještě zavolat? Najednou mi do mysli vpadla Ellie. Jo Ellie to by šlo. Dnes je neděle takže nejde do školy a myslím že ani nepracuje. Jo to je skvělý.

Vzal jsem si rychle svůj mobil a vytočil její číslo.,, Halo?" ozvala se po chvíli.,, Ahoj Ellie" Usmál jsem se.,, Ahoj Justine" myslím že se taky usmála.,, Co potřebuješ?" zeptala se po chvíli.

,,Děláš dnes něco?" začal jsem si hrát s basketbalovým míčem.,, No dnes nic",, A musíš se něco učit na zítra do školy?" prosím ať řekne ne.,, Ne nic se nemusím učit",, Skvělý." Usmál jsem se.,, A proč?",, Strašně moc se nudím a nevím co mám dělat takže volám tobě aby si mě nějak zabavila",, Ty nemáš trénink?",, Ne dva týdny mám volno" zakňučel jsem se.,, Tak něco vymysli a klidně s tebou někam půjdu" řekla a já se zamyslel.

,,Umíš bruslit?" usmál jsem se.,, Bruslit? Jako na kolečkových bruslích nebo...",, Ne na ledě. Umíš bruslit na ledě?",, Jo tak to neumím" zasmála se.,, Super tak to tě naučím.",, Co? Ne to nemusíš",, Ale jo musím. Každý můj kamarád musí umět bruslit aby si kdykoliv se mnou mohl zabruslit.",, No to je fakt skvělý" zasmála se.,, Teď bude led určitě volný takže tě vyzvednu jo?",, Počkej a co brusle? Já je nemám",, Nebo všechno zařídím. Ty se jenom obleč a hotovo. A neber si sukni jo? Klidně nějaké tepláky",, No tepláky si nevezmu ale dobře. Za jak dlouho u mě budeš?" zeptala se.,, Asi tak za 15 minut?",, Cože? Už?",, Ellie klid. Říkám hoď na sebe tepláky a máš to" zasmál jsem se.,, No dobře za 15 minut" řekla a típla to. Znova jsem se zasmál a zvedl se z postele.

Oblékl jsem se do něčeho normálního a šel jsem k mému autu.

******

Když jsem dojel před panelák tak jsem ji tam už viděl čekat.

,,Doufám že tu nečekáš dlouho" Řekl jsem jí hned jak jsem vystoupil.,, Ne před chvílí jsem přišla" řekla a já se usmál a otevřel ji dveře. Usmála se na mě a nastoupila dovnitř.

Také jsem znova nastoupil a hned se rozjel.

,,Děje se něco?" zeptal jsem se jí když jsem si všiml že je nějaká tichá.

,,Jsem nervózní",, Z čeho prosímtě?" zeptal jsem se.,, Prostě já vůbec neumím bruslit a teď se před tebou ztrapním. Ty umíš strašně dobře bruslit a hrát hokej a já to vůbec neumím a prostě se před tebou ztrapním",, Prosímtě to je úplně jedno. Já tě to naučím a budeš to umět úplně nejlépe protože budeš mít toho nejlepší učitele." Usmál jsem se a ona se zasmála.,, Opravdu se neboj je to v pohodě." řekl jsem a ona přikývla.

Za deset minut jsem zastavil před arénou.,, Pojď" kývl jsem na ní a vystoupil z auta.

,,Počkej to je cvičební aréna Toronta Maple leafs. To sem jako můžeme?",, Ellie já jsem kapitán Toronta Maple leafs. Co myslíš?" zasmál jsem se.,, A jo vlastně" zasmála se.,, Ale počkej to to jako není zavřené když tu nemáte tréninky?",, Tohle není jenom naše aréna. Nebo jakoby je, ale chodí sem trénovat nějaký tým ze střední a ze základní školy. A potom jsou tu i nějaké hodiny kdy sem chodí veřejnost jen tak si zabruslit. Ale je to hodně drahé. Ty peníze jdou na náš tým protože je to naše aréna " řekl jsem a ona přikývla.,, Máte to dobře vymyšlené. Ale teď nic platit nebudeme ne?",, Ne nic nebudeme platit" Usmál jsem se a otevřel dveře.

My hockey player✔️Kde žijí příběhy. Začni objevovat