Justin
Ráno jsem se probudil na to že mi do očí svítilo sluníčko z venku. Samozřejmě jsme večer zapomněli zatáhnout. Bože můj.
Povzdechl jsem si a otevřel jsem oči a hned na to si všiml že druhá půlka postele je prázdná a Elli tu nikde není. Protáhl jsem se a pak jsem se posadil a zívl si. Potom jsem se postavil a oblékl jsem si nové boxerky a šel jsem do koupelny. Tam jsem provedl ranní hygienu a pak jsem šel zase do pokoje kde jsem se oblékl a šel jsem dolů za Ellie.
Ellie seděla v obýváku a měla hlavu v dlaních. ,,Zlato stalo se něco?" vyhrkl jsem a sedl si vedle ní. ,,Justine mě je to tak líto" povzdechla si. ,,Co se děje?" ,,Zoe mi volala a musím se vrátit do Kanady" ,,Cože proč?" ,,Zoe se šla podívat ke mě do schránky protože jsem jí to řekla a našla tam dopis od nějaké modelingové společnosti" ,,Cože?" ,, Tady mi to vyfotila" podala mi mobil s fotkou a já se podíval. Byla tam obálka od IMG Models. V obálce psali že by s ní rádi spolupracovali a že by byli rádi kdyby se zastavila na jejich pobočce v Torontu.
,,Ellie děláš si ze mě srandu?" ,, Jsi naštvaný?" podívala se na mě smutně. ,,Panebože ty jsi blázen" zasmál jsem se. ,,Nejsem vůbec naštvaný vždyť oni s tebou chtěji spolupracovat Ellie. Modelingová společnost! Vždyť to může být tvoje kariéra. Oni chtějí aby si byla modelka Ellie" zasmál jsem se šťastně. ,, Takže co? Já nevím co mám dělat" ,,Teď se zbalíme, poletíme do Toronta a ty třeba podepíšeš smlouvu s nějakou modelingovou agenturou. Oni chtějí tebe jako modelku. Chápeš? To je strašně úžasná příležitost" usmál jsem se. ,,Takže já bych byla modelka?" zasmála se. ,,Když ti napsali sami IMG Models něco to znamená lásko" usmál jsem se a ona se celá rozzářila. ,,A nevadí ti že odtud odjedeme?" ,,Jasně že ne lásko. Pojedeme sem někdy jindy a to už třeba budeš modelka" usmál jsem se a ona se taky usmála a objala mě.
*********
Tak jsme zase v Kanadě. V L.A. jsme si hned začali balit, já jsem zavolal Joshovi a měl jsem štěstí že ještě z L.A. neodjel. Měl to v plánu až zítra takže vlastně hned přijel na letiště a letěli jsme zpátky. Trošku mě mrzí že teď už zase nebudeme sami ale teď je mnohem důležitější věc. Ellie možná bude modelka.
Zrovna teď jdeme právě do toho IMG models. Už jsem tam párkrát byl protože mi domluvili nějaké focení třeba s Calvin Klein to bylo úžasný. (Hele teď tam budu psát samé kraviny protože o tom nevím skoro nic tak snad vám to nevadí)
,,Dobrý den myslím že včera mi přišel tento dopis tak se chci zeptat kam mám jít?" řekla Ellie když jsme došli na recepci. ,,Ano pošlu vás za ředitelkou která přijímá nové modelky. Je to tady rovně tou dlouhou chodbou a hned první dveře vlevo" řekla paní na recepci a my jsme přikývli a šli jsme tam kam nám řekla. Jo tady už jsem taky byl.
Ellie zaklepala a na pozvání jsme vešli dál. ,, A tady jí máme" usmála se ředitelka. ,,Ahoj Justine my už jsme se několikrát viděli že?" ,,Přesně tak" usmál jsem se a podal si s ní ruku.
,, Já jsem Camilla Voe. Ředitelka IMG Models" ,,Já jsem Elizabeth Hill" podali si taky ruce a pak nám Camilla řekla ať se posadíme. ,, Takže asi si hodně překvapená co?" ,,Hodně moc" řekla Ellie nervozně a já se usmál. Je roztomilá když je nervozní.
,,Takže já to řeknu takhle popravdě. Tebe už jsme začali hned sledovat od té doby co si se začala setkávat s Justinem. Sledovali jsme fotky které si dávala na instagram a ty fotky co tam dával Justin a hodně si se nám zalíbila. Máš správnou výšku na modelku i váhu a máš krásný obličej. Samozřejmě teď přímo neříkám že se hned staneš modelkou to hodně dlouho trvá ale myslím to tak že by si začala fotit pro nějaké agentury, pro nějaké časopisy a postupně by si se mohla dostávat výš. Tady v IMG models jsme spolupracovali s několika dívkama, které jsou teď andílci Victoria Secrets. Myslím si že ty by si se tam dostala kdyby si tvrdě pracovala. No nebudu předbíhat. Kdyby si měla zájem tak můžeš s námi podepsat smlouvu a já doufám že zájem máš. Po Vánocích by ti měli možná začít chodit nabídky. Nejdříve by se začínalo na nějakých časopisech a pak by to bylo dál a dál. Tady mám to smlouvu. Můžeš si jí pročíst. Tady dole jsou také napsané agentury s kterýma máme smlouvu u kterých se ty právě můžeš ukázat. Takže časopisy Vogue, všelijaké tyhlety časopisi. Calvin Klein a pak i Victoria Secrets. Takže tady si jí pročti. Je tam už i napsaný plat který by si dostávala. Pracovala by si prostě pro nás a kdyby si chtěla jít do nějaké jiné agentury tak v té smlouvě máš vše napsané" řekla Camilla a já se podíval na Ellie která si začala číst smlouvu. ,, A jinak co ty Justine? Chtěl by si fotit zase nějakou kolekci v Calvin Klein?" zeptala se mě. ,,No jako klidně ale muselo by to být hned protože pak jedu na NHL a to už nepůjde" podíval jsem se na Ellie když mi to došlo. NHl, Ellie, modeling. Když Ellie bude pracovat pro modeling tak nebude moct jet se mnou. To ne. To nesmí. Ale nemůžu být sobecký. Je to její budoucnost.
,,Jasně třeba teď nějaký termín najdu" řekla a začala se dívat do kalendáře. ,, Smlouva se mi líbí ale já chodím do školy ještě a teď jsem si domluvila že budu mít soukromou učitelku a budu jezdit s Justinem na NHL",, No já bych totiž chtěl aby jezdila se mnou aby jsme bylo spolu a už jsem ji domluvil to že ji bude učit soukromá učitelku a aby ji připravila na maturitu" řekl jsem.
,,Jako já to chápu. To je v pohodě. Můžeš jet s Justinem. Jenom kdyby přišla nějaká nabídka tak pojedeš tam kde se to bude fotit. Vlastně ti to jde docela do karet protože když budeš jezdit po Americe tak to bude lepší protože převážně se bude fotit v L.A. Nebo v New Yorku a tak. Tady v Kanadě spíš je jenom to IMG models kde já to jenom řeším a zajišťuji těm modelkám další a další jak to říct no kšefty" zasmála se.,, Aha tak to se mi líbí ještě víc" usmála se Ellie a já se taky usmál.
,,Je to na tobě jestli to podepíšeš ale myslím že to stojí za to",, To určitě no" přikývla.
,,Tak dobře" usmála se Ellie a vzala si propisku a podepsala to.,, Super jsem moc ráda. Ráda s tebou budu spolupracovat" postavila se.,, Já taky" usmála se Ellie a podala si s ní ruku.
,,Tak tady ti dám smlouvu s body který bude potřeba vyplnit. Jsou tam i všelijaké kontakty sem a rozhodně čekej nějakou nabídku na focení už chvilku po Vánocích" řekla Camilla.,, Dobře" usmála se Ellie.,, Tak teda zatím nashle",, Nashledanou" rozloučili jsme se a pak jsme odešli.
Když jsme vyšli ven tak na mě Ellie skočila.,, Panebože to je tak úžasný. Já budu modelka" usmála se.,, Jsi totiž strašně skvělá" pohladil jsem ji po tváři a pak jsem ji políbil.
Ahoj holky. No jsem docela smutná protože hodně odpadla aktivita. Hodně to spadlo. Měla jsem normálně 75 vote a teď mám jenom 55 někdy ani to ne. Takže to mě mrzí ale nebudu to řešit no. Do Vánoc asi nová část nebude nevím, možná bude možná ne. Uvidím. Ale jinak vám chci předem popřát šťastné a veselé ❤❤
ČTEŠ
My hockey player✔️
FanfictionPříběh jsem psala hoooodně dávno, takže asi tam bude hodně chyb, tak se omlouvám předem :) Bohatý hokejista. Pouhá číšnice a pořád středoškolačka, která sama nemá moc peněz. Hokejista jednou s kamarády zabloudí do restaurace kde pracuje a tam jí p...