10

7.5K 266 13
                                    

Druhý den

Justin

Dnes je neděle ráno a já jdu za Ellie se jí omluvit. Chtěl jsem jít včera už hned potom co se to stalo ale kluci mi řekli že asi bude hodně naštvaná a že jí mám nechat trochu vydechnout a taky mi řekli že bych jí měl pro jednou nechte a oslavovat ten zápas který nás dostal dál. Takže jsem s nima oslavoval snad až do 3 do rána. Mám obrovskou kocovinu a vlastně celou noc jsem nemohl spát protože mi pořád vrtá hlavou Ellie. Proč byla tak naštvaná když jsem ji políbil? Já jsem myslel že to chce taky.

Teď je nějak půl deváté a já jdu teda k jejímu bytu. Doufám že ještě nebude spát.

Došel jsem tam a opřel se o zeď. Fuj je mi fakt blbě. Hodně jsem to přehnal s tím alkoholem.

Potom jsem přešel ke dveřím a zazvonil.,, Ellie?" zaklepal jsem a trochu se přiblížil ke dveřím. Slyšel jsem hlasy z televize. Takže tam je.

,,Ellie prosím otevři mi" znova jsem zaklepal.,, No tak vím že tam jsi. Máš puštěnou televizi a je neděle. Dnes škola není" nevím proč říkám že dnes škola není ale jsem teď na sračky. Mám totální kocovinu a potřebuji vidět Ellie a obejmout ji. Potřebuji její objetí..

,,Prosím Ellie. Omlouvám se. Já nevím proč jsem tě políbil ale chtěl jsem to udělat už dlouho a ty mě strašně přitahuješ a prostě promiň mi to. Otevři prosím" řekl jsem zklamaně.

Chvíli jsem tam ještě stál ale pak jsem to vzdal.,, Tak nic no" zamumlal jsem a bouchl do dveří a šel zase ke schodům.

Najednou jsem ale slyšel jak se dveře otevřeli a já se rychle otočil tak že se mi úplně zatočila hlava a já málem spadl z těch schodů ale stačí jsem se zachytit zábradlí.

,,Justine" vyhrkla a popodržela mě.

,,To nic jenom se mi udělalo blbě v pohodě" řekl jsem a pak jsem ji obejmul a spokojeně vydechl.

,,Justine" povzdechla si.,, Omlouvám se. Já se strašně omlouvám. Promiň jestli sem šel na tebe moc rychle já nevím co se to stalo ale...",, Justine pojď dovnitř. Nebudeme tady sousedům dělat komedii" řekla s povzdechem a šla do bytu a já šel za ní.

,,Ellie" vydechl jsem když jsem zavřel dveře.

,,Ty jsi pil?" zvedla obočí.,, Jo. Oslavovali jsme s klukama. Je mi hrozně blbě, Bolí mě hlava a cítím se no strašně blbě ale chci se ti moc omluvit Ellie"

,,Já jsem se bála" zašeptala.,, Cože?" nechápal jsem.,, Já jsem prostě se lekla. Ty jsi slavný hokejista a prostě si mě políbil a já jsem to nečekala. A ty přece máš holky jenom na jednu noc a to já rozhodně nejsem. Tohohle jsem se lekla že jsem další" zašeptala.,, Panebože" vydechl jsem a prohrábl si vlasy.,, Promiň. Promiň mi to. Nevěděl jsem že to bereš takhle. Ale já už jsem se změnil, opravdu. Už nemám jenom holky na jednu noc. Byl jsem debil že jsem tohle dělal. Změnil jsem se nebo se chci změnit. Já tě mám rád a nechci aby si byla smutná kvůli mě. Strašně mě to mrzí." řekl jsem.

,,Odpustíš mi to prosím?" zeptal jsem se prosebně.,, Jo" zašeptala.,, Děkuju moc" vydechl jsem a objal ji.,, Děkuju děkuju" zašeptal jsem znova.

,,Hodně to z tebe táhne" řekla a odtáhla se ode mě. Viděl jsem že se usmívá.,, Jsi tak krásná když se usmíváš" pohladil jsem ji po tváři. Ellie nic neřekla jenom se odtáhla a šla do kuchyně.

,,Vem si prášek. Určitě tě bolí hlava" podala mi aspirin.,, Děkuju" pousmál jsem se a zapil si to.

,,Spal si přes noc vůbec?" zeptala se.,, Ne ani hodinu jsem nespal" zívl jsem si.,, Vidím ty tvoje kruhy pod očima" řekla a já přikývl..

My hockey player✔️Kde žijí příběhy. Začni objevovat