Ahoj holky dole je něco důležitého tak si to prosím přečtěte ❤ a teď si užijte dnešní část ❤
Druhý den
Justin
Ráno jsem se probudil na to že mi byla zima. Povzdechl jsem si a snažil se najít peřinu ale nikde nic. Nechápavě jsem se zamračil a otevřel oči a podíval se na druhou stranu postele. Ellie ležela zády ke mě a celou peřinu měla obmotanou kolem sebe.
S úsměvem jsem protočil očima a promnul si obličej. Tak teď už neusnu.
Myslím že bych měl ve vile začít topit. Už je prosinec a jsme v Kanadě kde je už teď zima a hlavně teď mám jenom boxerky takže mi je fakt zima.
Přesunul jsem se k Ellie a chytil ji za pás a přitáhl si ji k sobě aby mě zahřála.
,,Umm" něco zamumlala.,, Lásko vzala si mi celou peřinu. Je mi docela zima" uchechtl jsem se.
,,Promiň" zamumlala a podala mi kousek peřiny a já si pod ní vlezl a Ellie si mi lehla na hruď.,, Jsi studenej" zašeptala.,, A divíš se mi?" potichu jsem se zasmál.
,,Promiň" ještě jednou se omluvila.,, To je dobrý" pohladil jsem ji po zádech.
,,Stejně bys tu měl začít topit. Je tu hrozná zima",, Taky jsem nad tím přemýšlel." uchechtl jsem se..
,,A jak si se vyspala?" zeptal jsem se jí.,, Skvěle" řekla s úsměvem a začala mě hladit po hrudi.
,,Dnes bych chtěla jít za tou mamkou" řekla nejistě.,, Tak dobře" řekl jsem.,, Docela se bojím. Půjdeš tam se mnou?" zvedla hlavu aby na mě viděla.
,,Lásko myslím si že to není dobrý nápad" dal jsem ji vlasy pryč z tváře.,, Proč ne?" nechápavě a roztomile se na mě podívala.
,,Zlato já tvou rodinu vůbec neznám ale hlavně ty tam půjdeš hlavně za tvojí mamkou kterou musíš poznat. Já bych tam byl jako páté kolo u vozu. Tvoje mamka ti třeba bude chtít něco říct a třeba by nechtěla aby jsem to slyšel i já. Bude lepší když tam budeš jenom ty a ona" řekl jsem.
,,Tak asi jo" přikývla.
,,A co jinak Vánoce? Jak to bude?" zeptal jsem se.,, Jako vždy" uchechtla se.,, Jak jsi ty měla Vánoce?" pohladil jsem ji po tváři.
,,Já jsem snad nikdy neměla hezké Vánoce" řekla, sedla si do tureckého sedu a otočila se aby na mě viděla.
,,Jakto?",, Když jsem ještě bydlela no s nima" Protočila očima.,, Tak to bylo tak že jsme si dali večer normálně jídlo. Potom oni šli večer někam oslavovat a vraceli se vždy asi tak za dva dny takže ubohá Ellie si rozbalovala dárky sama" uchechtla.,, To fakt? A to sis dárky rozbalovala úplně sama. Vždy si byla sama?",, No byla jsem tam se svojí chůvou. Oni vždy nechali dárky pod stromečkem ale pak ráno tam prostě nebyli" pokrčila rameny. Bylo mi jí líto.
,,No a když jsem bydlela sama tak no uvařila jsem si večeři jen pro sebe. Dárky jsem si tam dala sama jen pro sebe. Byli to asi jenom dva dárky" zasmála se.,, Ty jsi nikdy nebyla na Vánoce s rodinou?",, Ne" zašeptala.,, Panebože to je mi tak líto" objal jsem ji..
,,Tenhle rok to bude stejné" řekla..,,Tak to ani náhodou Ellie. Tenhle rok budeš se mnou a s mojí rodinou ano?",, Cože s tvojí rodinou? Jak? A proč?"
,,Ellie" Usmál jsem se a taky si sedl.,, Každý rok na Vánoce jezdím s rodiči do Stratfordu tam kde jsem se narodil, do našeho starého baráku, který využíváme jako chatu no a tam oslavujeme Vánoce. A tenhle rok tam pojedeš i ty" Usmál jsem se.,, Justine to nejde",, Proč by ne?",, Vždyť tvoji rodiče budou chtít být jenom se svými dětmi, určitě tam nebudou chtít mě",, Ellie oni už počítají s tím že tam budeš s námi" chytil jsem ji za ruce.,, Opravdu?",, Ano už jsem jim to řekl. Takže žádné ne neberu. Tenhle rok si Vánoce užiješ" Usmál jsem se.,, Já tě tak miluju" vydechla a políbila mě.,, Taky tě miluju"
ČTEŠ
My hockey player✔️
FanfictionPříběh jsem psala hoooodně dávno, takže asi tam bude hodně chyb, tak se omlouvám předem :) Bohatý hokejista. Pouhá číšnice a pořád středoškolačka, která sama nemá moc peněz. Hokejista jednou s kamarády zabloudí do restaurace kde pracuje a tam jí p...