Ellie
Konečně jsem dorazila do své práce. Mám trošku spoždění takže doufám že to nebude tolik vadit.
,,Ahoj" pozdravila jsem svoji kamarádku která tu taky pracuje.,, Ahoj Thome" přišla jsem za svým šéfem. Normálně si tykáme a jsem ráda. Nemám ráda když někomu musím vykat.
,,Ahoj Ellie nějak pozdě ne?" usmál se..,,Já se moc moc omlouvám. Ale zdržela mě učitelka ve škole",, To je v pohodě, tak se převlíkni a jdi obsluhovat" řekl a já přikývla a šla jsem do šatny. Oblékla jsem si černé kalhoty a triko a přes to si dala bílou kratší košili a na košili jsem si dala svoji jmenovku kde jsem měla napsáno Ellie. Nevím proč tu musíme mít jmenovky ale prostě to nebudu řešit.
Svoje oblečení ve kterém jsem přišla jsem strčila do skříňky a pak jsem šla do restaurace. Vzala jsem si svůj notýsek kam si píšu objednávky a šla rovnou k jednomu stolu kde byl pár s jedním dítětem.
*******
Došla jsem k pultu a natočila do sklenky Coca Colu a podívala jsem se ke dveřím. Zrovna sem přišli tři kluci. Někde jsem je už viděla. Jenom nevím kde. Přijdou mi strašně povědomí.
Dala jsem Colu na tácek a odnesla to nějaký paní.
Potom jsem zase šla k pultu a podívala se na Eda. Taky tu pracuje.,, Už končím ale za chvíli by měla přijít Sara. Jenom teď musíš obsloužit ty hokejisty" řekl mi.,, Hokejisty?" podívala jsem se k tomu stolu. Aha tak už vím kde jsem je viděla. Kluci z naší třídy pořád řeší hokej a jeden ten známý tým.
,,Jasně tohle jsou hokejisti z Toronto Maple leafs. Je čest je obsloužit" Usmál se.,, Mě je jedno koho obsluhuju" zasmála jsem se, vzala jsem tři jídelní lístky a šla k tomu stolu.
,,Dobrý den dnes budu vaše číšnice. Tady máte jídelní lístky a přejete si nějaký nápoj?" řekla jsem svoji řeč kterou používám vždy. Všichni se na mě podívali. Podívala jsem se na kluka který seděl úplně u okna a koukal taky na mě. Měl úžasně hnědý oči a byl ze všech asi nejhezčí.
,,Chtěl bych jednu Colu" řekl jeden..,,Já taky" řekl ten druhý.,, Třikrát Colu Ellie" Usmál se na mě ten nejhezčí a já se taky usmála a zapsala si to.,, Za chvíli to bude" řekla jsem a odešla.
,,No ne to jsou hokejisti z Toronto Maple leafs" vyhrkla Sara která teď přišla z šatny.
,,Co s tím všichni máte? Tak jsou to hokejisti" zasmála jsem se.,, Přišli do naší restaurace a jsou to sexy hokejisti" usmála se a já se smíchem protočila očima a s pitím šla zase k tomu stolu..
,,Tady máte Colu. Už jste si vybrali něco k jídlu?" usmála jsem se na ně.
,, Já bych si dal prosím to kuře s brambory" řekl jeden a já si to zapsala.,, Já bych chtěl ty zapečené brambory" řekl ten další.,, A já bych chtěl ten steak s americkými brambory" řekl ten nejhezčí. Bylo by dobré kdybych znala jeho jméno.
Všechno jsem si to zapsala.,, Hned to bude" usmála jsem se na ně a odešla jsem. V kuchyni jsem to nahlásila a pak jsem šla k pultu a utírala tam nějaký skvrny.
Podívala jsem se k tamtomu stolu a viděla že na mě ten nejhezčí kouká.
Vzala jsem si mobil a vyhledala tam Toronto Maple leafs. Hned jako první mi tam vyjel právě ten nejhezčí jako kapitán. Takže Justin Bieber. Dobře konečně vím jeho jméno.
Justin na mě pořád koukal což jsem opravdu nechápala.
,,Ellie už je to hotové" řekla mi kuchařka a já přikývla a vzala ty tři talíře a šla jim to dát.
,,Tady máte. Dobrou chuť",, Děkujeme" Usmál se na mě Justin. Má hezký úsměv. Hodně hezký úsměv. Celkově je hodně hezký.
******
Justin
,,Kolik ji tak může být?" zeptal jsem se kluků a dal si do pusy kousek masa.,, Komu?" zeptali se.,, Ellie?",, Kdo je Ellie?" podíval se na mě Ryan.,, Ježiši ta číšnice. Jmenuje se Ellie. Kolik ji tak může být?",, Tobě se líbí?" zasmál se.,, Vždyť je hezká" řekl jsem.,, Jako jo je ale myslím že by se bulvár zbláznil z toho kdyby si něco měl s obyčejnou holkou",, Neříkám že bych s ní něco měl ale rád bych jí poznal" pokrčil jsem rameny.
Za chvíli jsme to dojedli a jenom si povídali o posledním zápasu.
,,Dojedeno?" přišla k nám zase Ellie a já se usmál.,, Ano kolik to bude?" usmál jsem se.,, Budete to platit zvlášť?",, Ano",, Tak dobře každému to stálo 8 dolarů",, Dobře" podal jsem ji deset dolarů.,, Tady máte na vrácení" podala mi dva dolary.,, Ne nech si to. Dýško za dobrou obsluhu" Usmál jsem se.,, Děkuju moc" taky se usmála.
,,Tak nashledanou. Snad se ještě někdy zastavíte" usmála se a já přikývl a všichni odešli.
,,To že si ji dal dýško to si ji jako ukázal že se ti líbí?",, Ne prostě jsem ji dal dva dolary no. Neřešte to" řekl jsem a nastoupil do svého auta.
Škoda že nevím její celé jméno. Musím se do té restaurace zase vrátit.
Děkuju moc za minulé komentáře. Potěšilo mě to hodně ❤❤ snad to u téhle části bude stejné.
ČTEŠ
My hockey player✔️
FanfictionPříběh jsem psala hoooodně dávno, takže asi tam bude hodně chyb, tak se omlouvám předem :) Bohatý hokejista. Pouhá číšnice a pořád středoškolačka, která sama nemá moc peněz. Hokejista jednou s kamarády zabloudí do restaurace kde pracuje a tam jí p...