Atgimimo revoliucija(konkursinis darbas)

32 10 0
                                    

2067 metai, vasario 21-oji
Daktaro F.A. Sčlikerio užrašai

Šiandien ypatinga diena. Šiandiena atveria mūsų pasaulį į naują žmonijos laikotarpį, kuriame žmogus išliks mitybos grandinės viršūnėje nepaisant visų pašalinių veiksmų. Mes pakeisime pasaulį, ateisime su neregėta jėga, pasikaustę ir bebaimiai. Šiandien prasideda eksperimentai, atnešantys nenuginčyjamą revoliuciją, didžiausią, kokią yra regėjusi Žemė.

Aš tikiu, kad mano ir komandos dedamos pastangos padarys žmonijos gyvenimą geresnį. Ir nors žinau, kaip mes rizikuojame, niekas mano tikėjimo nesustabdys. Vasario 21-oji įeina į istoriją kaip Atgimimo revoliucijos pradžia.

Vasario 22-oji

Atvyko pirmieji eksperimentų dalyviai. Kol kas jie dar nepasirengę bandymams - skrydis juos gerokai pakratė, todėl jie dabar susierzinę ir agresyvūs. Nerizikavome ir neišleidome jų iš dėžių, bei kiekvienam suleidome raminamųjų, tikėdamiesi numalšinti netylančius klyksmus ir riksmus. Turiu pripažinti, kad nors ir yra mūsų raktas į pažangesnę žmoniją, jų balsai nežmoniški.

Vasario 23-ioji

Dvidešimčiai pacientų migdomieji neveiksnūs. Jie vis dar nepasiruošę eksperimentų pradžiai. Kelios dėžės stovi tyliai, todėl turiu pagrindo įtarti, kad jau keleto pacientų gyvybes praradome. Tikiuosi, kad taip pat neprarasime savo seselių - tos moteriškės bijo net prisiartinti prie sandėlio su dežėmis.

Vasario 28-oji

Pagaliau jie visi ištraukti. Nekantrauju pradėti tyrimų pradžią. Matau, kad Raselas ir Kortnė taip pat to laukia. Apie kitus komandos narius to nepasakyčiau. Vakar seselė Betsė nualpo pamačiusi pirmąjį pacientą. Jos bijo, matau, kad ir daktarui Feorianui pacientai atgrasūs. Aš sutinku, tačiau jie kitokie, ir mane tai domina.

Kovo 4-oji

Šiandien pabaigiau pacientus skirstyti skaičiais. Tai nebuvo labai lengva, mat skaičiai rodo numerį, vardą, rūšį bei metus (nors tai sunku nusakyti jų dar neištyrus). Todėl skaičiai keisis. Rytoj susitiksime su 1x|xx, ją pirmosios australopitekės garbei pavadinome Liuse. Rūšis ir metai nežinomi.

Kovo 5-oji

1x|xx, Liusė, yra be abejonės žavingiausia būtybė, matyta šiame pasaulyje. Nors ji negali kalbėti ir yra surakinta, ji labai išraiškinga. Keista, tačiau Feorianas Liuse akivaizdžiai pasibjaurėjo. Kai paklausiau kodėl, jis atkirto: ,,Ji ne žmogus." O kai pasakiau, kad Liusė - unikali rūšis, parodanti, kad Dievas sukūrė ir kažką galingesnio už žmones, daktaras atsisuko į mane ir pažvelgė žudančiu žvilgsniu: ,,Dievas nekuria pabaisų. Jeigu Jis išvystų šiuos padarus, bemat užmuštų." Neabejoju, kad Feorianas ir pats sugebėtų tai padaryti.

Kovo 16-oji

Kol kiti daktarai užsiėmę tiria kitus pacientus, aš negaliu atsitraukti nuo Liusės - nuostabiausios ir nepakartojamos būtybės. Ji net nebesidrasko ir neriaumoja, kai aš šalia. Liusė priprato - aš visad atnešu mėsos likučių nuo savo stalo. Mergina leidžia man kiekvieną dieną prieiti arčiau. Tačiau, nors ji ir yra mano mylimiausia, aš žinau, kad į šį grožį reikia žiūrėti iš toli.

Kovo 25-oji, pacientės 1.18.23 (Liusės) aprašymas

Užsikrėtė Piranijos virusu prieš 3 metus, tyrimai rodo, kad jai dabar 23 metai. 18 užkrato rūšis. Užsikrėsta per kraują, pacientės kūne rasta narkotikų požymių, įtariama, kad užsikrėsta per švirkštus. Kol nebuvo surasta laboratorijos, nešiojo ir galimai platino virusą. Surasta buvo saugiai izoliuota. Duomenų apie asmeninį gyvenimą nerasta.

Išvaizdos pakitimai: nubalę, bespalviai plaukai. Ant akių pradėję augti nauji, permatomi vokai. Stipriai išryškėjusios kraujagyslės. Pamėlusi oda. Išsikraipę, naujai išaugę, į ryklio panašūs dantys. Trečdaliu pailgėjusios galūnės. Pastorėję kaulai, suplonėjusi oda, mažas ląstelių atsinaujinimas, didelis jų jungčių sustiprėjimas. Pakitusios balso stygos.

Elgesio pakitimai: nereagavimas į šviesą, dalinas aklumas, stipri reakcija į judesį. Šalčio nejutimas, puolimas ant kiekvieno judančio šilto daikto. Sustiprėję medžiotojo instinktai. Gerai laipioja net lygiais paviršiais. Labai pavojinga.

Balandžio 8-oji

Šiandien Liusės nelankiau, o paklausiau Feoriano patarimo ir užėjau į jo tiriamų pacientų skyrių. Jis rekomendavo apžiūrėti man žmones, jo pavadintais Tyliaisiais. Nusivedė mane į kambarį, kuriame už tamsinto stiklo parodė sėdintį jaunuolį. Bet kai įėjome į patalpą, jis ramiai pasisuko mūsų pusėn ir šypsodamasis pamojo. Žvelgė tiesiai man į akis, nebuvo logiškų paaiškinimų, kodėl mane mato. Išdidžiai šyptelėjęs Feorianas paaiškino: „Jo rega daug jautresnė už žmogaus, bet ne dėl to jis mus mato. Tas jaunuolis man pasakė, jog regi klausa. Judančius ir garsą skleidžiančius objektus jis įsivaizduoja mintyse, tarsi matytų per sienas!". Pagalvojau, koks ginklas būtų šis vaikinukas, jei pakliūtų į valstybės rankas.

Jis mane sudomino ir nusprendžiau su vaikinu pabendrauti. Feorianas mane palaikė, sakydamas, kad 4.4.20 yra mūsų laikų genijus.

Kai patekau į palatą, jis šyptelėjo, atsistojo ir ištiesė ranką, kad ją paspausčiau. Pastebėjau, kad vaikino kambaryje nėra jokių grandinių ar kitokių surakinimo priemonių.

Prisistačiau ir sulaukiau meilios šypsenos, jis tarė, kad jo vardas Aspenas.

Jaunuolio asmenybė tikrai buvo unikali, vaikinas buvo protingas, smalsus ir draugiškas. Todėl jam, po jau antro išgerto puodelio arbatos, prisipažinau, kad Feorianui pasakius, kad vadina juos Tyliaisiais, pagalvojau, kad jie nebyliai. Aspenas tik nusijuokė, vėliau paaiškino, kad jo kūnas funkcionuoja visiškai be garso, t.y., širdies plakimo, kvėpavimo paprasčiausiai nesigirdi, todėl su garso radaru jo niekada nesurastume, jei jis nekalbėtų.

Aspenas buvo gražus. Turėjo nuostabias žalias akis, įrėmintas juodų blakstienų ir bronzinius plaukus. Paklausiau jo, ar gerai prieš laboratoriją jam sekėsi su merginomis. Mano nuostabai, jis pasakė ne ir prisipažino, kad jau nuo 10 metų konstruoja bombas iš bet ko, ką randa. Ir pridūrė, kad merginoms nepatinka vaikinai, netyčia susprogdinę mokyklą.

Balandžio 15-oji, paciento 4.4.20 aprašymas

Gimė turėdamas ypatingą galią, pavadintą Radaru. Šiuo metu jam 20 metų, 4 rūšies liga-galia-apsigimimas. Vienas iš penkių pacientų, turinčią tokią galią. Liga įgimta, neplatinama, nebent per atžalas. Rastas ir izoliuotas laboratorijos, kai įkliuvo susprogdinęs savo mokyklą.

Išvaizdos ir elgesio pakitimų nerasta. Kūnas neskleidžia garsų. Pacientas mato judančius ir garsą skleidžiančius daiktus per visus paviršius 300 metrų spinduliu. Galimai pavojingas. Į palatą draudžiama įnešti bet kokius smulkius daiktus.

***

Provincijos žinios

PASAULIO PABAIGA?

JAV pagaliau rado neleistiną „išsigimėlių" laboratoriją, deja, per vėlai. Vakar, antrą valandą nakties, iš laboratorijos pabėgo visi pacientai, o ji pati panaši į karo zoną.

Svarbiausi gydytojai, seselės ir apsauginiai rasti nužudyti vietoje, nors buvo nusinešta ir pacientų gyvybių. Pagal naujausias žinias, dabar laisvėje laksto ir nešioja užkratą 258 pacientai.

Pranešta, kad į 4.4.20 paciento palatą buvo įnešta daiktų, iš kurių jis sukonstravo sprogstamąjį užtaisą ir išsprogdino pastato duris, vėliau išlaisvindamas kitus pacientus.

Dr. Sčlikeris rastas prie vienų iš palatų durų, sudraskytas, kaip įtariama, pacientės 1.18.23, kurią garbingai pavadino Liuse.

Aplink laboratoriją pradėta evakuacija. Išsilaisvinę bandymams naudoti žmonės jau nužudė per 200 žmonių, užkrėtė daugiau kaip 640. Kol kas nei vieno paciento nepavyko sugauti,

Kur jie dabar? Ar pagaliau atėjo pasaulio pabaiga?

***

MomentaiМесто, где живут истории. Откройте их для себя